Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pronudu.cz - 2. kapitola

qdqdwaa


Pronudu.cz - 2. kapitolaTakže tuhle kapitolu píši já, v tom případě - pohled Belly. Belle napíše onen záhadný Drákula. Co všechno si budou psát? A co si o něm myslí Bella? Rozhovor s matkou a následný sen... Přeji pěkné čtení... Vaše patulka13 :)

Bella

Psala jsem si tam s ostatníma, ale po chvíli se tam přihlásil někdo nový. Kluk, pod přezdívkou Drákula. Ještě, že jsem doma sama, protože jsem se začala smát na celý dům a měla jsem co dělat, abych nezačala smíchy brečet. Zatímco jsem se pomalu uklidňovala, tak mi onen Drákula napsal.

 

Ahoj. To je všechno? pomyslela jsem si. Hm… zřejmě je tu poprvé, protože jsem ho tu ještě nikdy neviděla. Tak to trochu rozjedeme.

Čau, Drákuláčku! Ty jsi tu dnes poprvé? Snažila jsem se navázat rozhovor. Přeci ho nenechám jen tak utéct, když už má tak dobrou přezdívku!

Drákuláčku? A jo, jsem tu poprvé… prostě jsem se nudil… Ten asi není moc mluvný. Trošku ho rozpovídáme…  Ale jak? To byla ta otázka.

Dobře, asi toho moc nenamluvíš… Můžu ti dávat otázky? zeptala jsem se narovinu.

Klidně… dostalo se mi jako odpověď okamžitě. Takže na co se budu ptát?

Takže třeba… chodíš na střední?

Ano :D

Dál jsem se ptala na různé otázky, na které mi odpovídal. Sotva na všechny odpověděl, ale občas mi chvilku neodepisoval. To jsem neřešila, třeba dělal ještě něco jiného. Ještě, než jsem skončila, jsme se dohodli, že zítra si budeme zase psát. Psalo se mi s ním dobře.

Na notebooku jsem byla asi přibližně hodinu, možná dvě. Poté jsem to už vypla, protože jsem si ještě chtěla udělat věci do školy, popovídat si s mámou, najíst se a různé věci, jako sprchování, lakování nehtů a takové. Dole jsem slyšela klapnout dveře a mámu, která už přišla s Philem ze zápasu. Šla jsem k nim dolů.

„Ahoj, Bells,“ pozdravil mě Phil. Nikdy se o mě moc nezajímal, ale nekašlal na mě. Zas tak daleko to nedošlo. Já mám svého otce ve Forks, kde jsem byla naposledy asi před pěti lety. Od té doby jsem tam nebyla.

„Ahoj, jak dopadl zápas?“ zeptala jsem se se skrývaným nezájmem. Baseball nikdy nebyla moje parketa. Já jsem vlastně na sporty nebyla nikdy.

„Docela dobrý. Sice jsme nevyhráli, ale aspoň jsme hráli, co nejvíc to šlo,“ řekl a zasmál se a objal mámu kolem pasu. Ta se na něj usmála, políbila ho, a poté Phil odešel do obýváku, dívat se na, jak jinak, než baseball. Já jsem se odebrala do kuchyně, abych si vzala sklenku vody. Venku bylo konečně nádherně, tak jsem si řekla, že bych se mohla jít na chvíli projít. Máma šla do kuchyně za mnou.

„Jak bylo ve škole?“ zeptala se mě. Tak to teď bude průšvih. Nalila jsem si vodu a i se sklenkou se otočila na mámu.

„No… v dějinách mě profesor zkoušel,“ začala jsem opatrně. Máma se na mě jenom usmála.

„Tak to je v pořádku, dějiny ti jdou.“ A sakra!

„No, jenže dneska mi to nešlo…“ nedomluvila jsem a máma mě přerušila.

„Jak ti to nešlo? Co jsi dostala?“ zeptala se mě pohotově.

„Dostala jsem trojku,“ odpověděla jsem jí tichým hlasem s pohledem do země. Čekala jsem na nějakou reakci, ale nic se nedělo. Podívala jsem se na mámu. Ta se na mě mračila a snažila se být v klidu. A sakra! Tohle nebyl nejlepší nápad!

„Ehm… mami?“ optala jsem se opatrně. Takhle jsem ji už dlouho neviděla. Naposledy, když jsem jí omylem rozbila starý talíř, co měla po své prababičce. A to byla opravdu naštvaná.

„Isabello?! Jak to?“ Jak z tohohle vybruslit? Můžu si za to ale sama…

„Dneska jsem nebyla tak úplně připravená. Včera jsem byla opravdu unavená a zapomněla jsem se naučit,“ řekla jsem jí pravdu. Máma byla pořád naštvaná, ale už se uklidňovala. Naštěstí. Čekala jsem, co mi zakáže. Asi po dvou minutách máma vynesla rozsudek.

„Dobře, na příště se naučíš a chci vidět, že si to opravíš, ano?“ pověděla mi už celkem v klidu. Čekala jsem cokoliv, jakoukoliv reakci, ale tohle ne.

„Žádný zákaz? Žádný domácí vězení? Jenom si to musím opravit?“ zeptala jsem se raději, protože jsem si tím nebyla jistá. Máma na to přikývla.

„Je to tvoje první trojka, takže jenom doufám, že si to opravíš. Pokud by se to opakovalo, tak už bude následovat domácí vězení, je ti to jasné?“

„Ano. Děkuji, mami.“ Už jsem chtěla jít zpátky do pokoje, ale ještě jsem se otočila.

„Mimochodem, ještě se na chvíli půjdu projít ven, když je tam tak krásně.“ Usmála jsem se na ni, ona mi úsměv oplatila a já jsem šla do pokoje, převléct se.

Vzala jsem si obyčejnou sukni s červeným tričkem a mohla jsem vyrazit. Dole jsem si jenom vzala lodičky a vyšla do nádherného počasí. Hodně jsem si to užívala, ten pocit, když mi vítr vlaje ve vlasech. Mezitím jsem přemýšlela o Drákulovi. Docela se mi zamlouval. Tomu jsem se musela zasmát. Ani nevím, jak dlouho jsem se procházela, ale začalo se stmívat. Už jsem byla kousek od domu.

Doma jsem si zalezla do koupelny, protože jsem na to přes den úplně zapomněla. Pořádně jsem se po celém dni odreagovala. Asi po půl hodině jsem už vylezla a zalezla hned do pokoje. Ještě jsem si nachystala věci na druhý den do školy a vlezla do teplé postele. Okamžitě jsem usnula. Zdál se mi divný sen.

Byla jsem před naší školou na parkovišti. Kolem mě procházeli spolužáci, ale nikdo si mě nevšímal. Na někoho jsem čekala. Po chvíli přišel nějaký kluk, který byl opravu moc krásný. Přišel až ke mně, chytnul mě za ruce a podíval se mi to očí.

„Rád tě poznávám, Afrodito,“ řekl a usmál se na mě.

„Já tebe taky, Drákulo.“ Také jsem se na něj usmála. Objal mě kolem pasu a začal se ke mně naklánět. Jenže zrovna, když se schylovalo k polibku, mi zazvonil budík.

Pitomý budík! Rychle jsem ho zacvakla a sedla si na posteli. Už bylo zase ráno. A já jsem zase musela jít do školy. Dneska jsem se ale těšila na jednu věc. Až si odpoledne budu psát s Drákulou.

 


Byla bych ráda, kdybyste zanechali nějaký komentář. Doufám, že se vám kapitola líbila. Obě, Kika i já, moc děkujeme za komentáře, mě to opravdu nakoplo k psaní. :D Na příští kapitolu se můžete těšit od Kiki, pohled Edwarda...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pronudu.cz - 2. kapitola:

 1 2 3   Další »
23.04.2012 [13:45]

VerCullenJůůů, to je tak hezký! Emoticon Emoticon Ta Bella je chudáček. Kdybych dostala na střední já první trojku, tak se to říct mamce a tátovi ani neobtěžuju. :D
Krásný díl, jdu na další, když teda dovolíš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Wera
12.04.2012 [7:26]

Wera Emoticon Emoticon

21. Nesii
14.01.2012 [23:01]

Nesiiskvelá poviedka Emoticon Emoticon

20. Ankh
11.11.2011 [8:31]

AnkhKdybych měla řešit každou trojku, kterou přinese nevlastní syn ze školy, domácím vězením, tak se chudák dostane ven tak jednou měsíčně :D
Moc hezká kapitolka. Jsem zvědavá na našeho zubáčka Emoticon

12.07.2011 [13:53]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2011 [22:45]

PetraCullennádhera, takže z Rozcuha se stal Drákula jo?? Emoticon Emoticon Emoticon škoda, že tam neměl Rozcuch! Emoticon Emoticon Konečně to komentuji a přidavám koment jak jsem slíbila Emoticon Emoticon Emoticon Mně se to moc líbí. Takže jdu na další :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Elbaci
10.07.2011 [20:33]

Patulko, Patulko... jak jsi jí to mohla udělat?! Emoticon Chuděra! Měla ten budík rozbít! Emoticon Emoticon
No... jsem zvědavá na další kapitolu a pohled Drákuláčka... a na to jak vnímá Afroditku on Emoticon Emoticon Emoticon

16. Paes
10.07.2011 [17:58]

Paesmoc hezké Emoticon muselo to naštvat, že ji zazvonil ten budík Emoticon jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2011 [16:30]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. verii
09.07.2011 [21:24]

jojo t o je moc dobréé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!