Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Příběh jedné lásky - 6. Kapitola

Bella-wall


Příběh jedné lásky - 6. KapitolaAhojda :-) Přidáváme další kapitolku. Tato je kratší, ale snad se bude líbit. Prosíme o komentíky, díky Heidi & twilightchild =oD

Nessi:

 

Sáhla jsem na kliku, že si pro oblečení dojdu, ale zase ji pustila. Ještě jednou jsem se ujistila, že mám ručník pevně kolem sebe a pak pomalu otevřela dveře.

 

,,Jaku?" vystrčila jsem hlavu.

 

,,Ano?" odpověděl mi.

 

,,Prosím tě, mohl bys mi podat moje oblečení? Já jsem si sebou nevzala žádné čisté."

 

,,A který?" Jake se ohlížel po taškách na zemi. Usmála jsem se. Byl roztomilý, když si nevěděl rady. Řekla jsem si, že čistý kalhoty nepotřebuji. Vezmu si ty, co mám tady.

 

,,No, nějaké čisté triko a taky..." zadrhla jsem se ,,a taky nějaké spodní prádlo," dořekla jsem a trošku zčervenala.

 

,,Jo.." řekl Jake trochu rozpačitě ,,jasně."

 

Chvíli mu trvalo, než něco vyštrachal z tašek. Stála jsem ve dveřích jen s ručníkem na sobě. Přišel ke mně a podal mi věci.

 

,,To mě schválně takhle dráždíš?" řekl, chytl mě za pas a políbil mě. Chvilku čekal, než jsem se vzpamatovala z jeho okouzlující vůně.

 

,,Promiň, já to neudělala schválně!" zaraženě jsem se usmála. ,,Díky za ty věci," poděkovala jsem, brnkla jsem mu prstem o nos a zalezla do koupelky.

 

 

Jacob:

 

,,Jaku?" ozval se ten nejlíbeznější hlas, který znám. Vlastně i mezi těmi, co neznám, protože na Nessie nikdo v ničem nemá!

 

,,Ano?" řekl jsem, jako ve snách omámený tím hlasem. 

 

,,Prosím tě, mohl bys mi podat moje oblečení? Já jsem si sebou nevzala žádné čisté," zhluboka jsem polknul, než jsem byl schopen odpovědět.

 

,,A které?" zeptal jsem se a díval se po taškách, i když můj zrak chtěl spočinou někde jinde. Na někom jiném, přesněji řečeno. Představoval jsem si jí, jak tam stojí s mokrýma vlasy, voní po šamponu a je nahá, teda vlastně zabalená v ručníku, jenže ten ručník by mi opravdu nedělal problémy.

 

,,No, nějaké čisté triko a taky..."  na chvilku se odmlčela ,,a taky nějaké spodní prádlo." Aha, tak v tomhle byl zádrhel. 

 

,,Jo... jasně," dostal jsem ze sebe a snažil se, aby to znělo, co nevěrohodněji. Moje myšlenky bloudily naprosto jinde než u tašek s oblečením, takže mi to pravda chvíli trvalo. Ale našel jsem to!

 

Až teď jsem se znovu narovnal a měl tu čest prohlídnout si Nessie. Vypadala ještě lépe než v mých představách. Vlasy měla neučesané a tvořily účes Alá nedbalá elegance, který ji ohromně slušel, jak jinak.

 

,,To mě schválně takhle dráždíš?" řekl jsem a neudržel se. Přitáhnul jsem ji k sobě, abych ji mohl políbit. Nemůžu se nechat ukolébat úžasnou chutí jejich rtů, neboť mi dojde jaký prohřešek jsem udělal a odtáhnu se.

 

,,Promiň, já to neudělala schválně!" hájí se Nessi, když ji dám šanci promluvit.,,Díky za ty věci," poděkuje mi Nessie, cvrnkne mi prstem do nosu, tak jak se dle mého názoru utěšují malé děti a v plné polní si zaleze zpátky do koupelky, jako by se nic nedělo.

 

Ale ono se děje! Hlavou mi letí dvě myšlenky. Buď si budu muset dát hodně, hodně studenou sprchu, abych vychladl a nebo tam prostě vlezu a tak nějak se přestanu ovládat.

 

Moje srdce říká tu druhou! Tu druhou! Jenže rozum mi říká: ,,nebuď taková nemrava, Jacobe! Samozřejmě si musíš vybrat tu první.“ Někde jsem slyšel, že máme poslouchat hlas svého srdce a podle něho se řídit.

 

Nechtěl jsem Nessi tak přepadat a navíc mi řekla, že to teď nechce. Rozhodl jsem se tedy o hodně, ale hodně studenou sprchu. Ale v koupelně je Nessi. Nemůžu tam teď vtrhnout. Zase jsem si vzpomněl na ten pohled. Na Renesmeé v ručníku vonící po šamponu. Cítil jsem její něžné tělo na mém, její rty na těch mých a...

 

Tušil jsem, že pokud něco rychle neudělám, tak nebudu ručit za své činy. Přihnal jsem se ke kuchyňskému dřezu a pustil na svou hlavu studenou tekoucí vodu. Nevěděl jsem, jak dlouho jsem v takové póze byl, protože mé myšlenky, které jsem si potřeboval urovnat, mi zabraňovali vnímat čas. Slyšel jsem za sebou smích.

 

,,Jaku! Proboha, co to děláš?" ozval se Nessiin hlas. Chtěl jsem rychle zvednout hlavu, ale zapomněl jsem na jednu věc...

 

,,Au," zanaříkal jsem si, když jsem se plnou silou praštil do kohoutku. Nessi popadl ještě větší záchvat smíchu. Na druhý pokus jsem vytáhl hlavu ze dřezu a přes kapající vodu z mých umáčených vlasů jsem se díval na ní a přemýšlel, jak asi vysvětlím své chování.

 

Měl bych to vysvětlit nějak normálně... hm, logicky. A tak jsem řekl první blbost, která mě napadla a vůbec si neuvědomil, jak to vyzní.

 

,,Chtěl jsem si dát sprchu."

 

,,Co? Sprchu?" řekne a vypukne v ještě větší smích. ,,A okoupal jsi se aspoň pořádně... a všude?" dobírá si mě ze smíchem dál. A já se jí popravdě se ani nedivím.

 

,,Jo všude. Chceš to zkontrolovat?" řekl jsem a tak nějak naštvaně zalezl do koupelny. Byl jsem naštvaný sám na sebe. Takovýho blba ze sebe umím opravdu dělat jen já! Pustím na sebe sprchu a v tu chvíli si uvědomím, že nemám oblečení a ani ten ručník, který měla aspoň Nessie. Jeden totiž byl ve vybavení v koupelce, jenže jen jeden!!! A ten si vzala ona.                                                                

Předchozí kapitola: (5) Další kapitoly: (7)

                       Shrnutí povídek od Heidi

                                  Shrnutí povídek od twilightchild



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Příběh jedné lásky - 6. Kapitola:

 1
1. konfu
15.07.2011 [13:50]

super povidka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!