Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak 6


Přízrak 6Setkání s tím podivným vlkem si nedokáže vysvětlit nikdo z Cullenů. Nejvíce jim však dělá starosti, že netuší, co od něj očekávat...
Stejně tak se v obavách utápí i další osoba kus za hranicí La Push, protože příjezd jejich rodiny může rozpoutat více, než jen proměny členů smečky...

Nestačil to ale ani doříct a vlk se k nim otočil celý. Přikrčil přední tlapy a stáhl horní pysky. Varovně na ně zavrčel.

„Chtěli jsme jen...“ zvedl Carlisel paže v obranném gestu a snažil se to celé vysvětlit, ale vlk přešlápl z jedné tlapy na druhou a jeho vrčení zesílilo. Srst po těle se mu naježila a k úděsu všech čtyř, jako by začala tuhnout. Celé tělo vlka se začalo měnit v kámen. Zježená srst mu trčela jako bodliny a kamenná tlapa nepříjemně zaskřípala o kamínek na němž stál.

Byl jako živoucí socha. Carlisle s ostatními začal ustupovat. Netušil však, zda proto, aby vlka uklidnil nebo před tím co viděl.

Vlk konečně přestal vrčet a nehybně sledoval jak se vzdalují. Pohnul se znovu až byli dostatečně daleko. Obrátil se k Efrimu a prošel kolo něj. Jeho tiché našlapování ustalo až o několik metrů dál, když se po Efrim otočil a počkal, než se zvedl a vykročil za ním.

 

 

6


Když jim ti dva zmizeli z očí, zůstali Cullenovi stát a zírat do tmy za nimi. Okolí se znovu ponořilo do naprostého ticha.

„Co to sakra bylo?!“ zahřímal Emmett, jen co se trochu vzpamatoval.

Edward se ztěžka posadil do listí. Když se rozhodli po tom pátrat, ani ve snu by jej nenapadlo, že by mohli narazit na něco takového. Přízrak nenašli, ale tohle bylo možná ještě horší...

„Nemám potuchy,“ zavrtěl hlavou Carlisle. „Nedokázal bych si ani pomyslet, že je něco takového možné...“ Z jeho slov jasně čišelo znepokojení.

„Co přesně to vlastně znamená?“ hlesl Jasper. O měničích už slyšel od své rodiny, ale tohle do jeho představy vůbec nezapadalo. Při pohledu na toho tvora se mu vše uvnitř začalo svírat. Ten pocit už neměl velmi dlouho. Neměl důvod se nečeho bát...

„Kdysi jsme uzavřeli s kmenem Quiletů smlouvu, ale tohle se tomu naprosto vymyká. Ještě chápu Efriho, který se teprve nedávno přeměnil a snaží se s tím nějak vyrovnat. Jenže ten druhý... Nedokážu si vysvětlit, co se to tam s ním stalo.“

Carlisle začal přecházet sem a tam. Potřeboval ze sebe trochu dostat to napětí co cítil. Ten tvor jej fascinoval i děsil zároveň.

„Rozhodně to nebyl normální měnič,“ prohlásil po chvíli. „Ten by nedokázal takhle zkamenět. Celé jeho tělo se změnilo, srdce přestalo tlouct...“

Edward k němu překvapeně vzhlédl. On si toho ani nevšiml. Byl příliš v šoku z toho pohledu. Děkoval proto, že alespoň Carlisle si trochu zachoval chladnou hlavu.

„Tím pádem ani netuším, zda se naše smlouva s Quilety týká i něj,“ obrátil se Carlisle na Jaspera, aby mu zodpověděl jeho otázku. „Nezaútočil, ale podle toho vrčení se mu ani za mák nelíbilo, že tu jsme a zřejmě by se moc neohlížel, kdyby měl důvod na nás zaútočit.“

Carlisle si znovu vybavil ten chladnokrevný vlčí pohled. Ne, ten byl rozhodně schopný všeho. Jen se možná ještě nerozhodl, čeká a váhá.

 


 

Zpátky domů se vraceli mlčky, každý zahloubaný do svých vlastních úvah. Kus od domu sebou prudce trhli, když se ozval hluk nedaleko od nich. Dokonce i Emmett si trochu oddechl, když se ze tmy vynořila Rose s Alicí.

Na obou bylo vidět, že jsou vyděšené. Jen co je ale spatřily, celé a bez nějaké újmy, místo strachu se jim ve tvářích objevil vztek.

Rose se vrhla k Emmettovi a praštila ho pěstí do ramene, když se ji pokusil přitáhnout k sobě.

„Co jste to sakra vyváděli!“

Žádný z nich se necítil na to, jim odpovědět. Emmett sevřel Rose pevně v náručí a zabořil tvář do jejích vlasů. Překvapil ji tak, že do něj přestala i bušit.

Jasper dokázal jen hledět na osamocenou Alici. Zíral na ni ohromen všemi těmi pocity, které jí zmítaly. Ještě stále z ní čišely poslední návaly děsu. Nebyla schopná se skoro ani pohnout. Poslední půl hodiny jí lomcoval strach o jeho život. Představa, co by si počala bez něj.

Teprve když ostatní vykročili domů, dokázal se dát do pohybu. Vzal jí tvář do dlaně a zvedl k sobě. Hleděla na něj s pootevřenými rty. Kdyby mohla ronit slzy, tak by už měla smáčenou celou tvář. A on to věděl. Trhalo mu to srdce. Vypadala najednou tak křehce. Jemně ji objal a začal hladit po vlasech.

„Už nikdy mi tohle nedělej,“ zašeptala mu do hrudi.

 

 

Celá rezervace se topila v noční tmě. V malé vsi nedaleko za jejími hranicemi už téměř všichni spali. Jen jedná postava se neklidně převalovala ve své posteli.

Ticho proťal bezmocný povzdech. Měl už svůj věk a spánek se mu často vyhýbal dlouho do noci. Nakonec to nevydržel a vstal.

Nazul si pantofle a vztyčil se na vratkých pohublých nohou. V těchto chvílích cítil bolestně každý svůj rok. Těžce se opírajíc o zábradlí scházel schod po schodu dolů. V tom tichu a šeru okolo znělo skřípění jeho starých kloubů a hekavého dechu téměř strašidelně.

Rožnul si teprve až v obývacím pokoji. Malá lampička osvětlila část pokoje, ale bylo to dostatečně, aby cestou do kuchyně nevrazil do stolku či křesel.

Jeho dech se mu náhle zastavil mezi rty a srdce se rozbušilo, jako by chtělo z jeho hrudi vylétnout. Zíral do rohu místnosti, kam sice nedosahovalo světlo lampy, ale z nějž se na něj upíraly dvě lesknoucí oči.

Vyděšeně ustoupil o dva šoupavé krůčky vzad, dokud se nezarazil o roh křesla.

Oči se sotva znatelně přimhouřily. Ticho a napětí v místnosti byli téměř dusivé. Přerušovali je jen sípavé nádechy a chrčení vzduchu do starých plic.

Postava se konečně vyloupla ze stínu. Její obrysy se staly zřetelnými, ale až do dosahu lampy nevstoupila. Pružným nehlučným krokem přešla kousek stranou. Tmavé krátké vlasy sahající jen do půli krku se shrnuly dopředu, když shlédla na sekretář a fotky na něm.

Muž už nedokázal to napjaté ticho déle vydržet.

„Bello,“ hlesl.

Po tváři se jí mihl úsměv a líně k němu obrátila tvář. Děsil se pohledu na ni. Ačkoliv se usmívala, její oči stále zůstávaly chladné a netečné.

„Quile,“ oplatila mu.

Pod jejím pohledem se mu dýchalo ještě hůř. Vždy na něj takto působila. Mrazilo jej z ní v zádech a vše se v něm sevřelo. Věděla to. Možná i to byl důvod, proč jej nevyhledávala. Jen pokud to bylo nezbytně nutné.

Věděl proč je tu tentokrát.

„Efri to nezvládá,“ hlesl. Doufal v její pomoc, ale nedokázal ji o to požádat. On byl sice posledním členem minulé smečky, ale už byl příliš starý. Měl co dělat sám se sebou.

„Nemá na výběr,“ odbyla jej. „Stane se alfou nové smečky. S tím nic nenadělá on, ani ty.“ Obrátila se zpět k fotografiím. Především jedna stále poutala její pozornost. Skupinka několika mužů tam stála s úsměvem na tváři. Netušila, při jaké příležitosti ta fotografie vznikla, ale bylo to vlastně nepodstatné. Důležití byli oni. Byli tam všichni, celá bývalá smečka.

Odvrátila se.

„Dávej na Efriho pozor. Dnes téměř zaútočil na Culleny mimo teritorium. Víš co by to znamenalo...“

Quil se na ni podíval. Ona už mu nevěnovala ani jeden pohled. Obloukem mimo dosah světla jej obešla a protáhla se pružně oknem ven.

Ještě chvíli za ní hleděl, než se šouravě vydal k oknu také. To napětí v místnosti konečně zmizelo a on se dokázal konečně zhluboka nadechnout. Přesto se mu nedýchalo volněji. Něco jej stále tížilo. Takový tupý tlak přímo na srdci, který se tam vždy usadil po tom, co se objevila.

„Mrzí mě to,“ zašeptal do noci, ačkoliv tušil, že už je příliš daleko.



« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak 6:

 1 2   Další »
14. Ceola
26.05.2013 [15:33]

Krása! Představa Belly jak by hlídala Efriho je docela nepředstavitelná. Prostě si neumím představit Bells jako chůvu a Efriho jako přerostlý dítě ... Jdu na další. Emoticon Emoticon Emoticon

13. marcela
19.12.2012 [13:47]

Emoticon Emoticon Emoticon

03.12.2012 [22:11]

Dorianna Emoticon Emoticon Emoticon

11. Nikii
03.12.2012 [13:29]

Báječná kapitola, ale jsem z ní pořádně v mimo Emoticon Emoticon Emoticon Představa starého Quila je hrozná a ještě tomu představa, že on jediný z bývalé smyčky žije, je ještě horší Emoticon, ale hrozně moc by mě zajímalo co z Belly udělali Emoticon. Když Bella řekla, že Efri zaůtočil na Culleny, tak mě napdlo, že ten "kamenný vlk" je Bella Emoticon Emoticon Emoticon

No, uvidíme, co se stane... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.12.2012 [12:50]

SabiennaHmmm, jsem z toho čím dál zmatenější Emoticon Emoticon Emoticon Hlavně ten vlk, co tam byl s Efrim Emoticon A jestli je Bella vůbec ten přízrak Emoticon Uvidím, určitě to nebude trvat dlouho a ujasní se to Emoticon
Tohle byla úžasná kapitola Emoticon Nejvíc mě dostalo, jak se Cullenovi vraceli zpátky a jak je jejich družky uvítaly Emoticon Bylo to zábavné a dojemné zároveň Emoticon
A potom jak se objevila Bella a Quila... Bella mě docela zmátla svým přístupem... takže tak nějak ještě nevím, jak ji brát Emoticon To se taky určitě uvidí v dalších kapitolách Emoticon
Moc se těším na další kapitolu, zítřejší Emoticon Je to skutečně skvělá a výjimečná povídka Emoticon Emoticon A já jsem z ní fakt nadšená! Emoticon
Krása!! Emoticon

9. Eliz
03.12.2012 [12:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Jana
03.12.2012 [9:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.12.2012 [20:27]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
och môj Bože... Emoticon
som tak strašne zvedavá, čo z nej urobili a prečo vlastne veď mohla umrieť a tajomstvo by šlo s ňou... Emoticon
no takže kapitola úžasná... Emoticon
už sa veľmi ale naozaj veľmi teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

6. Terry
02.12.2012 [20:02]

Strašně krásná povídka Emoticon Opravdu píšeš skvělě, je napínavá a tajemná a co je hlavní, je velice originální! Emoticon Bude skvělé, když brzy přidáš další kapitolu. Emoticon

02.12.2012 [17:08]

mokasinakrásný skvělý bazvadný moc se těšim na další díl takže honem piš dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!