Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Příval štěstí, nebo smutku? - 9. kapitola

Breaking Dawn and Hunger Games


Příval štěstí, nebo smutku? - 9. kapitolaTato kapitolka je o Belle ve Volteře. Jak se nakonec rozhodne? Co jí provede Edward? Omlouvám se. Je to slabší, protože jsem nemohla moc přemýšlet. Vaše Bam

9. kapitola - Pomoc

Bella:

„Já tady nemůžu zůstat! Vždyť táta vůbec neví, kde jsem!" hádala jsem se.

„Charlie ví, kde jsi. Jsi u nás," usmál se Edward. Zaúpěla jsem. „Já nechci, abys tu zůstala. Chci tě mít u sebe, ale nejde to! Nemůžeme dopustit, aby nás Volturiovi napadli."

„Vás?! A co já? Já tady trčím. A proč? Aby vám náhodou nehrozilo nebezpečí!" Stírala jsem si slzy. „Vypadni! A už se nevracej, Edwarde!"

„Bello, já to tak nemyslel. Bello, prosím!" zašeptal Edward. Já ho neposlouchala.

„Vypadni!" ječela jsem. „Už tě nikdy nechci vidět!"

U Cullenových:

„Ne! Ne, ne, ne!" vřískala Alice. Všichni se na ni nechápavě podívali. „Edward jede sem! Nechal Bellu ve Volteře! Já ho zabiju!"

„Alice, uklidni se! Určitě je to z dobrého důvodu," zadoufal Carlisle, ale Alice nad tím jen mávla rukou.

„Z dobrého důvodu? Dovolte, abych se zasmála! Řekl jí, že potřebujeme, aby zůstala ve Volteře. A proč? Aby nás nenapadli Volturiovi!" Alice by byla rudá vzteky, kdyby mohla.

„Čauky!" ozvalo se ode dveří. Alice se vyřítila z křesla a uháněla ke dveřím. Jasper se ji snažil zastavit, ale byla moc rychlá.

„Ty! Ty, ty, ty... Co si to udělal? Víš, co Bella teď udělá?" ječela hystericky Alice. „Požádá Volturiovi, aby ji přeměnili! Kam jdeš?"

„Do svého pokoje, když dovolíš," zamumlal Edward.

Bella:

„Kate, musím ti něco říct." Nadechla jsem se. „Já vím, že můj otec je v pořádku. Já vím, že jsi Jane Volturiová. A vím, že jste rodina upírů." Kate… Jane sebou trhla.

„Máš pravdu. Proč jsi mi to přišla oznámit? Jsem ráda, že už to víš. Protože už konečně můžu udělat tohle," řekla a vyndala si kontaktní čočky. Její oči byly ohnivě rudé. „Co potřebuješ?"

„Chci přeměnit na upíra," oznámila jsem.

„Promluvím si o tom s Arem," odpověděla Jane klidně.

Tohle jsem nezvládla. Můj lidský život byl vždycky na nic. Naštěstí zanedlouho skončí. Budu upírka. Takovou budoucnost jsem tedy neplánovala. Nic jsem v životě nechtěla. Jenom štěstí.

Vždy jsem myslela, že na mně někomu záleží. Ale nebyla to pravda. Matka mě poslala sem, do Forks. Tátovi na mně nezáleželo. Táta se staral jen o to, aby měl co jíst, pít. A aby to vypadalo, že má o mě zájem. Nic jiného.

Z Phoenixu jsem odjela i proto, že jsem neměla žádné kamarády. Všichni ve mně viděli nebezpečnou holku se srdcem z kamene. Rebelku. Mrchu.

Ale ve Forks jsem se změnila. Naučila jsem se starat sama o sebe. Když jsem se pustila do jedné věci, dodělala jsem ji a nepouštěla se do jiné. Opravdové kamarády jsem si sice nenašla, ale byla jsem se svým životem spokojená. A pak se objeví Cullenovi. Zvláštní rodina, která se nenávidí a střeží velké tajemství.

V Alice jsem viděla kamarádku. Pomohla jsem jim najít mezi sebou přátelství. Ale hlavně jsem našla Edwarda. Na první (možná druhý) pohled jsem se do něj zamilovala. Jenže on mě zradil. Nepodržel mě, když jsem to potřebovala. Staral se jen sám o sebe. A o svou rodinu. Přitom jsem byla členem Cullenovic rodiny. Skoro.

Vlastně jsem ráda. Budu upírkou a svůj lidský život nechám za sebou. Proč taky ne? Nikdy jsem nebyla vyloženě nadšená ze svého života, neměla jsem ráda svého tátu. Ani matku. Strachovala jsem se o tátu, že je tady, ve Volteře. Strachovala, i když mu na mě nezaleželo. Pořád to byl můj táta.

Kéž bych sem nikdy nepřijela. Mohla jsem zůstat v Phoenixu a zůstat tou drsnou holkou. Mohla jsem si najít byt a přítele, který by byl normální. Ale to jsem neudělala. Celou dobu jsem hrála se svým osudem hru Kdo se dřív vzdá? Já se nechtěla vzdát svého snu, že budu jednou z mnoha.

Celou hodinu jsem se snažila někomu vypovídat. Ale nechtěla jsem mluvit. Proto jsem všechno napsala na papír.

„Bello, oznámila jsem tvou žádost Arovi. Ještě o tom popřemýšlí," usmála se Jane.

„Děkuji." Na chvíli jsem zaváhala. Já se nemusím stát upírem! „Víš, Jane... Já jsem to ještě moc nepromyslela. Můžu požádat ještě o nějaký čas?" Jane nepřítomně kývla.

Vrhla jsem se k papíru.

Proč bych se vlastně měla stát upírkou? Protože je Edward podrazák a využil mě? Ne, to k Edwardovi není fér. Musel přece ochránit svou rodinu. I když ji předtím nesnášel. Tohle je vážně přitažené za vlasy!

Když jsem byla malá, nejradši jsem si hrála s kluky. Vždycky mě nějaký „požádal o ruku". Nevěděla jsem, koho si mám vybrat. Tak jsem otrhávala lístky ze sedmikrásek. Pavel, Martin, Patrik, Emanuel...

Když jsem byla starší a chodila jsem se svým prvním klukem, otrhávala jsem lístky sedmikrásek a říkávala jsem: Má mě rád, nemá mě rád. Láskou se souží, po jiné touží…

Co mám udělat teď? Najít sedmikrásku a otrhávat lístky? Z toho už jsem vyrostla.

Vzdychla jsem. Z ničeho jsem nevyrostla. Byla jsem nešťastná a skrývala jsem to pod maskou drsné a dospělé holky. Vyměnila jsem si tužku a začala zase psát.

Někdy bych si přála být zase malé dítě. Neměla bych žádné starosti. Jen bych vařila z bláta a dělala dorty z písku. Všechno by bylo tak jednoduché.

„Jane, už jsem se rozhodla." Zhluboka jsem se nadechla. Jane trpělivě vyčkávala. „Chci se stát upírkou."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Příval štěstí, nebo smutku? - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!