Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pronásledovaná 13. kapitola

Já kůň


Pronásledovaná 13. kapitolaKdo to bude? Edward nebo Gabriel? Tohle je poslední dílek před odletem do USA, tak snad se vám bude líbit a počkáte si na další.

13. Kapitola

Cítila jsem, jak mě něčí tvrdé studené ruce berou do náruče, a pak mě pokládají na postel. Zachumlala jsem se do peřiny a spala dál. Po nějaké době jsem se probudila. Otevřela oči a zjistila, že se zase nacházím v Edwardově pokoji. Musel mě někdo přenést. Na dveře někdo zaťukal a já řekla dále. Byla to Alice. Vletěla do pokoje rychlostí blesku a vrhla se na mě. Držela mě v objetí a já sotva dýchala.

„Alice, nemůžu dýchat,“ řekla jsem s námahou.

„Ach, promiň.“ Tvářila se provinile.

„Jinak tě taky ráda vidím,“ usmála jsem se při těch slovech na ni a ona mi úsměv oplatila. Do místnosti se nahrnul zbytek rodiny. Přecházela jsem z náruče do náruče a všichni byli rádi, že jsem se konečně probudila. Když jsem se dostala k Edwardovi, tak se tvářil, že neví, jestli mě má jen obejmout, anebo rovnou celou zlíbat. Takové lásky, vášně, radosti a štěstí jsem nikdy předtím neviděla. Jeho oči vypovídaly o všem, ale nakonec mě jen objal a pak poslal do Gabrielovy náruče. Ten mě objal a dal mi pusu do vlasů. Slyšela jsem Edwarda, jak tiše zavrčel. Tak jsem mu poslala v myšlenkách, ať se uklidní. Koukal na mě lítostivě a bylo vidět, že jsem mu tím trochu ublížila. To jsem opravdu nechtěla. Zakoukala jsem se do očí Gabriela, ale v nich jsem viděla pouze touhu. To mě trochu vyděsilo. Nakonec tuto chvilku vyrušilo mé kručení v žaludku. Gabriel se tomu zasmál a řekl:

„Dneska budu vařit já!“ Poté se rozběhl do kuchyně. V mé hlavě šla jen zmatená myšlenka. Proč? To se teď bude s Edwardem předhádnět, kdo z nich je lepší?

„Jestli si myslíš, že o tebe nebudu bojovat, tak se mýlíš,“ pošeptal mi do ouška. Já si jen povzdechla. Jenže mi v tu chvíli došlo, že Gabriel moc dobře vařit neumí. Naposled, když vařil, tak to chutnalo jako bláto a zničil u toho celou kuchyň. Proto jsem na celý dům zavolala a věděla jsem, že mě uslyší:

„Jestli to bude zase chutnat jako bláto, tak ten blaf jíst nebudu.“ Celá rodina sledující celou situaci se rozesmála. Gabriel se najednou zjevil přede mnou.

„Ono ti to minule nechutnalo?“ Tvářil se u toho dost nechápavě a já se jen kysele zaksichtila. Povzdychl si.

„Ale já nic jiného neumím,“ pověděl mi. Proto se slova chytla Esme.

„Já ti něco uvařím. Snad se to bude dát jíst.“ S těmi slovy odešla do kuchyně. Z místnosti se vyklidil i zbytek rodiny a já se šla upravit, a pak jsem si to zamířila do kuchyně. Slyšela jsem ze schodů, jak na sebe někdo navzájem vrčí. Byl to Edward s Gabrielem. Nevím, co se mezi nimi dělo, ale jakmile si všimli, že jdu dolů, přestali. Jen jsem se na ně koukla a prošla dál do kuchyně. Esme mi uvařila kuřecí plátek s bramborem. Vypadalo to naprosto úžasně. Jen aby to taky tak chutnalo. Uřízla jsem si kus masa a strčila ho do pusy. Chvíli jsem ho žvýkala, ale pak jsem cítila v puse, jak je přesolené a vyplivla ho.

„Co s tím je?“ zeptala se vyděšeně Esme.

„Promiň, ale je to přesolené.“  Tvářila jsem se na ni omluvně, ale i tak mi jí bylo líto, a tak jsem se rozhodla, že to sním. Do kuchyně se přihnal Andrew a sebral mi jídlo pod rukama.

„Já to napravím.“ No, snad za tu dobu, co jsem s ním nebydlela, nezapomněl vařit. Mezitím se do kuchyně přihnal Jasper.

„Bello, udělej s nimi, prosím, něco. Tohle se nedá vydržet,“ prosil mě Jasper. Litovala jsem ho. Všechno cítil.

„Tak dobře. Je čas s těma dvěma něco udělat.“ Jakmile uslyšeli má slova, tak se ti dva přihnali do kuchyně. V hlavě jsem si přeříkávala kousky z knížky Pýchy a předsudek. Já vím, už zase, ale nic jiného z paměti neumím, a čekala, až se trochu uklidní. Edward na mě koukal naprosto nechápavě. Čekal, co mám za lubem a já věděla, že než se rozhodnu, tak něco musím zkusit. Chňapla jsem po Gabrielovi a začala ho líbat. Byl naprosto překvapenej, ale po chvíli se zapojil a namáčkl mě na linku. Vášnivě mě líbal, ale něco mi chybělo a já nevěděla co. Pak jsem se udýchaná od něho odklonila. Koukal mi do očí a já v nich viděla pouze touhu. To se mi nelíbilo. Pak se ozval Edward.

„Tak teď já.“ Chápal, co jsem chtěla a nevyčítal mi to. Jen jsem se chtěla ujistit, že se rozhodnu opravdu správně. Gabriel trochu zavrčel, ale taky mu asi došel význam toho polibku, tak přestal. Edward se ke mně naklonil a já už jen pod jeho studeným dechem byla mimo. Usmál se tomu svým pokřiveným úsměvem a pak naše rty spojil. Cítila jsem se jako v sedmém nebi. Víc jsem se k němu natiskla a chtěla čím dál víc. Nechápala jsem to. Byl pro mě jako droga a já si připadala jako feťák, který svojí drogu dlouho neměl. Pak se ode mě odklonil a podíval se mi do očí. To, co jsem v nich viděla, mě přesvědčilo, že on je ten pravý. Poodstoupil ode mě a oba čekali na můj verdikt. Říkalo se mi to těžce, ale musela jsem říct svůj ortel. Snad svého rozhodnutí nebudu litovat.

„Promiň Gabrieli, ale já se rozhodla pro Edwarda.“ Gabriel začal naprosto vrčet a vrhnul se na Edwarda. V jednu chvíli se tam objevil zbytek rodiny a odtrhoval je od sebe.

„Gabrieli, uklidni se, tak si projednou prohrál. Smiř se s tím,“ uklidňoval Andrew Gabriela. Ten se sebral a odešel ven z domu. Já se přitulila Edwardovi do náruče, protože se mi nelíbilo, co jsem musela udělat, ale přijít to muselo a čím dřív, tím líp. Edward si mě přivinul do náruče a choval mě, jako malé dítě.

„Bello, neboj. On se uklidní a přijme tvé rozhodnutí,“ promluvil ke mně Andrew.

„A ty! Běda jestli jí nějak někdy ublížíš. Jestli jo, tak si tě najdu a roztrhám tě na kousíčky a spálím!“ vrčel na Edwarda.

„Nic takového nemám v plánu, pane,“ odpověděl odhodlaně Edward. Andrew si jen povzdechl. Jenže v jednu chvíli všichni ztuhli. Musela jsem se zeptat:

„Co se děje?“ Všichni se na mě podívali se starostí v obličeji a já začínala panikařit.

12.kapitola 14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pronásledovaná 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!