Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Puma – 22. kapitola

Figurka majůrka


Puma – 22. kapitolaNo dnes se dozvíte jaké následky mělo Bellino lámání nohy. A co s toho vznikne?

22. kapitola – Otisk, zubů

A taky jsem měla pravdu. Alice pořád mluvila o tom, co vše se musí koupit. A taky, že na nákupy pojede i Rose, z toho jsem měla docela strach. Pořád se mi vyhýbala a já to respektovala. Na jednu stranu jsem chtěla Edwarda uškrtit, že mě přemluvil. Mohla jsem být v klidu doma a číst si, a místo toho budu muset jet na nákupy s Alice a Rose, a poté se vydat Alice na milost, až mě bude líčit. Ale zase, já chtěla jít, a jen s ním. Byla jsem naštvaná, jak si se mnou mohl hrát. Udělala bych pro něj vše. Ještěže to nevěděl.

Večer se vrátila Rose s Emmettem. Seděla jsem v obýváku a dívala se na nějaký film s Edwardem a Alice. Jasper začal Emmettovi živě líčit dnešní příhodu na obědě. Ten se smál a litoval toho, že tam nebyl. Ještěže mu neřekli o tělocviku, asi by se dusil smíchy. I když, muže se upír dusit? Asi ne.

Emmett se dlouhou dobu smál a vyslýchal mě, co jsem ještě udělala vtipného, ale ten tělocvik ze mě nedostal. To bych se mohla jít rovnou zabít. Edward během toho zmizel, a když mě Emmett propustil, vydala jsem se do pokoje. Edward tam nebyl a z koupelny se nic neozývalo a tak jsme tam šla, ale ve dveřích se zastavila. Edward byl uvnitř.

Byl ke mně zády u umyvadla a měl na sobě jen tepláky. Zarazila jsem se a s otevřenou pusou zírala na Edwardovo rameno. Byl vidět obtisk mých zubů, ale nebyl vidět celý. Potichu jsem došla k němu a zlehka se dotkla té jizvy. Cítila jsem jak ztuhnul. Pomalu jsem rukou jela po jizvě. Nemohla jsem uvěřit tomu, že jsem zkousla tak silně.

Rukou jsem ho donutila, aby se ke mně otočil čelem. Nedívala jsem se mu do očí, ale na zbytek jizvy, který byl vidět zepředu. Opatrně jsem po něm jela rukou. Nebyla jsme dost silná, abych to mohla udělat, nebo ano? Nevěřila jsem tomu, jelikož jsem upírovi nikdy nic neudělala.

„Promiň,“ zašeptala jsem a dál zírala na obtisk mých zubů na jeho rameni.

„Alespoň na tebe budu mít památku po zbytek věčnosti,“ usmál se na mě. Zakroutila jsem hlavou a podívala se mu do očí.

„Tak ji hlavně neukazuj Emmettovi, jinak si bude myslet, že jsi na sado-maso,“ řekla jsem s úsměvem a začali jsme se smát.

„Stejně je to divné, že jsem vynaložila tolik síly, abych ti udělala jizvu. Divím se, že mám pořád ještě zuby,“ šeptala jsem nevěřícně a opět se zadívala na jizvu.

„No, ani se nedivím, když jsem ti lámal nohu.“

„Byla to nutnost. Ale to, že ti udělám ten krásný obtisk, to byl vedlejší účinek,“ pokrčila jsem rameny.

Neuvědomovala jsem si, co dělám, pomalu jsem se přibližovala k té jizvě a postavila se na špičky, abych byla blíž a políbila ho tam. Odtáhla jsem se a podívala se na něj. Měl sklopenou hlavu a naše obličeje byly pár centimetrů od sebe. Dívala jsem se do jeho zlatých očí, ve kterých byla touha a… láska. Moje srdce začalo zrychlovat, a tím mi nestačil dech. Tolik jsem to toužila udělat, už když jsem byla puma. Toužila jsem po jeho rtech, dotycích. Toužila jsem po něm.

A než jsem stačila cokoliv udělat, Edward otřel své studené rty o mé. Projela mnou obrovská vlna touhy. Víc jsem se k němu přitiskla a spojila naše rty.  Ucítila jsem studené paže kolem mého pasu, které mě tiskly k jeho tělu. Ruce jsem mu zabořila do vlasu a víc se k němu přitiskla. Přetočil se se mnou a opřel mě o skřínku vedle umyvadla, na kterou mě vzápětí vysadil.

Nohy jsme měla od sebe. Jednou rukou jsem sjela k jeho zátylku a přitáhla si ho ještě blíž. Obmotala jsem mu nohy kolem pasu. Odtáhla jsme se od něj a podívala se mu do očí. Viděla jsem touhu, která byla jistě i v těch mých. Zlehka jsem ho políbila. Přesunula jsem se na jeho krk a moje ruce přesídlily na jeho hruď, zatímco jeho laskaly mé boky. Přesouvala jsem se polibky na jeho rameno, které jsem políbila a poté opatrně skousla. Zavrčel na mě a už zatýkal mé rty v polibku, který neměl mít konce.

Jeho ruce mi vklouzly pod triko a já mu zavzdychala do úst. Ještě víc si mě k sobě přitáhl. Jeho rty se začaly věnovat mému krku, klíční kosti a tam, kam mu moje triko dovolovalo. Zaklonila jsem hlavu a vychutnávala si jeho dotyky, polibky. Odtáhl se ode mě, a tak jsem vrátila zpět hlavu a otevřela oči. Díval se na mě s tak krásným úsměvem. Nevydržela jsem to a hladově se vrhla na jeho rty. Takovou silou, až ustoupil pár kroků ode mně, ale protože jsem k němu byla natisknutá jako klíště, šla jsem s ním. Byli jsme v pokoji a Edward mě odnesl na postel, na kterou mě opatrně položil a já ho stáhla s sebou. Jeho ruce chytily lem mého trika a škubly. Zůstala jsem jenom v podprsence a moje oblíbené triko bylo na cáry. V tuhle chvíli mi to ale bylo jedno. Edward se na mě sladce usmál a sjel mě pohledem. Poté začal polibky z brady přecházet přes krk a níž, až k mému bříšku. Prohla jsem se v páteři, jelikož moje tělo vyžadovalo další polibky.

Když se vrátil k mým rtům, přetočila jsem ho pod sebe a převzala vládu. Postupovala jsem stejně jako on, až na to, že mi pomáhaly i moje ruce. Vrátila jsem se zpět k jeho krku a přesunul na moje oblíbené rameno. Důkladně jsem mu políbila každý milimetr jizvy, když jsem se opět ocitla pod Edwardem. Tentokrát už bez podprsenky. Začal laskat moje ňadra a já zvedala hrudník pořád výš a výš. Z hrdla se mi draly steny. Po každém jeho dotyku jsem chtěla víc a víc.

„Edwarde,“ zasténala jsem, jelikož to už nešlo vydržet. Jako na povedl mě zbavil posledních kousků oblečení a sebe tepláků.

Zadívala jsem se mu do očí, ve kterých byla pořád nejistota. Víc jsem se k němu přitiskla a roztáhla nohy. Stále jsme se dívali jeden druhému do očí, když spojil naše těla. Vypjala jsem se pod ním, zaklonila hlavu a zavřela oči. Políbil mě a začal se ve mně pohybovat. Vycházela jsem mu vstříc Bylo zvláštní, jak jsme byli sehraní a přesně věděli, co ten druhý potřebuje. Naše steny jsme tlumili polibky, až jsem nakonec opět zakřičela Edwardovi do ramene. Tentokrát jsme si však dávala pozor, aby neměl další otisk mého krásného chrupu.

Poté, co jsem ucítila ten krásná pocit dokonalosti a plnosti, si pamatuju jen studené ruce, které mě objímaly a polibek do vlasů.

„Miluju tě,“ zašeptala jsem z posledních sil.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Puma – 22. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!