Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak ze záhrobí 6. kapitola

Šaty


Přízrak ze záhrobí 6. kapitolaJak bude pokračovat náštěva Cullenů u Belly? Jak na sebe budou reagovat Edward a Bella?

Přízrak ze záhrobí 6. kapitola

Bella

 

Šly jsme s Alice dolů ze schodů, když jsme došly do obývacího pokoje, všichni se na nás otočily.

 

„Omlouvám se, že jsem na vás vybafla jen v noční košili,“ řekla jsem a cítila jsem, jak rudnu ve tváři. 

„Spíš v košilce,“ poznamenal Emmett.

 

„Dobrý vtip, Emmette, ale máš pravdu, byla to noční košilka,“ řekla jsem a zasmála jsem se a Emmett se ke mně přidal.

 

„Jdu si pro ten svůj životabudič,“ řekla jsem směrem k strýcovi a vydala jsem se do kuchyně. 

„Bello, kolik sis dala toho kafe?“ ptal se starostlivě strýc.

 

„Jenom málo, vždyť mě znáš,“ řekla jsem a usmála jsem se na něj. 

„Právě, že tě znám,“ řekl strýc.

 

„Hahaha, ještě jsem to s kafem nepřehnala,“ řekla jsem a míchala jsem kávu. 

„Bello, málem bych zapomněl ti představit… ,“ nedořekl to, protože jsem mu do toho skočila.

 

„Carlisla a Esmé Cullenovi a jejich adoptované děti,“ řekla jsem a málem jsem i dodala upíry. 

„Ty nás znáš?“ zeptal se ten blonďák, takže Carlisle.

 

„Jak už jsem odpověděla Edwardovi, ano i ne,“ řekla jsem. 

Chtěla jsem si sednou, ale problém byl v tom, že jediné volné místo k sezení bylo vedle Edwarda, který mě přímo kopíroval pohledem.

 

Usmála jsem se na něj a šla si za ním sednout. Úsměv mi nepatrně opětoval a udělal mi místo. Když jsem si k němu sedla, tak se celý napjal, ale po chvíli zase uvolnil. 

„Děje se něco?“ zeptala jsem se ho a jemně jsem se dotkla jeho ramene. Když jsem se ho dotkla, projel mnou takový elektrický výboj, ale příjemný.

 

Edward se na mě udiveně podíval. „Ne, nic,“ řekl a zmateně se na mě díval. 

Já mu pohled opětovala a usmála jsem se na něj. Všichni na nás udiveně koukali, hlavně strýc.

 

„Nechte toho, vy dvě hrdličky,“ rýpnul si do nás Emmett. 

„Já ti dám hrdličky,“ zavrčela jsem se na něj a nasadila nebezpečný úsměv. Vzala jsem z konferenčního stolku časopis a hodila jsem ho po něm a dokonce i trefila.

 

„Bello, takhle se nechováme k návštěvě, co si o nás Cullenovi pomyslí?“ křikl na mě strýc, ale mě to z míry nevyvedlo. 

„O pardon, Emmette, prosím podal bys mi ten časopis, abych ho po tobě mohla znovu hodit?“ řekla jsem a začala jsem se smát a Cullenovi se ke mně přidali i strýc se zasmál

 

Dlouho jsme si povídali o všem možném, ale strýc a Carlisle hlavně probírali nějaký závažný případ v nemocnici.

 

Šla jsem po sobě uklidit ten hrnek od kafe, a když jsem se pokoušela dostat na marmeládu na skřínce, nějaká dlouhá ruka mi ji rychle sundala a po otočení jsem zjistila, že to byl Edward. 

„Díky,“ poděkovala jsem mu a vzala jsem si od něj tu marmeládu.

 

„Nemáš za co,“ řekl a nádherně se na mě usmál. 

„Nech toho, zase se mě pokoušíš omámit tím svým nádherným úsměvem a zase ti to vychází,“ řekla jsem a zasmála jsem se.

 

„Alice říkala, že ty nejsi ta stará Bella,“ řekl tichým ponurým hlasem, který byl plný smutku a bolesti. 

„Alice má pravdu, ale vím, co jsi zač a mohu ti říct, že proti vám nic nemám a už se ani nedivím, proč si vás tak Bella oblíbila, protože mně už jste sympatičtí teď,“ řekla jsem a jemně jsem se dotkla jeho brady, abych mu mohla nazvednout hlavu a podívat se mu do těch krásných – pro změnu – topazových očí. Zase mnou projel ten elektrický proud, ale na ten si asi budu muset zvyknout.

 

Usmál se na mě a já mu úsměv opětovala. Potom jsem od něj odešla, protože bych mohla udělat nějakou hloupost a to by potom bylo. Stejně už teď si připadám jako nafetovaná. 

Myslím, že náš rozhovor slyšeli všichni, teda hlavně Cullenovi. Upíří sluch je upíří sluch.

 

„Bello,“ ozval se za mnou ten nekrásnější hlas na světě. 

„Ano, Edwarde?“ odpověděla jsem mu a otočila jsem se na něj. Právě byli na odchodu.

 

„Řekni mi, proč ti neslyším myšlenky stejně jako u Belly?“ zeptal se mě, ale já neznala odpověď.

 

„Edwarde, promiň, ale já na tuto otázku neznám odpověď,“ řekla jsem mu po pravdě. 

Se všemi jsem se rozloučila a zamávala jsem jim a šla domů. Mám před sebou víkend a ten strávím asi sama.

 __________________________________________________________________

Jaký pohled byste kromě Belly chtěli? Líbí se vám to? Děkuji za předešlé komentáře. Vaše Iva



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak ze záhrobí 6. kapitola:

 1
1. Anezkanezka13
01.02.2013 [14:39]

Chtělo byto delší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!