Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoční jednorožec - 6. Kapitola


Půlnoční jednorožec - 6. KapitolaPřidávám už 6. Kapitolku Půlnočního jednorožce. Tentokrát vám neprozradím o čem, to je. To si budete muset přečíst tuhle kapitolku. Podle mého je krátká a nezáživná, ale já pevně doufám, že vás neodradí od čtení. Budu ráda, když mi zanecháte komentík, jestli bude kladný nebo záporný to mi je jedno hlavně ať nějaký je. Vaše Bella130

6. Kapitola

(Pohled Belly)

Sešla jsem dolů po schodech a všichni se na mě automaticky otočili.

,,A Bella nám přišla. Jak jsme se vyspinkali?“ zvolala Esme a usmála se na mě.

,,Spalo se mi dobře. A jak dlouho jsem vůbec spala?“ zeptala jsem se a odpověděla.

,,Spala jsi jeden celý den,“ odpověděl mi Carlisle.

,,Den? Ale, to není možné! Jak to?“ zeptala jsem se celá zděšená.

,,To se někdy stává, Bello. Usnula jsi vyčerpáním. A jak jinak se cítíš? Nemáš hlad?“  Esme mi odpověděla,  zeptala se, a potom se na mě starostlivě podívala.

,,Aha. Ano, hlad mám. A cítím se vcelku dobře. Tady u vás se cítit, ani líp nemůžu,“ zeširoka jsem se na všechny usmála a odpověděla jsem.

,,To jsem ráda, Bello. A co si jinak dáš?“ zeptala se mě a šla směrem k ledničce.

,,Můžeš mi nachystat cokoliv Esme. Od tebe mi chutná všechno,“ usmála jsem se na ni a odpověděla.

,,Tak to mě těší, Bello.“ Taky se na mě usmála a věnovala se dál přípravě mojí snídaně.

 

(Pohled Jasper)
Ta holka se mi nelíbila od samého začátku. Nechápu Esme jak si ji mohla adoptovat. Nenávidím ji, ale snažím se vypadat mile, abych vymanil z ní všechny odpovědi. Dnes v noci ji budu sledovat. Chci vidět, jak se mění z člověka na jednorožce a naopak. Musím o té holce vědět všechno a pokusit se ji zabít. Jenže jak? Edward uslyšel moje myšlenky a nevěřícně kroutil  hlavou.

,,Zbláznil ses nadobro, Jaspere?“ poslal mi Edward v myšlenkách.

,,Copak to Edwarde necítíš stejně?“ zeptal jsem se ho a doufal, že bude na mojí straně.

,,Patří k nám, Jaspere, a varuji tě předem ty se té dívky ani nedotkneš, rozumíš?!“ zařval a zuřil na mě Edward v myšlenkách.

,,Tím bych si nebyl tak jist, Edwarde Cullene!“ odpověděl jsem mu.

Ostatní s rodiny si všimli, jak se na sebe s Edwardem mračíme a sledovali, co se bude dít dál.

 

(Pohled Edwarda)

Nemohl jsem tomu uvěřit, že se Jasper chystá provést akci a později Bellu zabít. Zkusí se jí jenom jednou dotknout a uvidí! Klidně se sním, budu, prát důležité bylo, aby Bella byla v bezpečí a nic nezjistila. Ostatní členové stále sledovali, co se bude dít dál a mě to dosti znervózňovalo.

,,Půjdeme s Jasperem ven,“ řekl jsem své rodině.

,,A proč?“ zeptal se mě Carlisle.

,,Musíme si něco důležitého vyřídit,“ odpověděl jsem Carlislovi.

,,Dobrá hoši, ale hlavně se nepozabíjejte!“ odpověděl Carlisle s důrazem na svoje slova.

 ,,To se nemusíš vůbec bát Carlisle, jenom ho poučím,“ odpověděl jsem mu se škodolibým úsměvem na tváři.

  Jasper se na mě zamračil a umíral nedočkavostí.

(Pohled Jasper)

Nebudu se s Edwardem prát, a ani se nenechám od něho poučovat. On mi za to nestojí, ale ta malá jednorožčí potvora ano. Skoncuji to sní co nejrychleji, než Edward stačí zareagovat. Bohužel mi v tom samozřejmě, bránil Edward, který mi blokoval cestu k ní.

,,Jdeme, Jaspere!“ zařval po mě Edward a táhl mě ven.

,,Co se to děje?“ zeptala se ta malá jednorožcí potvora.

,,Nic se neděje, zlatíčko,“ odpověděla jí Esme.

,,A proč Jasper a Edward takhle zuří?“ zeptala se celá zaražená.

,,To netuším, ale nech je tak,“ odpověděla jí Esme, vzala jí za ruku a zavedla do pokoje.

Neuvědomill jsem si, že mě Edward chytil za krk a začal po mně řvát.

,,Tak poslyš, ty jeden budiš k ničemu, já tě upozorňuji dotkneš se ji jenom jednou a uvidíš!“ Zamračil se na mě a hodil se mnou o zem. 

Otočil se a šel zpátky do domu a mě nechal venku ležet. Já toho využil, chytl jsem ho za ruce a praštil s ním o zem. Edward byl rychlejší a stačil se mi vymanit se sevření. Carlisle si nás všiml, jak se pereme a šel nás zastavit.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoční jednorožec - 6. Kapitola:

 1
28.08.2011 [20:24]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!