Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoční jednorožec - 14. kapitola

Kristen W - SU


Půlnoční jednorožec - 14. kapitolaJe to šílené, ale podařilo se mi sepsat i 14. kapitolku Půlnočního jednorožce a tak vám ji tu dávám v plné své kráse. Sice je kratší, ale to snad nebude vadit. Čeká vás tam překvapení, které neprozradím. Doufám, že se vám tento dílek bude aspoň trochu líbit. Opět bych ocenila vaši kritiku a komentíky. Jinak vám přeji příjemné čtení, vaše bella130.

14. kapitola

(Pohled Edwarda)

 

Vše opět probíhalo v klidu, ale to by nás opět nesmělo něco překvapit a nedat nám to pokoj. Aro a jeho povedená garda se nás chystala opět navštívit. Copak nám Volturiovi jednou provždy nedají pokoj? Co po nás stále chtějí? Opět se budou snažit získat naši Bellu? Minule to bylo jen sehrané Arovo divadélko? Copak mu to minule nestačilo? Co to na nás stále hraje? Je mazanější, než jsem si doposud myslel. Jak vidím, tak on se nikdy nevzdá svého vytouženého cíle, dokud ho nezíská. Tím cílem byla bohužel má Bella. Ale to mu nedovolím. Měl jsem ho minule potrestat. Koneckonců si to ten bídák zasloužil. A já se divil tomu, že se tak rychle vzdal. To jeho chování mi nesedlo od začátku. Celou dobu to jenom na nás hrál. A ty jeho myšlenky po té omluvě vypadaly čistě. Mýlil jsem se. Opět něco chystal. A nebude nám nic jiného zbývat, než se na to se svou rodinou připravit.

 

„Alice?“ zavolal jsem na svou sestru.

„Ano, Edwarde, co potřebuješ?“ Byla tu v mžiku a už netrpělivě čekala na to, co jí chci říct.

„Musíme se připravit na tu návštěvu s Volturiovými. A tvou vizi znám i pozpátku, ale otázkou mi stále je, co uděláme?“ Začal jsem chodit po místnosti a snažil se na něco přijít.

„O čem to tu debatujete?“ Bella vešla do pokoje s kouzelným úsměvem na tváři a zvědavě koukala z jednoho na druhého. Tím přerušila mou myšlenku.

„O Volturiových,“ odpověděl jsem jí okamžitě.

„A co je s nimi?“ nakrabatila čelo a založila si ruce na prsou.

„Přijdou nás navštívit. A ty určitě tušíš proč.“ Přešel jsem k ní, uhladil jí vrásky, upřeně se podíval do jejích očí a čekal na její reakci.

„Pro mě?“ vypustila z pusy to první, co ji napadlo.

„To nevíme jistě, Bello,“ odpověděla jí Alice chlácholivě.

„Co to tu provádíte?“ zeptal se zvědavě další člen naší rodiny. Nemohl to být nikdo jiný než Emmett.

„Alice, nemám sílu to už znovu opakovat. Řekla bys mu to, prosím?“ Podíval jsem se na ni prosebně.

Zakoulela očima, otočila se na Emma a řekla:

„Přijdou nás navštívit Volturiovi. Šel bys to vzkázat, prosím tě, ostatním?“

Emmett se na ni jen vykuleně podíval a poté odešel.

„Tak to bychom měli jedno,“ řekl jsem s menším oddychem.

„A kdy přesně přijdou?“ zeptala se zděšeně Bella. Všiml jsem si, jak se začala třást. Poslední dobou se jí to dělo často. Opět se před námi začala měnit z člověka v jednorožce. Ještě to mi scházelo.

„Jdi se proběhnout, Bello. Potřebuješ to.“ Bella se na mě váhavě podívala svýma zděšenýma očima, poté si odfrkla a vyskočila ladně a hbitě z mého okna. To, jak dopadla na zem na všechny čtyři kopyta, nešlo vůbec slyšet.

„Bylo toho opět na ni příliš. A to jsem jí ještě nestačil odpovědět. Nemění se v poslední době v jednorožce často?“ Podíval jsem se na Alici.

„Je to hodně divné, ale odpověď nebude znát nikdo jiný, než Bella. A máš pravdu, v poslední době je toho na ni moc. Ještě před nedávnem jsme to z Arem skončili a on se troufá potom všem nás jít navštívit. Upřímně, Edwarde, začínám už toho mít dost, aby stále někdo pronásledoval naši Bellu. Musíme to jednou provždy skončit. Nesnesu se jen tak dívat na to, jak to Bella odnáší. Zaslouží si mít klid. A to jak vidím, měla jenom na pár dní,“ řekla Alice zkroušeně. Měla pravdu, jak taky jinak. Já toho všeho měl už taky dost.

„Jdeme za ostatními, Alice, musíme se s nimi poradit. Doufám, že se má Bella vrátí, co nejdříve,“ povzdychl jsem si, podíval se ven otevřeným oknem a poté se otočil na Alici.

„Tak na co ještě čekáme, jdeme, Edwarde. A neboj, Bella se ti vrátí,“ řekla Alice rozhodně a poté se na mě chápavě podívala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoční jednorožec - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!