Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoční jednorožec - 3. kapitola


Půlnoční jednorožec - 3. kapitolaTato kapitolka je velmi krátká a nezáživná, ale já doufám, že vás neodradí od čtení. Zatím vás budu ještě napínat, ale příští kapitolka bude delší a bude tam to hlavní. Bella se s ostatními loučí a nová rodina ji ohromí. Víc už vám neprozradím to si budete muset přečíst tuhle kapitolku. Budu ráda, když mi zanecháte nějaký ten komentík ať kladný nebo záporný.

3. Kapitola

Otočila jsem se stejným směrem jak ostatní a co jsem neviděla, stálo tam pět bohů, kteří byli nesmírně krásní.  S pusou dokořán a s očima vykulenýma jsem se nezmohla na jediné slovo.  Sestra Anna se mnou lomcovala ze strany na stranu, ale já stála pořád stejně ztuhlá.  Ti bozi se pohnuli a přes tlačenici zvědavých dětí si to namířili rovnou za mnou. Jiskřilo, z nich štěstí radost a nedočkavost. Nic víc jsem s těch krásných tváří nedokázala vyčíst. To jsou ti lidé, kteří si mě adoptovali? Je možné, aby všichni byli stejně krásní a hned na první pohled si je člověk zamiloval? Já sama to nechápala, ale nic jiného mě nenapadlo než čekat co se bude dít dál.  Malá drobná, žena s hnědými vlasy zlatýma očima a pestrými šaty a s botami na podpatku přistoupila ke mně.

,,Ty budeš Bella co?“ naklonila, se ke mně zeptala se a usmála.

,, Jjo jsem,“ podařilo se mi ze sebe vykoktat.

,,Já jsem Esme ta paní co si do ní dneska narazila a přišla si tě adoptovat.  To za mnou jsou ostatní členové naší rodiny. Pojď, se mnou představím ti je.  Pokud se tedy nestydíš a nebojíš se. Jsi určitě z toho všeho zmatená co?“ podívala se na mě ustaraně.

,,Trošku jsem zmatená, ale velmi ráda se seznámím,“ usmála jsem se na ni.

,,Fajn, takže toto je Carlisle.“ Ukázala na vysokého pána s blonďatými vlasy a stejně zlatými oči jako měla Esme. Měl na sobě bílou košili a černé kalhoty.

,, A to vedle něho je Edward,“ ukázala na chlapce s bronzovými vlasy a zlatýma očima. Měl na sobě modré tričko a kalhoty.  Usmál se na mě, a když jsem se podívala do jeho očí, tak jsem se v nich ztratila.

,,A toto je Alice, Japer, Emmet a Rosalie.“ Ukázala na tři osoby vedle Edwarda.

Taková ta malá s elfím obličejíkem se slunečními brýlemi, rozčepýřenými černými vlasy, bílým trikem, černou vestou sukní a lodičkami byla Alice. Jasper, který vypadá, že ho něco bolí, měl na sobě modrou košili, černé kalhoty a boty. Emmet  vypadal jako valibuk.  Měl také zlaté oči. Na sobě měl bílou sportovní bundu, bílé sportovní kalhoty, bílé tenisky a na hlavě měl kšiltovku. Rosalie měla krásné dlouhé blonďaté vlasy a zlaté oči. Na sobě měla stříbrné šaty a na nich měla černý kabátek. Boty na podpatkách měla zlaté. Připadalo mi divné, že mají všichni stejné oči a jak se láskyplně drželi za pas. Sourozenci se přece takhle nedrží nebo ano? Byla jsem z toho hodně zmatená a nevěděla, co si mám o tom všem myslet. Ale, pravda je taková, že mě k nim něco táhlo a já nedokázala říct co.

,,Těší mě,“ lepší odpověď než tuhle jsem ze sebe nedostala.

,,To nás taky Bello,“ přistoupil ke mně Carlisle a podal mi ruku na přivítanou.  Překvapilo mě, že jeho ruka byla studená, ale nijak mně to nevyděsilo, právě naopak ten dotek byl příjemný.

,,Vezmu ti kufr a odnesu do auta ano?“ usmál, se podíval se na mě.

,,Ale, to nemusíte, sestra Anna mi ho vezme,“ také jsem se na něho usmála.

,,Ne ne já ti to vezmu Bello a rád,“ podíval se na sestru Annu a vzal kufr do ruky.

,,Tak vám moc děkuji, ale to jste vážně nemusel,“ usmála jsem se.

,,No nic už je na čase vyrazit,“ podíval se na mě a kývnul k ostatním členům rodiny a k sestře Anně.

,,Rozluč se s ostatními a vyrazíme ano?“ zeptal se mě.

,,Ano,“ odpověděla jsem.

,,Pojď ke mně, ať se s tebou rozloučím,“ sestra Anna se rozplakala a objala mě.

,,Budeš, mi chybět víš?“ usmála se a dala mi ruce na ramena.

,,Vy mě taky,“ dala jsem jí pusu na líčko a šla.

,,Mám tě ráda Bello,“ zařvala na mě poslední slova.

,,Já vás taky,“ odpověděla jsem.

,,Sbohem Bello a hodně štěstí v nové rodině!“ zařvala na mě a naposledy na mě zamávala s ostatními dětmi.

,,Sbohem!“ křikla jsem na ní naposledy.

Carlisle a Esme mě chytli za ruku a odváděli mě k autu. Byl to zvláštní pocit, ale já se cítila plně šťastná, že mám konečně novou rodinu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoční jednorožec - 3. kapitola:

 1
19.12.2015 [17:35]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!