Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoční jednorožec - 8. kapitola


Půlnoční jednorožec - 8. kapitolaPřidávám 8. kapitolu půlnočního jednorožce. Je to vlastně o tom, že Edward zjistí, že Bella zmizela a ostatní Cullenové jsou stejně jako on, zoufalí. Co Cullenovy podniknou? Podaří se jim vůbec Bellu najít? A co se bude dít dál? To si budete muset přečíst tuhle kapitolku. Doufám, že se vám bude líbit a neodradí od čtení. Budu ráda, když mi zanecháte komentík, abych věděla, jestli se vám to líbilo nebo ne. Vaše bella130

8. kapitola

(pohled Edwarda)

Šel jsem zaklepat na Belliny dveře, abych se ujistil, že je v pořádku. Byla tam, dosti dlouho a dělal jsem si vcelku o ni starost. Po tom všem co chudinka o de mě slyšela. Zaklepal jsem na ně, ale nikdo se neozýval, což mi připadalo  divné. Otevřel jsem je, ale to co jsem tam viděl mi vyrazilo dech. Úhledně ustlaná postel, dokořán otevřené okno a prázdné skříně? Co to má sakra znamenat? Kam Bella zmizela? Co to do ní vjelo? Nezmohl jsem se na jediný pohyb. Stál jsem tam, jak socha a nehnul se z místa.

„Edwarde, je všechno vpořádku?“ položila mi Rosalie ruku na rameno a tím mě vylekala.

„Co, co, kde, kdy, jak?“ roztál jsem a rozhlížel se kolem sebe.

„Edwarde, řekneš mi už konečně, co se stalo a proč tu tak stojíš?“  postavila se přede mě a mávala mi rukou před obličejem.

„Bella zmizela!“ zařval jsem ze všech sil.

„Cože?“ Řekla Rosalie i celá rodina najednou.

Celá rodina se nahrnula za mnou na horu a vyčkávala, co jim na to řeknu.

„Ano, je to pravda. Nevím, sice proč utekla, ale možná tuším důvod,“ odpověděl jsem se sklopenou hlavou k zemi.

„Edwarde, co si jí řekl?“ zeptal se mě Carlisle.

„Vyptávala se mě co, se stalo a tlačila na mě. Nešlo ji zadržet a ještě k tomu bych se cítil provinile, kdybych jí neřekl o Jasperovy,“ odpověděl jsem.

„Edwarde, jak si jen mohl. Copak si nevěděl, jak Bella na to zareaguje?“ křikla na mě nejprve Alice a potom se do toho přidala i Esme.

„Máš vůbec ponětí, jak jí to zasáhlo?“  kroutila nevěřícně hlavou dosti rozhozená Esme.

„Mrzí mě to, Esme a Alice, tohle se stát nemělo. Je to všechno moje vina,“ odpověděl jsem.

„A dost sebelítosti! Nemá to žádný smysl a měli bychom jednat rychle a ne tu jen stát. Musíme Bellu najít a to nebude nic jednoduchého. Nezapomeňte, že se mění v jednorožce i za vzácných a velmi obtížných situací a to jak vidím, právě nastala, “ zařvala na nás rozzuřená Rosalie a přitom si dupla nohou o zem.

„Rosalie má pravdu, lidi,“ přidal se do řeči i Emmet.

„Musíme jít po její stopě, kterou tady v pokoji zanechala,“ řekla Alice.

„Neměla si, Alice náhodou vizi o Belle?“ zeptal jsem se jí a neodpověděl na její předchozí větu.

„Já Bellu nevidím, Edwarde a měl by si to už vědět od začátku,“ odpověděla mi Alice.

„Jo, vlastně já na to úplně zapomněl, Alice. Dík, že si mi to připomněla,“ chabě jsem se na ni pousmál.

„Lidi, je na čase, abychom už jí šli hledat,“ připomněl nám Carlisle.

„Fajn, jdeme tedy. Já a Emmet prohledat Bellin pokoj. Jasper, Alice, Rosalie a Carlisle pročešou blízké i daleké okolí, obzvlášť lesy, protože tam, by Bella mohla být. Což je podle mě nejpravděpodobnější.“ Dokončil jsem svůj dlouhý proslov.

Všichni šli po své práci. Hlavou se mi pořád honilo. Žije vůbec? Najdeme jí? Nesměl jsem na tyhle ukvapené závěry myslet, ale myšlenky ostatních členů rodiny, vyznívali stejně. Pokoj jsme prohledali a vydali se po Bellině stopě. Carlisle a ostatní taktéž. Vyskočili jsme z okna a rozeběhli se hluboko do lesa.

(Pohled Belly)

Byla jsem zoufalá a cítila se hrozně.  Cítila jsem divný tlak v břiše a ještě k tomu se mi třáslo celé tělo. Značilo to jediné, měním se z člověka v jednorožce. Seděla jsem na nějakém paloučku kolem, kterého se rozprostíral velký hluboký les.  Po proměně jsem se cítila jinak.  Uvolněná a svobodná. Byl to úplně jiný pocit, cítila jsem úlevu, protože ze mě spadly těžké okovy. Byla jsem volná a chtělo se mi lítat. Být jednorožcem je nepostradatelný pocit. Rozeběhla jsem se po louce a užívala si té chvíle. Najednou jsem slyšela něčí hlasy a kroky. Podle nasládlé vůně, která se nesla až sem jsem, hned vytušila o koho se jedná. Chtěla jsem zdrhnout, ale nepodařilo by se mi to. A tak jsem zůstala stát na místě a vyčkávala na to, co se stane. Z lesa se vynořili všichni Cullenovi a sotva mě uviděli, zůstali stát přikování na místě a dívali se na mě vykuleně jak na pána boha nebo na něco co ještě nikdy neviděli. Ani se jim nedivím s tou epizodkou ohledně útěku navždy, byl hodně blbý nápad a ještě k tomu mě našli proměněnou v jednorožce. Podle toho, jak vypadali prodělali šok a v šoku zřejmě ještě jsou. Nebyli sami, byla jsem stejně překvapená a šokovaná jako oni. Bylo mi jich popravdě dosti líto po tom všem, co pro mě udělali mě dosti mrzelo, že jsem jim zdrhla. Jsem zvědavá, jak jim to všechno vysvětlím. A Jaspera i vcelku chápu, sice se nezachoval nejlépe, ale každý někdy udělá hloupost, které potom lituje, ale snaží se, aby se to už neopakovalo.

„Bello, si to ty?“ Prolomil ticho Carlisle, přistoupil ke mně blíž  a opatrně se mě zeptal.

Kývla jsem hlavou a tím jsem mu dala najevo, že jsem to já.

„Proč si nám to udělala, holka, víš vůbec, jak moc jsme se o tebe báli?“ Přiběhla ke mně Esme a štěstím bez sebe mě začala, hladit po čelisti. Já ji nechala, protože mi to nevadilo, právě že naopak bylo to nesmírně příjemné.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoční jednorožec - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!