Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Psí život 26. kapitola

black


Psí život 26. kapitolaDalší kapitola! Jste rádi, že jo? Tato kapitola je o zbytku strašného dne. Možná si myslíte, že Bella, alias Mary bude klidná, ale ne. na konci této kapitoly na někoho vyjede. Na koho? A co mu řekne? Nechce se překvapit! Pěkné počteníčko a děkuji za komentáře! Odehnalka

Zřejmě jsem usnula a probudila mě až Carol, která mě začala lechtat. Usmála jsem se a objala ji. „Jak ses vyspala?" zeptala jsem se ji a začínala vylézat z postele. „Docela dobře, ale měla jsem strašný sen," poškrábala se na hlavě. ¨Bodlo mě u srdce. „To bude dobré, byl to přeci jen sen, ne?" podívala jsem se na ni. Tam moc mě mrzelo, že ji lžu, ale...zároveň jsem mluvila pravdu. Teď to bude dobré. A o to se osobně postarám. Navzájem jsme si upletly copánky a pak sešly dolů, do jídelny. Tam na nás čekala Esme, která měla na tváři veliký úsměv. Carol tiše poděkovala a sedla si ke stolu. Než se, chudák malá, nadála, seděla vedle ní Alice a Rose a pomáhaly ji obrat rybu. S úsměvem jsem je pozorovala. Koukla jsem se na hodiny. Půl páté. Za chvíli si pro ni Sophie přijede. Škoda. Hned jak odjedou, sbalím si svoje věci a vypadnu. Už je mi dobře, tak jim tu nebudu překážet. Vedou úplně nový život, do kterého nepatřím. Moje místo nahradila Natalie...I když mi připadá, že spíše všem ubližuje...Nevím, prostě mi sem, do jejich rodiny, nesedí. Nechci tím říct, že já bych jsem seděla, to opravdu ne...jen říkám svůj názor, na to mám právo a řekněme si na rovinu, že něco málo o právech vím. Carol akorát dojedla, když se ozvalo troubení auta. Pomohla jsem ji umýt ruce a pak i do bundy. Se všemi se rozloučila - na Rose a Alici šlo jasně vidět, že si ji tu chtějí nechat. Pousmála jsem a vzala Prcka do náruče. Rozloučila jsem se s ní a pomohla ji zapnout si pásy. Se Sophii jsme se nijak nedomlouvaly, zavolá mi, až bude potřeba.

Stála jsem tam pár minut a dívala se na cestu. Zamrkala jsem a šla do svého pokoje. Začala jsem hledat tašku, kterou mi Alice přivezla moje potřebné věci. Po chvíli pátrání jsem ho našla a tak jsem otevřela skříň a začala si balit věci. „Odjíždíš?" ozvalo se za mnou a já se strašně lekla. Ve dveřích stál Carlisle. „Už je mi dobře a taky mám doma povinnosti...Black, škola, práce, praxe...," zavrtím hlavou a dál balím. „Potřebuji se zeptat na jednu věc," řekl a podíval se na mě. „Jen se ptej," pobídla jsem ho a šla ke skříni pro další oblečení. „Proč si ji kousla?" Ztuhla jsem. Chvíli jsem přemýšlela a pak...pak jsem najednou odpověď věděla. Sama nevím, kde se v mé hlavě objevila. „No víš,...neuposlechla moje pokyny a když vás kousne vlkodavský pes...je to pro vás ponížení a pošpinění...zjistíte to, až vás kousne...docela nepříjemná věc," vysvětlím a hodím do tašky pár ponožek. Carlisle jen přikývne. Otočí se k odchodu, ale nakonec se ještě zeptá na jednu věc: „Proč tě nechtěla poslechnout?" „Dalo by se to vysvětlit jen jedním slovem - Rebelie. Zřejmě si chtěla trochu zahrát, občas se to prý stane," pokrčím rameny a zapnu zip na tašce. Taška byla přes rameno. Koukla jsem se po pokoji a můj pohled se zastavil u nočního stolku. Úplně jsem na ně zapomněla. Pomalu jsem k němu šla. Prohlédla jsem si věci, které na něm ležely. Jako poslední věc jsem si nechala moje hodinky. Opatrně jsem je vzala do ruky a porozhlédla si je z blízka. Jemně jsem se usmála a schovala je do kapsy. Popadla jsem tašku a zavřela za sebou dveře pokoje. Zhluboka jsem se nadechla a scházela dolů do přízemí. Rodina dělala to, co dělala normálně. Emmett se díval na televizi, zrovna dávali nějaká fotbalový zápas, Esme aranžovala květiny, Alice a Rose si prohlíželi katalog s dětským oblečením (musela jsem se pousmát, neměla jsem ji jim představovat), Jasper seděl vedle Emmetta (oba fandili jinému týmu, takže se docela hádali), Carlisle si četl nějakou knihu a Edward seděl u piána a hrál. Zahřála mě, ale zároveň mě bodla u srdce, když jsem si vzpomněla na moji ukolébavku, na to, jak mi hrál. Jestli pak má už i Natalie svoji ukolébavku? Rychle jsem zavrtěla hlavou. „Tak já...půjdu," řekla jsem, když jsem sešla všechny schody. Začínaly se ozývat protesty. Zvedla jsem ruku, abych je utišila. „Je mi fajn a já mám doma povinnosti," pokrčím rameny. „Kde mám klíčky od auta a domu?" zeptám se. Alice hrábne do kapsy a hodí mi je. Poděkuji a rozloučím se. „Brzo se zase ukaž...i s Carol," zašeptá Alice, když mě objímá. Usměji se a přikývnu.

Když si to mířím ke svému autu, uslyším jeho hlas. „Bello, počkej!" Otočila jsem se. Rozběhl se upíří rychlostí a stál u mě, než jsem stačila mrknout. „Odjíždíš kvůli Natalii?" No super! Tak tohle jsem fakt teď nepotřebovala. „Ne! Proč proboha? Je mi ukradená!" vykřiknu a rozmáchnu kolem sebe rukama. Odemknu auta a hodím tašku do kufru.  Edward chce něco říct, ale já ho předběhnu. „Jen si ji drž dál od mých přátel! Víš ty vůbec, co se mohlo stát, kdybych nezasáhla? Chudák Carol by byla mrtvá a mohla bych za to já! Já bych šla sedět! Nebo by byla upír! To by si chtěl? Asi ne, že? To by totiž Natalie měla průser! Ale ne, přeměnila dítě, budou ji hledat Voltrovi! Chudák malá! Ale Carol by trpěla víc! Víš co? Běž si za tou svou Natalii a mě nech konečně žít! Ty nemáš ani ponětí, jak moc mě bolí tě tu zase vidět! Začínám tě nenávidět, Edwarda Cullene!" zařvala jsem na něj, nasedla si do auta a rychle odjela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Psí život 26. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!