Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak ze záhrobí 4. kapitola


Přízrak ze záhrobí 4. kapitolaJak bude reagovat Bella na Cullenovi? To se dozvíte zde.

Přízrak ze záhrobí 4. kapitola

Bella

 

V hlavě mi šrotovalo několik otázek na jednou, ale jen jedna byla hlavní. Odkud znají moje jméno.

 

„My se známe?“ dostala jsem ze sebe.

 

„Jak se jmenuješ?“ zeptal se mě ten vysoký blonďák stojící u té malé, krásné černovlásky.

 

„Isabella Smith, ale říkejte mi prosím Bello,“ řekla jsem a všichni s sebou po vyslovení mého jména škubli.

 

„To musí být nějaký omyl, asi jsme si tě s někým spletli, ale je od nás ošklivé, že jsme se ti ještě nepředstavili,“ řekla ta černovláska a pokračovala, „já jsem Alice, toto je Jasper, Rose a Emmett, ale máme ještě jednoho bratra -  Edwarda, ale ten je dnes doma,“ řekla a při vyslovování jmen na dotyčné ukázala.

 

Pak mi došlo jméno posledního jmenovaného. Edward, tak se jmenoval ten kluk z toho snu, ale můj sen byl jenom výplod mé bujné fantazie. Ale nedalo mi to.

 

Jaké je vaše příjmení?“ vypadlo ze mě.

 

„Cullenovi, proč se ptáš?“ odpověděla mi ta blondýna.

 

Mně už hrabe! Ach, ty sny! Ne, není to realita. Upíři nejsou, duchové nejsou!

 

„Čau,“ vypadlo ze mě a utíkala jsem do školy. Oni na mě jen nevěřícně a zmateně koukali.

 

Den utekl v rozmazané šmouze, protože jsem měla v hlavě jen ten hloupý sen. A abych se přiznala, často se mé myšlenky ubíraly představami, jak asi vypadá Edward. Seznámila jsem se ještě s nějakými holkami a Erikem. Byli celkem v pohodě, ale Cullenovi jsem přes den neviděla. Na parkovišti jejich auto také nebylo.

 

Vyjela jsem domů a ani nevím, jak jsem našla cestu. Byla jsem jako kdyby mě přejel parní válec.

 

Doma jsem si zalezla do pokoje, protože strýc ještě nebyl doma z práce. Ležela jsem na posteli a přemýšlela. Můj realistický mozek mi říkal, že to není možné a je to jen změnou prostředí. Ale byl tu i druhý hlásek a ten mi říkal, že je to všechno pravda.

 

Bylo už hodně hodin, když jsem uslyšela auto na příjezdové cestě. Strýc je doma a není uvařeno! Uvědomila jsem si a utíkala do kuchyně.

 

„Jsem doma,“ křikl strýc a slyšela jsem ho odkládat nějaké tašky.

 

„Ahoj, jak bylo v práci?“ zeptala jsem se ho.

 

„Teďka je práce málo, nebožtíků ubývá,“ řekl s humorem v hlase. Strýc je přesněji v nemocnici patologem.

 

„A jaká byla škola?“ zeptal se mě.

 

„Ale jo, šlo to,“ řekla jsem mu, ale musela jsem se přemáhat, abych si znechucením neodfrkla.

 

„Že jsi nevařila?“ zeptal se mě a já měla sto chutí se jít zahrabat.

 

„Promiň Rudo, ale jaksi jsem přemýšlela nad nesmrtelností brouka,“ řekla jsem a zahanbeně jsem se koukla k zemi.

 

„To je jedině dobře, protože jsem koupil pizzu, takže by jídlo bylo na zítra,“ řekl a mně spadl kámen ze srdce.

 

Popadla jsem pizzu a utíkala s ní do kuchyně ji připravit. Usedli jsme ke stolu a s chutí jsme se najedli. Celou dobu jsme se strýcem vtipkovali. A pak já jsem šla spát a on se šel dívat na zprávy a pak na fotbal – jako vždy.

 

U jedné strany jsem se bála jít spát, kvůli tomu, co se mi bude zdát, ale z druhé strany jsem se chtěla dozvědět něco nového.

 

Ulehla jsem do postele a vzápětí jsem upadla do říše snů.

 ____________________________________________________________________________

Příště bude další Bellin sen a jak bude reagovat Edward na Bellu? Děkuji za komentáře. Tato kapitola je trochu kratší, ale příští Vám to vynahradí. Vaše Iva

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak ze záhrobí 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!