Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proti proudu 14. kapitola

Edward a Bella


Proti proudu 14. kapitolaCo čeká Nessie? Jaký životní krok podnikne? To se dozvíte v této povídce. Doufáme, že se vám povídka líbí a za vaše komentáře jsme vděčné. Vaše Paes a Verony1.

Domluvil jsem se s Cullenovými, aby Nessie nic neřekli, co pro ni chystám. Má to být překvapení. Oni to samozřejmě věděli, protože mě Alice donutila, to říct. Byli nadšení, sice Edward o trochu méně, ale to mi tenhle den nemohlo zkazit. Celý den jsem to chystal a zároveň byl čím dál více vynervovaný. Chtěl jsem to mít dokonalé, ale věděl jsem, že Nessie nemá ráda, luxusní restaurace.

Proto jsem se rozhodl, že udělám večeři v chatě, kde jsem ji před třemi měsíci našel a dali jsme se dohromady. Celé jsem to tam uklidil a musím přiznat, že mi mí bratři hodně pomohli. Dát to do pucu trvalo asi týden a já nemohl být tak dlouho pryč, aby Nessie neměla podezření. Proto se nabídli, že mi pomohou. Večeři jsem taky nedělal já, ale Sue. Na moje speciální přání, udělala špagety s masovými kuličkami a boloňskou omáčkou.

Tohle jídlo má Nessie hrozně ráda, od doby, kdy se jako malá dívala na pohádku Lady a Tramp. Vždy mi jako dítě říkala, že je to hrozně romantické. Samozřejmě všude v chatě byli rozsvícené svíčky a na stole u jídla vychlazené šampaňské. Hrála tam vážná hudba a já už neměl, co na práci.

Když si vzpomenu, jakou měl radost můj táta, když se to dozvěděl. Nedal jinak, že mi dá maminčin zásnubní prsten. Byl zlatý a uprostřed byl vsazen diamant. Ten kámen nebyl až tak moc veliký, ale Nessie má ráda jednodušší věci.

Tak tu teď stojím v obleku s krabičkou v kapse a čekám, až mi ji Jasper přiveze. Byl jsem strašně moc nervózní a nedokázal jsem stát na jednom místě. Konečně jsem uslyšel přijíždět auto. Vyšel jsem ze dveří a šel k autu, abych jí otevřel dveře. Naštěstí nebyla rychlejší a počkala v autě. Otevřel jsem dveře a nevěřil svým očím.

Nessie byla oblečena v přiléhavých červených šatech a byla tak krásná, že jsem se nezmohl ani na slovo. Ona se na mě taky dívala a všiml jsem si, že dýchá rychleji než obvykle. Vzal jsem ji za ruku a šli do chaty. Na Jaspera jsme si ani jeden nevzpomněli.

„Ach, to je krása,“ vydechla, když vstoupila do místnosti. Choval jsem se jako pravý gentleman. Pomohl jsem jí, se posadit a sám si sedl naproti ní. Dívala se na to jídlo a ukápla ji slza.

„Prosím neplač,“ zašeptal jsem. Co když jsem to zkazil a takhle si to vůbec nepřála? Podívala se na mě a usmála se.

„Ty si to potom všem pamatuješ?“ vydechla.

„Na to nejde zapomenout.“ Pohladil jsem ji po ruce a pustili se do jídla. Když jsme konečně dojedli. Přinesl jsem skleničky, abych nalil šampaňské. Do jedné jsem hodil prstýnek a tak aby si toho nevšimla, zřejmě to zafungovalo, protože na sobě nedala nic znát. Podal jsem jí skleničku a ona se do ní ani nepodívala.

Očima visela na mě a já na ni. Nemuseli jsme si říkat na, co připíjíme, oba jsme to moc dobře věděli. Napila se a vyndala z pusy prsten. Podívala se na mě s něhou v očích. Já si poklekl a věděl, co jí řeknu. Vždy si děláte starosti, co říct, ale když se podíváte do očí své vyvolené, víte to.

„Renesmé Cullen, vždy jsem tě miloval a vždy budu, proto tě prosím vezmeš si mně?“ řekl jsem jí a doufal v kladnou odpověď. Teď už opravdu plakala.

„Ano Jacobe,“ řekla a v tu ránu mě učinila nejšťastnějším mužem na světě. Navlékl jsem jí prstýnek a naše rozhodnutí jsme zpečetili nejenom dlouhým polibkem, ale jak už jsem jednou řekl, dnes jsem gentleman, takže podrobnosti o naší první společné noci si nechám pro sebe.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proti proudu 14. kapitola:

 1
15.03.2013 [18:45]

dcvstwilightNikdy se mi nezamlouval způsob "prsten do pití", ale kuš... :D Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!