Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Puto duše - 8. kapitola

Plakát


Puto duše - 8. kapitolaBella se jde přihlásit do školy... Přeju hezké počtení (jestli to někdo číst bude)... A prosím zanechte komenty =*

8. Kapitola

 

 

Utekla jsem od toho anděla přímo domů. Zavřela jsem za sebou dveře a sjela po nich k zemi. Seděla jsem celkem dlouho. Potom jsem prudce vstala, jelikož jsem si uvědomila, že toho kluka znám. Jenže absolutně nevím odkud.

 

Navíc za chvíli bude škola. No vlastně jsem se ještě ani nepřihlásila. Měla bych jet teď. Vstala jsem a šla se převléct do nějakého normálnějšího oblečení. Vytáhla jsem rifle, triko a mikinu. Oblékla jsem se a už mířila do svého autíčka.

 

Napřed jsem se bála, že ten kluk poběží za mnou, ale neběžel, nikde jsem tu necítila jeho pach, takže jsem doufala, že si mě nevšiml.

 

Nasedla jsem do auta a vyjela do školy. Byla jsem tam za okamžik. Abych pravdu řekla, doufala jsem, že tu nikdo nebude, ale pár lidí se tu našlo. Seděli na lavičce, která stála na druhém konci parkoviště. Viděla jsem, jak se dívali na moje auto a potom jsem zaslechla, jak se o mě baví.

 

„To je určitě ta nová. Slyšel jsem, že jí umřeli rodiče a ona se přestěhovala sem,“ prohlásil blonďák směrem k partě. Ti mu jen přikyvovali.

 

„Prý se jmenuje Isabella Stewons. Máma to slyšela od té realitní makléřky. Prý si koupila ten dům, kde nikdo nechodí, tam v tom lese. Víte jaký myslím, že?“ promluvila pro změnu plavovláska. To jsou opravdu šťouralové. Jen jsem zakroutila hlavou a vyšla směr kancelář.

 

Zaklepala jsem a potom hned vešla.

 

Dobrý den, jmenuji se Isabella Stewons a chtěla bych se tu zapsat. Přistěhovala jsem se teprve nedávno, a tak jsem se napřed zabydlovala. Škola začíná, pokud jsem dobře informována, zítra, že?“ představila jsem se a hned začala něco mlít. Žena mi jen přikyvovala.

 

Ano, jistě, někde tu mám papíry. Chcete jít do školy hned zítra? Jestli nechcete, můžeme to odložit a Vy můžete přijít až příští týden.“ Na to jsem jen negativně kroutila hlavou.

 

Ne, jsem si plně vědoma, že je to na rychlo, ale ráda, bych začla chodit od zítřka. Nevadí to?“ ptala jsem se a paní jen přikývla a začla hledat potřebné papíry.

 

Takže tyto papíry vám podepíší rod-“ začla, ale já ji sekla.

 

Omlouvám se, ale já rodiče nemám. Odstěhovala jsem se od nich a oni později zemřeli,“ rychle jsem si vymýšlela. Ona jen chápavě přikývla a pokračovala.

 

Tak ty papíry můžete podepsat vy. Tím pádem to bude rychlejší.“ Ukázala na místo a já to rychle podepsala. „Potom tu také mám papíry, kde je školní řád, a seznam všeho, co potřebujete. Tady máte papír, který vám podepíší učitelé na hodině,“ oznámila mi vše potřebné a já konečně mohla odejít. Ovšem u dveří jsem si vzpomněla na jednu věc, tak jsem se otočila.

 

Ehm... Potřebovala bych vědět ještě jednu věc. Víte, já nemůžu cvičit, jelikož mám něco s nohou, takže bych potřebovala zjistit, jak necvičit. Víte, všechna potvrzení od lékařů jsem nechala ve starém domě, bohužel všechno shořelo,“ lhala jsem, jako když tiskne.

 

Ovšem, musíte si zajít do nemocnice. Nejlepší by byl Doktor Carlisle Cullen.“ Přikývla jsem, a potom hned vyšla. Na chodbě jsem se srazila s tou partičkou.

 

Ahoj, já jsem Mike, tohle je Jessica, tohle Angela a tohle je Ben,“ představil se a já na něj koukala se zvednutým obočím. Kdo řekl, že mě zajímá jeho jméno?

 

Ehm... No já jsem Isabella Stewons. To už ale víte, že?“ řekla jsem provokativně. Opravdu jsem neměla zájem se s nimi teď bavit.

 

Omlouvám se, ale už budu muset jít. Čau,“ rozloučila jsem se a pádila k autu.

 

Když jsem startovala, zhluboka jsem se nadechla a ztuhla jsem. Cítila jsem tu další vůni. Ale tohle nebyla vůně toho kluka. Pohledem jsem přejela parkoviště, a všimla si malé elfky, která stála kousek odtud. Vlastně stála v lese. Na jeho krajíčku.

 

Všimla si, že se na ni dívám, tak mi zamávala. Zmateně jsem se podívala ven z auta, jelikož nevím, proč mi mávala. Nechala jsem to být a rozjela se.

 

Přijela jsem domů a sedla si k sobě do ložnice. Tam jsem si vytáhla knihu a četla si. Byla jsem asi v půlce knihy, když se ozval zvonek. Nikoho jsem nečekala. V podstatě tu ani nikoho neznám.

 

Zavřela jsem knihu a vylezla z pokoje. Svojí rychlostí jsem doběhla k domovním dveřím, které jsem hned otevřela.

 

Přede dveřmi stála ta malá černovláska, kterou jsem viděla u školy. Zmateně jsem se na ni podívala, když vešla dovnitř.

 

Ahoj. Jsem Alice,“ řekla mi svým zvonkovým hláskem. Jen jsem přikývla a dál ji sledovala.

 

Ehm... Co tu děláš?“ zeptala jsem se po chvíli. Ona se jen usmála a podala mi ruku. Najednou se mi před očima objevilo, něco, jako film. Pustila jsem ji a dívala se na ni.

 

Co to bylo?“ vyštěkla jsem na ni.

 

Bello, klid, to byla vize. Já mám dar, vidím do budoucnosti, a ty máš pravděpodobně více darů, máš dar, že můžeš pomocí doteku číst myšlenky. Teď nech abych ti ukázala, proč jsem tady.“ Podala jsem jí zpátky ruku a před očima mi zase probíhal film, tedy vize.

 

Byla jsem tam já s Alicí. Byly jsme spolu nakupovat. Skvěle jsme se bavily a ještě jsme se smály.

 

Potom Alice rychle cukla s rukou, takže jsem nemohla vidět tu vizi celou.

Proč jsi to udělala? Co se má dít?“ vyjekla jsem na ni.

 

To se dozvíš až bude lepší doba...,“ zašeptala a vyběhla z domu. Já zůstala stát v obyváku. Tak to jsem zvědavá, co se ještě stane.

BellaCullenSwan x BlackStar



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Puto duše - 8. kapitola:

 1
2. Wera
05.04.2012 [17:47]

Wera Emoticon

16.06.2011 [14:11]

MatikEsmeCullenKrásne, zaujímavé, úžasne, skvelé, super, nádherné, idem ďalej, nemá to chybu a ešte raz krásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!