Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proti proudu 12. kapitola

the host stills


Proti proudu 12. kapitolaDokáže Jacob najít Nessie nebo to vzdá a radši si půjde užívat do Vegas? To se dozvíte v této kapitole. Vaše Paes a Verony1.

Netušil jsem, kde ji mám začít hledat, ale nějaké instinkty, které mi snad zbyly z mé vlčí podstaty nebo kdoví z čeho, mě navigovaly. Samozřejmě jsem musel zavolat otci, aby si nedělal starosti, ale taky jsem mu neřekl, kde přesně jsem.

Nechtěl jsem, aby mě Bella nebo Edward předběhli. Tohle musím vyřídit sám. Takže jsem mu řekl, že jsem ve Vegas a že se mám báječně. Asi nepoznal, že mu neříkám pravdu, ale prozatím je to nejlepší, co mě napadlo.

Už jsem dlouho hledal a ztrácel jsem naději, že ji kdy dokážu najít, když jsem narazil na takovou malou chaloupku. Vypadala, že se co nevidět zboří, ale rozhodně by tam Nessie mohla přespat. Nakonec měla jakýsi romantický nádech a možná proto mě to táhlo dovnitř. Vešel jsem dovnitř a ucítil jemnou vůni.

Hned jsem poznal, že tu byla Nessie. Všiml jsem si, že tu nefunguje světlo, ale v místnosti byl krb, takže jsem zašel pro suché dřevo a rozhodl se tu na ni počkat. I když nejsem žádný skautík, tak se oheň docela rychle rozhořel. Už se začalo stmívat a Nessie pořád nešla. Začínal jsem mít obavy, jestli se vůbec ukáže.

Co když tu jen přespala a už šla dál? Nebo si všimla, že tu jsem a utekla přede mnou? Zbývalo mi jenom doufat, že to se nestalo. Jinak bych už byl v koncích, protože jak normální člověk může stopovat poloupírku?

Uslyšel jsem z venku kroky. Rychle jsem vyběhl ke dveřím, aby mi neutekla. Opravdu jsem měl štěstí, že jsem byl tak rychlý, protože vypadala, že chce utéct a to jsem nemohl dovolit.

„Nessie,“ zavolal jsem a ona se na mě konečně podívala. Byla překvapená, že mě vidí, ale v očích se jí míchal ještě jeden cit. Viděl jsem v nich lásku. Ano, byl jsem si tím jistý, že se navzájem milujeme. Jako bychom se dnes na sebe podívali poprvé. Den, kdy jsem se já do ní otiskl, byl pryč. Teď jsme dostali novou šanci na naši lásku.

„Jakobe!“ vydechla s takovou něhou, že jsem se málem neudržel a vrhl se na ni, ale z předešlých zkušeností jsem na to chtěl jít pomalu. Už jsem znovu dokázal ocenit její krásu. Stála tam a zřejmě si nebyla jistá, co má udělat.

Oči se jí leskly slzami. Já byl taky naměkko, ale nechtěl jsem to dát moc najevo. Než mi došlo, co se stalo, tak byla Nessie u mě a objala mě. Cítil jsem trochu tlak, ale dalo se to vydržet. Najednou se odtrhla a s obavou se na mě podívala.

„Nestalo se ti něco? Já jsem se neudržela a ani nemyslela, co dělám. Moc se ti omlouvám,“ nesouvisle mumlala a mně chvíli trvalo, než mi došlo, proč se omlouvá. Vždyť mě objímala a zřejmě použila upíří sílu a mně se nic nestalo.

„Neomlouvej se, mně nic není. Musím něco zkusit, ale neodcházej.“ Než jsem odešel, tak jsem ji pohladil po obličeji. Dívala se zmateně, ale stála na místě. Já jsem zaběhl do lesa a vyslékl se, protože nemám moc oblečení. Cítil jsem v sobě tu energii, která mi tak dlouho chyběla. Mé tělo se rozechvělo a jakoby puklo.

Konečně jsem stál na čtyřech tlapách. Nejspíš to, že jsme se s Nessií do sebe znovu zamilovali, mi vrátilo moji osobnost. Vím, že mě štvalo, kdo jsem, ale konečně chápu, že je to moje součást, bez které nemůžu žít, tak jako Nessie je jediná osoba, kterou miluji a budu milovat.

V hlavě jsem cítil přítomnost všech mých bratrů a sester. Všichni se překřikovali, jako kde jsem a co se stalo, že jsem znovu vlkodlak. Nedokázal jsem se soustředit, těch hlasů bylo až moc a já si už odvykl na tento rozruch.

„Ticho, nechte Jakoba promluvit,“ řekl Sam a všichni umlkli. Byl jsem mu vděčný, jinak bych se nedokázal soustředit.

„Našel jsem Nessií a zamilovali jsme se do sebe. Už nebudeme odtrhlá dvojice, ale budeme patřit k sobě. Zřejmě díky tomu jsem opět vlkodlak…“ Mluvil jsem a mluvil. Všichni mě poslouchali, protože jsem alfa, ale do doby než se vrátím, jsem určil Sama, aby vedl naši smečku. I když jsem s Nessií o nás dvou ještě nemluvil, tak jsem si byl jistý, že je to pravda.

Vyběhl jsem před chaloupku, aby Nessie nebyla nervózní, že mi to tak dlouho trvá. Když mě uviděla v mém vlčím těle, rozplakala se a přiběhla ke mně.

„Jaku, já jsem tak šťastná, že už jsi zase vlk…“ drmolila. Bylo mi trochu nepříjemné, že to vidí i ostatní, proto jsem se šel proměnit zpět. Nessie pochopila a trpělivě čekala, než jsem se vrátil.

„Tak půjdeme domů?“ zeptal jsem se a ona jen přikývla a políbila mě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proti proudu 12. kapitola:

 1
15.03.2013 [18:38]

dcvstwilightAno, souhlasím se Sorénkou, také je to na mě moc hrrr...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!