Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Puma – 24. kapitola

picture


Puma – 24. kapitolaTak takhle to dopadá, když si chci přečíst něčí povídky, je to výhra pro vás tím, že je tu dnes další. Snad se bude líbit a za ten konec se omlouvám. V dnešním dílku vás čeká ples.

24. kapitola – Sokové? O žádné nestojím!

Ráno jsem se probudila stulená Edwardovi v náručí. Otevřela jsem oči a pohlédla na něj. Měl je zavřené a na tváři mírný úsměv. Klidně bych věřila, že spí. Tak rychle, že mě to samotnou překvapilo, jsem se vyhoupla na něj. Překvapeně otevřel oči a já se usmála.

„Co hezkého se ti zdálo?“ zeptala jsem se ho a políbila na krk.

„O tobě. Co jiného?“ zašeptal a přetočil mě pod sebe. Líbal mě na krku. Začala jsem vrnět a víc zaklonila hlavu.

„Máme čas do tří, pak tě unese Alice, aby tě nalíčila a potkáme se až na plese,“ zašeptal mi do ucha a začal polibky přecházet po mém obličeji:

Spokojeně jsem ležela v Edwardově objetí a dívala se mu do očí, když se dveře prudce otevřely. Stála v nich Alice a za ní usměvavý Emmett. Edward si mě k sobě víc přitáhl a zabalil do deky. Emmett si prohlídnul pokoj, nesouhlasně zamručel a pak se podíval na nás.

„Lidi, vy to vůbec neumíte? Je vidět, že byl Edward panic. Vždyť vám ta postel pořád stojí,“ řekl skoro vyděšeně a já se musela začít smát, ale Edward zavrčel. Alice se začal přehrabovat v naší skříni, až vytáhla tmavý oblek. Hodila ho Edwardovi na nohy. To už bylo tolik? No jo, čas letí, když se zabavíš. U téhle myšlenky jsem trochu zčervenala. Pevněji jsem se zamotala do svojí deky a vylezla z postele. Ještěže měl Edward svojí. Chtěla jsem zalézt do sprchy, ale Alice mě zastavila.

„Vysprchuješ se u nás. Nechala jsem vám víc času, už je pět, tak si musíme švihnout. Pojď,“ chytla mě za ruku a táhla k ní do koupelny. Rychle jsem se podle jejich pokynů vysprchovala a pak si vzala krajkové, tmavě modré spodní prádlo, co mi dala. Navlékla mě do těch krásných šatů a posadila na židli v koupelně. Během chvíle přišla už upravená Rose, která byla jako vždy dokonalá. Alice mě začala líčit a Rose mi dělala účes. Podle toho, jak mi je vyčesávala, mi bylo jasné, že je budu mít nahoru, aby mi byl vidět krk. Když skončily, mohla jsem se podívat do zrcadla. Vlasy jsem měla vyčesané nahoru, a jen podél obličeje jsem měla pár pramínku volně. Byla jsem jemně nalíčena, okolo očí jsem měla tmavě modré stíny se třpytkami, a lesk na rty. To bylo vše. Ještě se přichystala Alice a mohli jsme vyrazit. Jak říkal ráno Edward, uvidím ho až na místě. Už se stmívalo. Nasedli jsme do Rosaliina kabrioletu a vyrazily ke škole.

Rose zaparkovala vedle Edwardova Volva a společně jsme šly dovnitř, kde už byla spousta lidí.

Jen co jsme vešly, všichni se na nás otočili. Zahlídla jsem Paula a ještě Jacoba s nějakou holkou, která se na něj tiskla, ale když jsem zahlídla Edwarda, který v krásném obleku šel ke mně, přestala jsem to vnímat. Došel až ke mně, a i přes Aliciny škleby a protesty, mě políbil. Poté se mě pokoušel zatáhnout na parket, ale já protestovala.

„Edwarde, ne! Neumím tančit,“ škemrala jsem, ale bylo mi to prd platné.

 „Já ano, tak pojď,“ vrátil mi to s krásným úsměvem, a když se mi zadíval do očí, nešlo se bránit, byla jsem naprosto mimo.

Odvedl mě na parket a zrovna začali hrát pomalé tance. Krásně se na mě usmál. Položil mi jednu ruku na kříž a v druhé držel tu mou. Já svou volnou ruku položila na jeho rameno a se strachem v očích se na něj podívala. Krásně se usmál a začal tančit.

Měl pravdu. Stačilo, že umí tančit on. Vůbec jsem nechápala, jak jsem se toho mohla bát. Po chvíli jsem se uvolnila a nechala se od Edwarda v klidu vést. Víc si mě k sobě přitáhnul a já mu položila hlavu na rameno.

Zahlédla jsem Jacoba, jak tančí s nějakou holkou. Byla to indiánka, ale vůbec jsem ji neznala. Krásně se na sebe usmívali. Bylo to zvláštní se na něj dívat. A pak jsem si všimla Paula, který pozoroval mě a nenávistně si měřil Edwarda. Usmála jsem se a ještě víc se k Edwardovi přitiskla. Tančili jsme docela dlouho, a tak jsme si šli sednou k jednomu stolu a Edward mi přinesl pití.

„Tak co, jak se ti tu líbí?“ zeptal se a měl přitom zkoumavý pohled. Usmála jsem se a dala mu pusu.

„Je to tu krásné. Díky, že jsi mě přemluvil,“ zašeptala jsem a ještě jednou ho políbila. Po chvíli jsem se nudila, a tak jsem Edwarda na parket vytáhla sama. Byl překvapený, ale nemusela jsem ho dvakrát pobízet. Chtěl tančit jako předtím, ale to jsem nechtěla já a tak jsem mu obmotala ruce kolem krku a přitiskla se k němu. Pochopil a objal mě kolem pasu. Pořád jsme si navzájem hleděli do očí a mě se to tak líbilo. Nemohla jsme odolat a po chvíli jsem ho začala líbat. Jen se usmál a spolupracoval do doby, než se nám za zády ozvalo odkašlání. Edward zavrčel a já se podívala proč.

Za mnou stál Jacob. Překvapeně jsem se na něj dívala.

„Zatančíš si se mnou, sestřičko?“ zeptal se a čekal. Podívala jsem se na Edwarda, který přikývl a tak jsme ho pustila a přikývla Jacobovi. Dala jsem Edwardovi ještě rychlou pusu a Jacob začal vrčet. Potom mě chytil jako na valčík a začali jsme tančit.

„Co tu děláte a proč chodí Paul do školy sem?“ vypálila jsem na něj po chvíli, jelikož mě to už štvalo.

„Hlídá tě, a to, co se tu děje, mě znepokojuje. Měla by ses těm pijavicím vyhýbat, ne s nimi bydlet a líbat se s nimi.“ U toho dělal obličeje.

„Je mi to jedno. Mám je ráda a Edwarda miluju. Nepotřebuju dozor,“ vypálila jsem na něj a vytrhla se mu, ale při mém útěku mě zachytil Paul. Chytil mě a začal se mnou tančit.

„Nech mě být,“ zavrčela jsem na něj a taky se mu vytrhla. Běžela jsem ven, musela jsem na vzduch. Jenže jsem zapomněla, že tam jsou schody a tak jsem se vybourala. A já si opět udělala něco z nohou.

„Bell, jsi v pořádku? Promiň, ale nemohl jsme se zbavit Jessicy,“ omlouval se Edward a vzal mě do náruče. Posadil mě na lavičku a klekl si přede mně. Vyhrnul mi šaty a díval se na nohu, která byla díky bohu tentokrát v pořádku. Oba jsme si odechli a zasmáli se spolu.

Sednul si vedle mě a přitáhl si mě na klín.

„Tak to vypadá, že dnes nepřibude nový otisk tvých zubů,“ řekl to vážně zklamaně.

„No, když tě to tak mrzí, tak by večer možná mohl nějaký být. I když raději ne, jelikož se chci dívat na tvoje tělo a ne na svoje otisky zubů,“ šeptala jsem a Edward se začal smát.

„Nepojedeme už domů?“ zeptala jsem se docela unaveně.

„Dojdu pro auto. Počkej tu,“ zašeptal. Posadil mě vedle sebe a poté zmizel. V klidu jsem čekala, do doby než mi někdo přehodil přes oči pásku a teplé ruce mě nesly pryč.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Puma – 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!