Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Queen of werewolfs 3. kapitola

Kristn - gesta sněhurky... =D


Queen of werewolfs 3. kapitolaTak tady máme 3. kapitolku kterou jsem napsala já! Po napsání jsem měla chuť celý to smazat a poslat na všechny atomovku, protože mojí nejlepší kamarádce umřel kůň, ale nakonec jsem si to vymluvila :). Hezké čtení! Anie240 :D

3. Kapitola

 

 

Pohled Belly:



Tvrdě jsem dopadla na tlapy až to zadunělo a dokonce i ptáci vylétli ze svých hnízd na stromech.
*
Ahoj. * řekla jsem v myšlenkách.
*Ahoj. * dostalo se mi sborové odpovědi.
Oblečení ze kterého jsem se před přeměnou sundala jsem chtěla složit a vzít do tlamy, tak jsem do něj začala šťouchat čumákem. Periferním viděním jsem zahlédla pohyb. Otočila jsem hlavu tím směrem a zahlédla jsem utíkajícího Jacoba. Embry měl pravdu... Ten kluk je fakt srab! A to si bude říkat měnič! Že se nestydí! Co kdyby mě vážně sežral vlk? Tss... Sebrala jsem oblečení do tlamy a otočila se ke křoví ze kterého zrovna vycházel šedý vlk... No spíše vlčice.
*Viděla jsi to co já? * zeptala jsem se.
*Embry říkal, že je to srab. * odpověděla mi Leah.
*Tak jdem na tu poradu, ne? * zeptala jsem se. Otočili jsme se a běželi hlouběji do lesa. Po pár minutách se k nám přidalo 5 různobarevných vlků. Došli jsme před dům Quilova dědečka ve kterém se konali veškeré schůze. Každý si našel křoví, za které se schoval, proměnil se a převlékl. Došli jsme ke vchodovým dveřím a zazvonili. Přišel otevřít starší muž s šedivími vlasy a příjemným úsměvem.
„Už jsem myslel, že se neukážete.“ řekl a ukázal řadu bílých zubů.
„ Dobrej pane Athero!“ pozdravili jsme všichni sborově a už jsme se hrnuli do domu, abychom zabrali nejlepší místa v obýváku. Z kuchyně ze které se linula příjemná vůně pečeného kuřete právě vycházela osoba.
„Ahoj Sue!“ řekly jsme všichni až na Setha a Leah... proč by vlastní matku oslovovali jménem, ne?
„Ahoj děcka, doufám, že máte hlad! Peču kuře a čokoládový dort.“ řekla Sue a zářivě se na nás usmála. Všichni jsme začli kývat jako takový ti plyšoví pejsci co se dávají v autě na palubní desku, což je docela metafora jelikož mi takový pejsci jsme... Teda až na tu palubku. Sue zaplula do kuchyně a pan Athera si sedl do křesla naproti dvěma gaučům a pohovce ve kterých jsme seděli mi.
„Určitě vás zajímá, proč jsme se zde dnes sešli... Takže mám pro vás dvě zprávy, jednu dobrou a jednu špatnou.“ řekl a usmál se na mě.
„Řekla bych, že začneme tou dobrou, ne?“ zeptala jsem se a jako na povel se ze všech stali kejvací plyšáci.
„Tak tedy dobrá. Jacobova proměna je skoro u konce, takže se můžete těšit na dalšího člena smečky!“ řekl a zřejmě čekal jásání... Řekněme, že marně.
„Doufám, že se Embry mýlil a nebudou s Jakem takový problémy...“ řekla jsem a podívala se na jmenovaného, který zrudl.
„Dobrá, dobrá... Nebudeme se tady o Jakovi dohadovat.“ utnul mě pan Athera,
„Teď k té špatné zprávě. Týká se především tebe Bello a také kvůli tomu budou asi problémy.“ řekl a já se pomalu začínala bát.
„O co jde?“ zeptala jsem se.
„Všichni moc znáte legendu o zlatookých studených, že ano?“ zeptal se a v očích mu zablesklo. Myslím, že za chvíli nebudeme měniči, ale kejvací pejskové...
„Tak tedy...“ odkašlání, „Zlatoocí se sem vrací pravidelně každých 100 let a každých sto let se kvůli tomu začnou mladíci, letos i dívky, za našeho kmene proměňovat v obrovské vlky různých barev, aby mohly chránit obyvatelů rezervace i města. A právě těch sto let nastalo. Cullenovi se vrací a budou chodit na Fokské střední do druhého ročníku, stejně jako ty Bello. Ze jednoho úhlu směru je to dobře, budeš je mít stále na očích a jelikož je budeš znát, bude pro tebe lepší s nimi vyjednávat, ale musíš být opatrná! Nikdy nevíš co od nich můžeš očekávat.“ wow! Takhle dlouho nikdy nemluvil. Počkat!
„COŽE?!“ ok Bello! Klid! Přestaň se třást. To bude v pohodě. Jenom nedorozumění. Určitě nebudeš muset každej den čuchat ten odpornej sladkej puch. Starej Athera tě chce jenom vyděsit.
„Bello uklidni se, to je v pořádku. Neboj oni ti nic neudělají. Teda nevím jak budou reagovat na to, že se na jejich území vyskytuje vlkodlak a to rovnou alfa, ale po rozumné...“ cože?!
„Rozumná domluva s pijavicemi!? To už je na mě trochu moc! Nejdřív Jacob a teď i tohle!“ nekontrolovatelně jsem se třásla... Tohle už nezastavím. Dokud jsem byla při smyslech jsem celá klepající se vyběhla před dům před kterým jsem se přeměnila a utíkala do lesa. Ach jo... To triko jsem měla ráda.


 

Shrnutí od RenesmeCullen


Shrnutí od Anie240

« »



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Queen of werewolfs 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!