Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Puma – 26. kapitola

Edward a Bella


Puma – 26. kapitolaJe tu další puma, která je spíše oddechová. Snad se bude líbit.

26. kapitola – Provokace začíná

 

Během víkendu jsem si užíval pohodu doma a Edwarda. I když jsem se spíš učila, musela jsem začít dohánět vše, co jsem zameškala. Ale díky Edwardovi to nebyl žádný problém. Byla jsem ale hodně ráda za to, co se stalo v pátek večer. Konečně jsme si vše vyříkali a objasnili s Jacobem a tátou. Za to jsem byla vážně ráda a doufala jsem, že bude konečně klid. Jenže mě pondělní ráno přesvědčilo o tom, že se mýlím.

Stáli jsme s Edwardem u auta a já se podívala po parkovišti, když mi úsměv na rtech ztvrdl a to hodně. Uviděla jsem totiž Paula, jak nás pozoruje.

„Co tu ještě dělá?“ ptala jsme se hned Edwarda.

„Chce dokázat, že tvůj otisk je špatný,“ zavrčel Edward. Úplně bych na Paula a na jeho otisknutí do mě zapomněla, kdyby tu teď nebyl. Ale tohle mě naštvalo. Jak může pochybovat o mém otisku, který je silnější než vlčí? Zadržela jsem vrčení. Zajímalo by mě, co chce dokázat, protože můj otisk je správný. Edward si mě víc přitáhl k sobě a já mu omotala ruce kolem pasu, a vydali jsme se na první hodinu - trigonometrie. Tam seděl před námi, takže nás nemohl propalovat pohledem. Celou hodinu jsem propalovala záda Paulovi nenávistným pohledem. Edward mě držel za ruku a já přemýšlela, jak ho odsud dostat. Až mi to došlo, musím se mu nějak znechutit. Přeci jen jsem byla zneužita upírem, tomu jsem se musela usmát. Akorát zazvonilo, když jsem svůj plán měla vymyšlený.

Paul rychle odešel a já s úsměvem čapla Edwarda za ruku a táhla ho na další hodinu, byla totiž biologie, to se mi hodí, tam sedíme i s Paulem. Můj plán se mi líbil, protože to pro mě bylo i příjemné, usmívala jsem se jako sluníčko a táhla Edwarda po chodbě. Zmateně se na mě díval a vyčkával, co se bude dít. Poznal, že mám něco za lubem.

Když jsme vešli do učebny, Paul už seděl na svém místě. Můj úsměv se snad ještě víc rozšířil a já táhla Edwarda na místo. Tašky jsem hodila na zem a Edwarda posadila na moje místo co nejdál od Paula. Pořád se na mě díval zmateně a čekal, co se bude dít.

Bez váhání a s úsměvem jsem se posadila na Edwarda obkročmo. Usmál se, když pochopil, co mám v plánu. Jen jsem pozorovala jeho oči, jak lehce ztmavly a přitáhl si mě blíž k sobě. Neváhala jsem ani vteřinu a přisála se na jeho dokonalé studené rty. Nedokázala jsem si už ani představit líbat se s někým jiným, s někým, kdo nebude mít tak studené rty. Tyhle myšlenky jsem hned zahnala a vychutnávala si polibek jako pokaždé.

Jednu ruku jsem mu dala kolem krku a druhou zabořila do jeho vlasů, jeho ruce se nenechaly zahanbit a hladily mě po zádech. Odtáhla jsme se až kvůli potřebě dýchat, ale jeho nenechavé rty se nevzdávaly a přesouval se níž k mému krku. Stejně tak začaly postupovat i jeho ruce, níž k mému zadečku.

Vedle nás se ozvalo zavrčení, usmála jsem se, můj plán vychází. Edward si ho nevšímal a dál se věnoval mě.

Když mě Edward chytil za zadeček, musela jsem si dávat pozor, abych nezavzdychala nahlas. Místo toho jsem se víc přisunula na jeho klín, cítila jsem známé mravenčení podbřišku. Přitáhla jsem si Edwardův obličej a podívala se mu do očí, které byly černé hladem, ale ne po krvi. V tuhle chvíli jsem si až začala uvědomovat, jak blbej byl můj nápad. Přitáhla jsem si opět jeho rty a líbala se s ním do doby než zazvonilo.

Chtěla jsem se hned dotáhnout, ale vůbec mi to nešlo. Silně mě držel a vrčel na mě asi tak, jako bych mu brala srnku, do které se zakousl. Až se mi to povedlo, podívala jsem se mu do očí, které s každým jeho dalším nádechem světlaly. Dívali jsme se vzájemně do očí a pokoušeli uklidni do doby, než mě Edward chytil a posadil místo sebe a sám si sedl na své místo. V tu chvíli akorát vešel do třídy učitel.

Ještě pořád jsem se pokoušela uklidnit, ale moje snahy byly v troskách, když se na mém stehně objevila studená ruka a pomalu se sunula výš. Zhluboka jsem dýchala a pokoušela se vnímat hodinu. Ale nešlo mi to, veškerá má pozornost byla na té ruce, co se mi stále sunula po stehně. Nevím, jestli mi to dělal naschvál za tam to a nebo si nemohl pomoct, ale mě totálně rozhodil a jen jsem se musela držet, abych se na něj nevrhla. Jediné, co jsem ještě vnímala byl naštvaný a trochu znechucený Paulův pohled, asi se mi to povedlo.

Zvonění bylo tak vysvobozující. Okamžitě jsem se postavila a tím setřásla Edwardovu ruku. Začala jsem si balit věci a uklidňovala se. Až když jsem měla sbaleno a cítila se celkem v klidu, otočila jsem se na Edwarda, který mě pozoroval a už měl sbaleno. Všimla jsem si i Paula za jeho zády, jak čeká, co se bude dít dál.

„Jdeme?“ zeptal se po chvíli. Bez váhání jsem hned přikývla, už jsem chtěla vypadnout z učebny. Chytla jsem ho za ruku a táhla konečně pryč. Věděla jsem, že nejsem schopná jít na další hodinu. Na to jsem byla stále ještě moc vzrušená a Edward na tom nevypadal o moc líp, proto když jsme šli okolo kumbálu, neváhala jsem a zatáhla ho tam.

Zavřela jsem za sebou dveře a opřela se o ně zády. Úlevně jsem vydechla a zadívala se do Edwardových zlatých a v tuhle chvíli nechápavých očí. Asi bych mu měla vysvětlit, co to vše mělo znamenat.

„Chtěla jsem se znechutit Paulovi. Tam tím jsem chtěla, aby si uvědomil, že mě zneužívá upír. Přeci si nezačne s použitým zbožím a ke všemu po pijavici. Ale nějak jsem to nedomyslela, byl to blbý nápad,“ zašeptala jsem se a zadívala se na podlahu. Všimla jsem si, že tu byl jiný vzor než na chodbě. Když se mi pod bradou objevily bledé prsty a přinutily mě se podívat do těch zlatých očí, které byly v tuhle chvíli tmavší.

„Tak zaprvé, vyměnil bych to slůvko. Zneužívá je zavádějící. Dále, byl to dobrý nápad, jen mě musíš varovat dopředu. Měl jsem co dělat, bych se ovládnul. A nejsem si tak úplně jistý, že ho to odpudí. Přeci jen je vítězná cesta až moc lákavá a cenná,“ zašeptal a hladově se přisál na mé rty.

Usmála jsem se a s radostí mu polibky oplácela, nestačilo mi to. Jedna má ruka se rozeběhla k jeho vlasům a druhá na jeho vypracovanou hruď. Víc mě přitiskl na dveře a rukama bloudil po mém těle. Bylo neuvěřitelné, jaké divy se mnou dělaly jeho dotyky, kterých jsem chtěla víc a víc. Zasténala jsem mu do úst, když jedna jeho ruka sjela k mému zadečku a zmáčkla ho. Odtáhl se ode mě, otevřela jsem oči dívala se do jeho plných jiskřiček. Blaženě se usmíval.

Najednou jsem na chodbě uslyšela celkem tiché kroky. Bylo to divné, zvonilo už před jakou dobou během našeho polibku. Edward se ještě víc usmál.

„Chceš si zahrát divadlo a zbavit se ho?“ zeptal se uličnicky. Jen jsem přikývla. Když najednou mě chytil za zadeček vyzvedl si mě na sebe, usmála jsem se a obmotala mu ruce kolem pasu.

Opět jsem se přisála na jeho rty a odmítala se jich pustit. Víc jsem se k němu přitiskla, když mě Edward položil na pult, který byl na opačné straně kumbálu než dveře. Jeho ruce se dostaly bleskově pod moje triko a začaly ho sunout nahoru. Chvěla jsme se pod jeho ledovým dotykem, pomalu jel nahoru. Odtáhla jsem se od jeho rtů a zvedla ruce nahoru, potřebovala jsem, aby to triko bylo v celku. Nevím, jak bych to vysvětlila profesorům. Triko bylo pryč, přitáhla jsem si jeho rty, které se po chvíli přesunuly na můj krk. A moje ruce zabloudily pod jeho černé triko. Cítila jsem pod svými dlaněmi jeho vypracované břišní svaly a musela jsem se se usmát. Vyhrnula jsem mu triko a donutila ho zvednout ruce. Dívala jsem se mu celou dobu do očí a on mě, jen co jsem ho zbavila trika, jeho rty byly na mých a ruce laskaly moje tělo.

Když mě najednou otočil a začal mě pokládat na stůl, ozvalo se pár ran, jak padaly věci s pultu. Edward byl nade mnou a já mu zase obmotala nohy kolem pasu poté, co jsem byla přinucena je sundat. Víc jsem si ho k sobě přimáčkla a vyhledala jeho rty. Zatímco mé ruce bloudily po jeho pažích, zádech a hrudníku, pomalu jsem přejížděla po jeho těle, moje tělo bylo dobýváno jeho dotyky.

Pomalu se rty přesunul na můj krk a dekolt. Moje tělo chtělo víc a tak jsem se nadzvedla k němu. Vsunul mi jednu ruku pod záda a přidržoval mě u sebe. Až teď mi došlo, že nahlas vzdychám. Moje srdce se začalo s každým jeho dotykem ještě víc zrychlovat, i když se to zdálo nemožné.

V tom jsem uslyšela vrznutí dveří, ale nějak ho nebrala na vědomí. A Edwardovy rty se dostaly k lemu mé podprsenky.

„Edwarde,“ vzdechla jsem a přitáhla se k němu blíž. Moje tělo si dělalo, co chtělo a já se jen nechávala ovládnout touhou a rozkoší.

Když se po nějaké době Edward odtáhnul. Jindy bych byla naštvaná, ale ne teď, rozhodně se mi nechtělo pokračovat dál ve školním kumbále. Na to mám raději Edwardovu postel. Zhluboka jsme dýchali a pokoušeli se uklidnit. Otevřela jsem oči a viděla Edwarda nade mnou, jak je má stále zavřené a ztěžka dýchá. Ani nevím, jak se mi to povedlo, jsem se mu vymanila a rychle vyhledala svoje triko. Natáhla jsem ho na sebe a sebrala to Edwardovo triko. Opatrně jsem k němu došla, stále měl zavřené oči, ale už seděl. Pohladila jsem ho po tvářích a tím ho donutila, aby se na mě podíval. Usmála jsem se na něj a jeho oči začaly pomalu světlat. Podala jsem mu triko, které si hbitě oblékl a už stál vedle mě.

Chytla jsem ho za ruku a táhla ven ve chvíli, kdy opět zazvonilo na přestávku. Dělali jsme jako že nic a v klidu pokračovali ve školním dni. Až nastal čas oběda, na který jsem se dnes těšila. Měla jsme vážně už hlad. Proto, hned jak jsme vešli do jídelny, jsem zatáhla Edwarda k jídlu a nandal si tác vším, na co jsem měla chuť. Přesunuli jsem se ke zbytku rodiny. V klidu jsem si jako jediná papkala u stolu, když se Alice podívala nepřítomně a poté se usmála.

„To bude ještě zajímavé,“ usmála se pro sebe. Všichni krom Edwarda jsme měli pozvednuté obočí, chtěli jsme vysvětlení, ale nedostali jsme ho. Nechala jsem to být, když to nepoví, ať si to sežerou. Podívala jsem se po jídelně a všimla si Paula. Díval se na nás mrazivým a trochu znechuceným pohledem. Že by to vyšlo? Pro jistotu jsem se přesunula ještě blíž k Edwardovi, který mě hned políbil a hladil po zádech.

Zbytek den jsme přetrpěli a já s velkou radostí nastoupila na sedadlo spolujezdce ve Volvu. Už jsem se těšila domů na měkkou postel a klid. Edward vypadal, že je taky rád, že konečně vypadneme.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Puma – 26. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!