Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezna Volturi - 1. kapitola


Princezna Volturi - 1. kapitolaZdravím všechny, co se rozhodli přečíst si mou první povídku. A o čem vlastně je? Nebo spíše o kom? O Isabelle Marii Charlottě Volturi. Je princezna Volturi a dědička Arova trůnu. Bella je jenom poloupír, ale po svých 18 -tých narozeninách jí čeká přeměna. Její nejlepší kamarádka je Jane jsou jako dvě sestry. Bella má zvláštní cit k Alecovi, Alec zase Bellu miluje a přál by si, aby se stala jeho manželkou a aby spolu vládli. Belle se zdají krásné a zvláštní sny, ve kterých pokaždé spatří nádherného upíra s bronzovými vlasy a zlatými oči. Zjistí, že takové oči mají upíři vegetariáni, a že jsou takové dvě rodiny Cullenovi a Denalijští,co se stane když se Bella seznámí s Carlislem Cullenem a jeho rodinou a zjistí, že ten nádherný upír z jejích snů je skutečný Edward Cullen a je to syn Carlisla? Zamilují se do sebe? Nebo Bella dá své srdce Alecovi… to zjistíte, když si přečtete mou povídku… doufám, že se bude líbit prosím komentíky

1.kapitola - Moje rodina

Ahoj jmenuji se Isabella Marie Charlotte Volturi. Ano Volturi, můj otec je Aro Volturi,vládce všech upírů,Caius a Marcus Volturi jsou mí strýčkové, ale já je beru, jako náhradní otce a mám je strašně moc ráda a oni mě, doufám taky. Je mi 7let ale vypadám na 17let mám dlouhé tmavě hnědé vlasy a hnědé oči, pokožku bílou a krásnou jako pravé perly, ale ještě nejsem úplný upír zatím jsem jenom poloupír, ale až mi bude 18 tak mě otec přemění na plného upíra, moje povinnosti učit se, jak se má vládnout a ctít naše zákony sice jsem princezna Volturi a následník otcova trůnu, ale nevím proč když mi všichni budeme žít celou věčnost a že by se otec unavil je pěkná blbost, ale musím poslouchat a taky chci, aby ze mě měly všichni respekt, i když se mi hodně upírů vyhýbá ano sem sice poloupír, ale mám 6 schopností.

První je štít fyzický i psychický dokážu zaštítit celou volterskou gardu, druhá schopnost umím poznat pravdu a lež to se mi hodně hodí když máme soudy, třetí schopnost umím ukazovat myšlenky a posílat je, čtvrtá ovládám počasí to je hodně dobrá schopnost když je mi smutno tak většinou prší a když jsem rozzuřená lítaj všude blesky, ale tohle se stává málokdy já se spíš neustále směji takže pořád svítí sluníčko,pátá můžu komukoliv zmrazit jakoukoliv část těla to se mi hodí když utíkám Felixovi a Demetrimu nikdy mě nechytí teda jednou se tak stalo to bylo ale předtím než sem zjistila, co mám za schopnost a ta poslední je uzdravování většinou když se někomu z naší gardy něco stalo nebo je novorození stihly aspoň roztrhat tak jsem je rychle dala do kupy a uzdravila,nato ale potřebuju hodně energie a pokud to jsou jen obyčejní vojáci tak je nechám zemřít. Nejsem zlá, ale mám své postavení a místo. A tak se taky musím chovat a chci, aby ze mě můj otec měl radost, ale ten mi říká stále, že jsem jejich sluníčko.

Moje nejlepší kamarádka je Jane, mám jí moc ráda hodně si rozumíme říkáme si úplně všechno i když já ji beru jako svou sestru než jako kamarádku, potom je tu Alec ups…já zapomněla princ Alec je nástupce na Marcusův trůn mám Aleca hodně ráda je i krásný když on pořád doufá, že budeme pár třeba se dočká, taky k němu cítím něco víc, ale zatím chci být sama vyhovuje mi to tak,Caiův trůn je také do hodně daleké budoucnosti obsazený jejím nástupcem je Jane,Caius má prý ještě syna Williama ale ten od Caia odešel asi před devadesáti lety,neměly se moc v lásce mám pocit že by ho Caius dokázal i zabít a náramně by si to užil,ale otec říká že by si tu smrt musel zasloužit takže by musel porušit zákon, mě je to jedno já ho neznám, takže je to v pohodě.

Potom tu jsou moji strážci Felix a Demetri furt mi jsou za zadkem. Někdy jsou i horší než psí ocas a proto jim strašně ráda utíkám, ale pak musím aspoň dvě hodiny poslouchat jejich řeči o tom, jak by je otec s velkou láskou vykastroval, kdyby se mi něco stalo. Pokaždé když tohle vypustí z pusy, tak dostanu hrozný záchvat smíchu, už vidím, jak by je táta vykastroval dva nejlepší členy z gardy a ještě k tomu moje bodyguardy, to bych nikdy nedovolila, mám je moc ráda.

„Bello?!“

„Ano… Jane?“

„Aro,Caius a Marcus chtějí pusu na dobrou noc…“ řekla Jane a usmála se.

„A já taky.“ ozval se někdo za Jane. Ten hlas moc dobře znám ale přece jenom...

„Alecu?“ zeptala jsem se, osoba se jenom uchichtla... „Alecu… !“ zařvala jsem tak že, to musela slyšet celá Voltera. „… ty ses vrátil…“ radovala sem se jak malé dítě a skočila mu do náruče „… jupí už si konečně doma!“ zařvala jsem znova.

„Bello?“ zeptal se Alec

„Ano?“ odpověděla jsem ve chvíli, kdy se mi začal dívat do očí.

„Byl jsem pryč jenom jeden měsíc.“

„Jo ale pro mě to bylo dlouho.“

„Tak jo odpověděl“ a pořád mě objímal

„Dobrou.“ řekla jsem mu a dala mu letmí polibek na tvář jenom se usmál a šel se přivítat s Jane a ostatníma. Jenom jsem se zasmála a vyšla z pokoje a šla do otcovi pracovny, Felix a Demetri mě následovaly a jen se usmívali díky bohu jsou aspoň chvíli zticha. Došla jsem ke dveřím a zaklepala. Dneska mám na sobě své oblíbené pyžamo béžové tílko a kalhoty.

„Dále“ ozvalo se ze zavřených dveří, super jsou tam všichni tři. „Ahoj,“řekla jsem. „Ahoj holčičko.“ řekl otec.

„Bells, …“ řekl Caius s Marcem dohromady

„Přišla jsem vám dát dobrou noc.“ řekla sem a kouzelně se usmála

„PARÁDA…“ zavýskl Marcus „…  budou pusinky!“ tomu jsem se zasmála, někdy je jak malý kluk.

„Dobrou" řekla jsem Marcovi, ten mě chytl za obličej a dal mi pusu na obě tváře, vždycky mě takhle políbí stejně tak i Jane jsou jako pravý otcové i když vypadají jako filmové hvězdy, potom mě předal Caiovi objala jsem ho a on mě políbil na čelo

„Sladké sny.“ řekl.

„Ano, krásné sny.“ mám poslední měsíc na to, abych si ten spánek užila, potom už nebudou žádné sny za měsíc mám narozeniny, pak ze mě bude pravý upír na něco se těším, ale něco zase postrádám, například ten spánek, jenom jsem se usmála a šla k otci ten mě zlehoučka políbil na rty. Podobně vždycky políbil Marcus Jane

„Dobrou tati.“ řekla sem a taky ho objala „Mám vás ráda.“ řekla jsem jim.

„My tebe také Bells.“ odpověděli dohromady „Hezké sny.“ řekli ještě jednou. Jenom jsem kývla a odešla. Na chodbě zase jak sochy stáli Felda a Demík, tyhle přezdívky jsem vymyslela, když mi bylo asi pět let, nemají to moc v lásce, vždycky když je chci naštvat nebo vyprovokovat, stačí jim takhle říct a oni vystartují jako rakety. Zase jsem se usmála nad starými vzpomínkami a otevřela jsem dveře do svého pokoje. Já a Jane máme jiné barvy protože nám ta červená lezla krkem, Jane má pokoj sladěný do zeleno-oranžovo-bílé barvy a já do růžovo-béžovo-zlaté. Barvy této kombinace se mi strašně líbí, povzdechla jsem si a vešla.

„Dobrou noc princezno.“ řekl Felix a Demetri společně.

„Hmm…“ zněla moje odpověď. Zavřela jsem dveře, nesnáším, když mě takhle oslovují. „Ach jo…“ řekla jsem a lehla si do postele s nebesy. Přes dveře jsem jenom uslyšela, jak se hádají o to, kdo mi zítra přinese snídani, lehce jsem se usmála a pustila se do říše snů.

 

Další kapitola >>>

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezna Volturi - 1. kapitola:

 1
6. Bella Swan
07.02.2012 [20:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Markéta
07.02.2012 [20:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Klaním se vám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Markéta
07.02.2012 [20:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Markéta
07.02.2012 [20:26]

Super moc se mi to líbilo! ale ještě se pořádně rozhodnu... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.08.2011 [9:44]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
04.07.2011 [11:59]

Tie prezývky nemali chybu. Strašne sa mi páčili. Aj som sa zasmiala. Emoticon Emoticon Nápad na túto poviedku sa mi páči, aj to veľmi pekne napísané. Ale mám taký malý pocit, že nám je Bella tak trošku rozmaznaná. Avšak mne to nevadí, aspoň bude väčšia sranda. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!