Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak 2

zrcadlo


Přízrak 2Carlisle má starosti s jedním z pacientů. Je to ještě kluk, zdravý, bez zranění či infekce, a přesto mu horečky stále nebezpečně stoupají.
Další ráno ho však čeká nepříjemné překvapení. Chlapce si jeho rodiče odvezli domů. Strach Carlislea donutí jej jít alespoň zkontrolovat, i když to znamená vstoupit do rezervace La Push.

2.


Edward se vrátil domů až nad ránem, kdy už se jen stihl osprchovat a převléct do školy. Esme jej starostlivě přelétla pohledem a povzbudivě se na něj usmála. Pokusil se na ni alespoň usmát, ale příliš se mu to nedařilo.

Raději vyrazil za ostatními, kteří už nasedali do aut.

 

Byl vděčný za jakékoliv změny ve výuce. Nemusel tak co několik let poslouchat úplně stejný výklad. Přesto se mu však den až nesnesitelně vlekl a byl vděčný, když dorazili opět domů. Carlisle dorazil o chvilku později a na tváři se mu zračily starosti.

„Co se děje?“ zeptala se ho s obavou Esme.

„Jen starosti v nemocnici,“ pousmál se na ni a políbil ji na přivítanou. „Nevím si rady s jedním pacientem.“

„Ty to vyřešíš, jako vždy,“ oplatila mu úsměv. Být po jeho, tak by pacienti z nemocnice chodili zdraví snad ještě ten den, kdy do ní vešli. Konejšivě jej objala.

Edward sledoval ty dva s trochou závisti.

 


 

Carlisla však čekalo další ráno nepříjemné překvapení. Ten mladík mu stále nešel z hlavy a tak jeho první kroky vedly přímo do jeho pokoje. Ten byl ale prázdný. Vyrazil zmateně k sesterně.

„Kde je ten mladík, co jej včera přivedli?“

„Jeho rodina jej ještě včera večer odvezla domů. Prý byli neoblomní...“ Nenechal ji to ani dopovědět a rozběhl se chodbou. Do kanceláře primáře vrazil bez zaklepání, až úplně nadskočil v křesle.

„Jak je možné, že odvezli mého pacienta?!“

Nemusel ani dodávat o kterém mluví.

„Carlisle, nemůžu zde držet pacienta proti vůli jeho zákonných zástupců. Jeho rodiče všechno podepsali a my neměli na výběr.“

Carlisle se jen z těží uklidňoval.

„Pojedu se na něj alespoň podívat,“ hlesl.

„V tom ti bránit nebudu,“ pokývl primář. Byl za to tak trochu i rád. Ten mladík nevypadal vůbec dobře...

 


Carlisle si nechal poslat jeho složku kvůli adrese. S ní pod paží už vyrazil k autu. Otevřel ji až když seděl za volantem. Při pohledu na to, kde ten mladík však bydlel, se zarazil. Byla to vesnice za hranicemi La Push. Zaváhal však jen na okamžik.

Když přejížděl přes hranice, nevědomky zpomalil. Obezřetně sledoval silnici i vše okolo. Naštěstí se brzy dostal na místo. Najít jejich dům nebylo nic těžkého, protože jich tu bylo ve vsi všeho všudy jen šest. Zaklepal a se skloněnou hlavou naslouchal krokům mířícím ke dveřím.

Otevřela mu žena středních let, která měla okolo pasu ovázanou zástěru. Překvapeně na něj pohlédla nevědíc, kam si jej zařadit.

„Dobrý den, jsem doktor Cullen. Váš syn byl mým pacientem, tak jsem se chtěl jen ujistit, zda je v pořádku.“

Ještě pár vteřina na něj jen zírala, než jí došlo, že čeká na její reakci.

„Dobrý den,“ oprášila si troch mouky ze zástěry. „Efrimu je dobře,“ hlesla. Nepodívala se mu při tom však do tváře a hlas se jí mírně chvěl. Člověk by to zřejmě ani nepostřehl, ale Carlislovi to neuniklo.

„A mohl bych jej vidět?“

„Já, nemys...“ Více ji toho už nenechal říct a protáhl se okolo ní dovnitř. Slyšel zrychlený dech a vyrazil po jeho zvuku nahoru. Když otevřel dveře pokoje, úplně se zděsil. Ten chlapec byl celý zlitý potem a neklidně sebou zmítal na posteli.

Okamžitě se nad ním sklonil.

„Proboha, vždyť má ještě vyšší horečku než včera!“

Ohlédl se na jeho matku, jako by se jej tu snažila zavraždit.

„Jak jste jej probůh mohli v tomhle stavu odvézt z nemocnice?!“

V její tváři se však náhle objevilo rozhořčení.

„Je to náš syn a vy nám nemáte co poroučet!“

„Vždyť mu tak vysoké horečky můžou poškodit nevratně mozek!“

„Bude v pořádku. Ateara říkal, že to přejde...“

Carlisle se zarazil.

„A on je doktor?“

„Ne,“ odpověděla mu se zaváháním, což Carlisla pobouřilo ještě více.

„Můžu s ním mluvit?“

Žena přikývla. Měl podezření, že souhlasila především proto, aby jej dostala pryč ze svého domu. Carlisle věděl, že tito lidé mají ještě své pověry a věří jiným věcem, než ostatní, ale ani to nebyl důvod riskovat život toho chlapce...

Vedla jej k domu stojícím až na okraji vesnice, kde jej nechala stát na prahu. Beze slova vyrazila zpět.

Carlisle zaklepal a bez vyzvání vešel. Ve svém momentálním rozpoložení nehodlal brát na zřetel zbytečné ohledy. Tomu chlapci šlo o čas...

Slyšel zde jen jedno srdce, staré a unavené. Vešel až do obývacího pokoje. Kde seděl v křesle stařík a zíral na něj.

„Dobrý den, jsem tu kvůli Efrimu,“ promluvil na starce. „Prý jste říkal, že bude v pořádku, ale ten chlapec má stále vyšší a vyšší horečky...“

„Do toho vám nic není!“ zahřímal muž. Jeho silný hlas jako by ani nepatřil k tomu chabému tělu, které před sebou Carlisle viděl.

„Ten chlapec možná umírá! Jak můžete...“

Muž zrudl ve vrásčité tváři a namáhavě vstal.

„Já?!“ zahřímal a ukázal na něj prstem. „To vy, vy jste to způsobili! A teď si sem přijdete a tváříte se jako... jako...“ Rozrušením se celý třásl a Carlisle se začal obávat, že bude mít nakonec pacienty dva. „Vím co jste zač!“ zasyčel na něj stařec.

Carlisel se sice zarazil, ale to pro tuhle chvíli nebylo důležité.

„Jenže teď tu nejde o nás, ale o...“

„Ale právě že tu jde především o nás. To váš příchod způsobil to, co se s ním děje.“

Carlisle na něj hleděl a cítil, jak mu něco uniká. Ten muž byl sice starý, ale rozhodně ne bláznivý. Vypadal, jako by přesně věděl, co se to s tím chlapcem děje.

„Ten chlapec se mění, Cullene, a už to nebude dlouho trvat. Takže byste měl raději vypadnout, než přijdete k úhoně, protože tady nemáte co dělat.“ Poslední slova mu vmetl do tváře s posměšným úšklebkem.

„Chcete mi říct, že se z Efriho stává na měnič?“ ujistil se.

„Máš kmen si žil v klidu, než jste se znovu ukázali!“ obvinil jej a pak, jako by na sobě pocítil svá léta, ztěžka dosedl do křesla. „A teď to začne znovu,“ dodal si už spíše sám pro sebe.

Carlisle na něj hleděl a dělal si jasno v tom, co mu ten stařec vlastně řekl. To oni mohli za přeměnu zdejších lidí na měniče. Vždy když se zde objevili, po čase si opravdu začali všímat, jak se začaly jejich stopy objevovat stále častěji a častěji okolo hranic La Push. Nikdy jej však ani nenapadlo, že to má souvislost s jeho rodinou...

„Vypadněte!“ zavrčel na něj stařec.

Carlisle se na něj naposledy podíval. Jestli tohle všechno byla pravda. Tak odejít opravdu bylo to nejlepší, co pro toho chlapce mohl udělat.



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak 2:

 1 2   Další »
18. Ceola
26.05.2013 [15:17]

Super! Jsem zvědavá co se stane dál Emoticon Emoticon

17. marcela
19.12.2012 [13:31]

Emoticon Emoticon Emoticon

16. Rena16
29.11.2012 [20:09]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon

29.11.2012 [13:34]

SabiennaCarlisle Emoticon Takových doktorů bychom tady potřebovali mnohem víc Emoticon Emoticon Už to začíná, kluci s jedním chromozomem navíc už se mění... Já se ani nedivím, že jsou všichni tak naštvaní, když přihlíží tomu, jak jejich blízcí prochází tou bolestivou přeměnou a že pak samotní měniči jsou k upírům tak nepřátelský, když se kvůli stali těmi měniči Emoticon Nebýt jich, tak se to nikdy nestane... No jo, to je coby kdyby Emoticon
Mimochodem, moc pěkné jméno, Efri, to se mi fakt líbí Emoticon Emoticon Jen jsem si k němu automaticky podvědomě přiradila obličej Embryho Emoticon Ale to je zrovna hezký obličej, který sedí k tak hezkému jménu Emoticon
Těším se na další kapitolu, obzvlášť teda na to Bellu Emoticon Co s ní v La Push provedli Emoticon
Je super, že kapitoly přibívají tak rychle, každý den, a že se prodlužují Emoticon Tak teda zas zítra Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Texie
29.11.2012 [13:22]

TexieDalší kapitolu jsem vložila a tak doufám, že jsem nebyla moc velké prasátko na češtinu a projde. Emoticon

29.11.2012 [13:01]

Soso177Zaujal ma nadpis, tak som to rýchlo preletela z prológu až sem a som vážne zvedavá, čo sa s Bellou nakoniec stalo. Dúfam, že ďalšiu kapitolu budeš mať skoro. Po dlhom čase by to mohla byť nejaká zmena. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. BabčaS
29.11.2012 [11:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.11.2012 [11:32]

ada1987moc pekné Emoticon Emoticon

10. Jana
29.11.2012 [9:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.11.2012 [8:28]

NeliQJúúj teším sa.
Ale vieme, že ťa to teší Emoticon presne preto kometujeme, teda aspon ja. Viem aké to je, keď dá niekto najavo, že sa mu páči tvoja tvorba :) Len tak ďalej. Som rada, že si sa vrátila aspon trochu k ff. Viem, že píšeš na OS a plánujem zavítať aj tam, ale akosi som sa k tomu ešte nedostala :) ale rozhodne to mám v pláne Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!