Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezna Volterry - 1. kapitola

honeymoon


Princezna Volterry - 1. kapitolaKate je dcerou Ara Volturiho. Má ale dost života mimo normální lidi a rozhodne se přestěhovat do Forks za starými známými...

Pohled Kate:

Probudila jsem se. Ne kvůli nadměrnému světlu jako většina osob na této planetě, ale kvůli tomu, že jsem už byla jednoduše vyspalá. I po těch mizernejch čtyř hodinách spánku. Nenáviděla jsem to i po těch dlouhých osmi letech. Nenáviděla jsem sebe, to, co jsem, a proč musel zemřít on... a proč já ne. Většina upírů to řešila tím, že šla za Volturiovými, ale já nemohla. Nemohla jsem kvůli tomu, že můj otec je Aro Volturi a já jeho jediná dcera. Poloupírka.

Hodně lidí by rádo bylo upírem či poloupírem, ale já ne. Oni by se klidně živili krví, ale já se tomu vyhýbala. Oni by si užívali běhu a volnosti. Ale já ne. Nešlo to.

Všechno to začalo v den mých narozenin, když jsem vypadala přesně na jedenáct let. Normální narozky. Všichni mi popřáli, bavili se se mnou a já si užívala pozornosti. Jenže pak... No, prostě se do středu sálu přemístil čaroděj (jak jsem se pak dozvěděla) a zcela vážně mi sdělil, že jsem čarodějka a že mám jisté místo ve Škole čar a kouzel v Bradavicích. Takže jsem se učila čarovat, vařit lektvary, hrát famfrpál a kdo ví co ještě. Později jsem se stala jedinou registrovanou poloupírkou - čarodějkou a stala se bystrozorkou. Pak jsem se přestěhovala do kouzelnického světa. A teď se vrátila do toho nekouzelnického. Ne že bych předtím tady nikdy nebyla, ale nikdy ne natrvalo. Spíš na pár týdnů, maximálně měsíců.

Teď jsem se vrátila. Když jsem přemýšlela kam, rovnou jsem vyloučila Anglii a Itálii. Chvíli jsem pátrala a pak si vzpomněla na La Push, odkud pocházejí Quileuté. A pak mi do oka padlo městečko Forks, kam jsem se včera přestěhovala.

Vstala jsem z postele a sešla do kuchyně. Našla jsem si něco ke snídani a přemýšlela, co bych mohla dělat. Byly jarní prázdniny, po nich jsem nastupovala do školy (bohužel). Jako první mě napadlo La Push. Přemítala jsem, jestli mě tam vůbec rádi uvidí a jestli tam nejsou noví měniči. Rozhodla jsem se, že to risknu, a vrátila se do ložnice se převléknout. Vzala jsem si džíny, triko, mikinu a slabou bundu. Zamkla jsem a nasedla na skútr.

Vzpomenout si na cestu do La Push nebylo nic složitýho (když máte jako já upíří paměť). Stačilo projet Forks a pak ujet pár mil. Zastavila jsem se až před červeným vybledlým domkem. Sundala jsem si z hlavy helmu a vydala se k domku.

Ale někdo byl rychlejší. Z domku vyšlo několik kluků v kraťasech a střetli se s mým pohledem. Zastavili se v pohybu a obezřetně mě pozorovali. A já je.

„Děje se něco, Same?" zeptal se povědomý hlas. Billy vyjel z domku na verandu a udiveně mě pozoroval.

„Ahoj, Kate. Co tu, proboha, děláš?" zeptal se přívětivě a usmíval se od ucha k uchu, což vykojilo ty kluky.

„Ahoj, Billy. Ráda tě zase vidím." Tohle vykojilo ty kluky ještě víc.

„Billy, kdo to je?" zeptal se ten největší kluk - pravděpodobně Sam.

„Stará známá. Docela využila naši smečku před osmi lety," odpověděl s úsměvem.

„Neříkej, že se ti nelíbilo zabít pár upírů a zachránit pár kouzelníků a jednoho vlkodlaka."

„Jo, bylo to fajn. Jak se vlastně mají ostatní? Harry? Remus?"

„Skvěle."

„To je skvělé. Nechceš jít dovnitř?"

„Ráda," řekla jsem a prošla kolem ostražitých měničů, kteří si mě zvláštně měřili, a vešla za Billym do domu.

„Nová smečka?" zeptala jsem se a pohodila hlavou ke dveřím.

„Jo. Není to tak dlouho a přidal se i Jake," řekl sklesle. Jacob. Jeho syn. Byl docela malej, když jsem tu byla naposled a rozhodně nevypadal na to, aby se za pár let měl svoji první přeměnu.

„Upíři?"

„Byli tu Cullenovi, ale ti asi před půl rokem odešli. Ale teď se tu potlouká nějaká zrzavá. Vždycky se vrací, stačíme ji vyhnat, ale pak se vrátí. Nevíme, co chce, ale je mazaná."

„Mohla bych pomoct, jestli chceš. Nějaký vzrůšo neuškodí," navrhla jsem s úsměvem. Já vím, jsem šílená, když chci honit upírku.

„Hele, nechci tě do ničeho nutit, ale jestli chceš, tak ti to nerozmluvím, že jo?"

„To asi ne." Vtom zazvonil telefon. Billy ho zvednul a pak něco do sluchátka zuřivě mluvil. Asi byl rozčílený. Po chvíli telefon položil.

„Co se děje?"

„Jake porušil nařízení a pověděl o nás Belle."

„Kdo je Bella?"

„Jeho kamarádka. Chodila s Cullenem a teď má prý nějaký informace. Jestli chceš, můžeš za nimi dojet k Emily. Řeknu ti cestu." Stručně mi popsal cestu a já nasedla na skútr a vyjela. Která holka je tak blbá, že by chodila s upírem? Tak tohle opravdu nechápu.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezna Volterry - 1. kapitola:

 1
17.05.2011 [21:12]

TerezCsuper kapitola, prosím další Emoticon Emoticon

16.05.2011 [19:20]

RoxanaAhoj,
článek Ti vracím, protože máš moc velký perex. Min. velikost je 10 kb, nebo 100 px do 20 kb. Tvůj obrázek nesplňuje ani jedno. Nahraj si jej do naší galerie, kde si nastavíš příslušnou velikost, nebo použij slovíčko /thumbs/. Článek si po sobě ještě jednou přečti, najdou se tam chyby:
* Čárky;
* Překlepy;
* /na trvalo/ -> /natrvalo/;
* Někde Ti přebývají slova ve větách. Nedává to potom smysl.

Až si vše opravíš, zatrhni "Článek je hotov".
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!