Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoční jednorožec - 5. Kapitola

Dark Mirror by Jelda


Půlnoční jednorožec - 5. KapitolaPřidávám další dílek Půlnočního jednorožce. Bella utíkala stále dál a dál a hlasy se ozývaly z dálky. Před Bellou se najednou objeví jeden s Cullenů. Jak Bella zareaguje? Dozví se Cullenovi o Bellině tajemství a Bella naopak o tajemství Cullenů? Co všechno se mezitím přihodí? To si budete muset přečíst tuhle kapitolku. Doufám, že se vám bude líbit a neodradí vás od čtení. Budu ráda, když mi zanecháte komentík. Vaše Bella130

5 . Kapitola

Čím dál jsem běžela, tím víc jsem ty hlasy za sebou slyšela. Nevím jak to bylo možné, ale neslyšela jsem ničí kroky, ani že by mě někdo pronásledoval. Jenom ty hlasy ozývající se z dálky. Tušila jsem jen jedno a to, že se má něco stát. A moje tajemství i můj vlastní život budou ohroženy.

Přede mnou se najednou objevil Jasper Cullen a v obličeji měl zlý a hladový výraz. Jeho oči byly černé. Co tu sakra dělá tak pozdě v noci? A proč šel do lesa? Z lesa se vynořili i ostatní Cullenovi a obklíčili mě. A teď  jsem se cítila doopravdy ohrožená. Kdyby jenom věděli, že to jsem já a ne mýtický tvor, o kterém nevěděli vůbec nic. Ale, vždyť jsou to lidé, tak proč se mě snaží chytit? Pro peníze? Že by tak hodní lidé pytlačili? Ale to přece není možné, chovali se ke mně hezky, tak proč to všechno? Jaký měli k tomu důvod?

Nechtěla jsem jim ublížit, ale nic jiného mi nezbývalo, než se začít bránit. Použila jsem svůj roh, který vyzařoval světlo. Jak jsem s ním na ně posvítila, tak jsem je tím oslepila na malou chvilku. To jsem využila k útěku a taky by se mi to podařilo, kdyby nezačalo svítat a já se nezačala měnit zpátky v člověka. To mi zhatilo můj vysněný plán. Moje tajemství je prozrazeno, jsem v háji. Cullenovi samozřejmě běželi za mnou a naskytla se jim tím pádem podívaná, kterou určitě nikdy neviděli a nezažili ji. Po proměně v člověka jsem zpátky dopadla na zem. Schoulila jsem se do klubíčka a rozvzlykala se.

,,Bello?“ křikla na mě celá překvapená a šoková Esme.

Já se na ni neohlédla a neodpovídala jí. Na to jsem vážně neměla sílu ani náladu. Jak jim to ale vysvětlím? Co si budou Cullenovi o mně myslet? Jak to oni vzali? Jak se asi cítí? Na tyto otázky jsem bohužel neznala odpověď.

,,Vysvětlíš nám to?“ zeptal se mě po chvilce ticha Carlisle.

,,To nevím,“ vyklopila jsem ze sebe nakonec smysluplnou odpověď.

,,Bello, holčičko, málem jsme tě zabili. Nevěděli jsme, že to podivné stvoření s rohem jsi ty. Můžeš nám to odpustit?“  řekla mi a zeptala se mě celá utrápená Esme.

,,Co si zač?“ vykřikl hned po chvilce Jasper.

,,Já... já jsem půlnoční jednorožec,“ vysoukala jsem ze sebe odpověď.

,,A vy?“ zeptala jsem se.

,,My jsme upíři,“ řekli všichni sborově.

,,Upíři? Oni existují?“ zeptala jsem se celá překvapená.

,,A ty se něčemu divíš?“ zeptal se mě po chvilce Edward.

,,Ne, ale nemůžu tomu jenom uvěřit,“ odpověděla jsem.

,,Vážení, konec debaty. Nemůžeme si o tom všem v klidu pohovořit doma?“ řekl Carlisle.

,,Počkej, Carlisle, mám na ni ještě pár otázek,“ řekl zamračený  a rozzlobený Jasper.

,,Jaspere, copak nevidíš, jak se ta chudinka cítí? Víš vůbec, co si o tom všem má myslet? Tak víš to?“ zařvala z posledních sil celá rozrušená Esme.

,,Nehádejte se tu kvůli mně, nemá to žádný smysl!“ řekla jsem celá podrážděná.

,,Bello, od kolika let jsi jednorožcem?“ ignoroval Jasper Esme i mou poznámku a zeptal se.

,,Od tří let,“ odpověděla jsem.

,,Jaspere, posloucháš vůbec?!“ křikla na něho tentokrát rozhněvaná Alice.

,,A dost! Půjdeme už. Ano?“ zařval Carlisle.

,,Ano,“ odpověděli všichni s povzdechem.

,,A vezměte, prosím, někdo z vás do ruk tu dívku. Sama by se nepostavila na nohy,“ řekl Carlisle.

,,Já se nabízím,“ zvolal Emmett.

,,Dobře, ale nes ji opatrně Emmette, vypadá křehce,“ odpověděl Carlisle.

,,Spolehni se!“ křikl na něho Emmett.

Cestou jsem zřejmě usnula, protože jsem se probudila ve svojí nové posteli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoční jednorožec - 5. Kapitola:

 1
19.12.2015 [17:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!