Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Převýchova 3. kapitola

Jackson


Převýchova 3. kapitolaCopak chce neznámá osoba na Belle? A jak zareaguje? To vše zde... Vaše Iva

Převýchova 3. kapitola

Bella

Podívala jsem se na dotyčného, který mě vyrušil. Ale to jsem neměla dělat. Když jsem se otočila, hleděla jsem do těch samých topazových očí jako na parkovišti. Jak se opovažuje!?!

„Já jsem Edward Cullen, ale určitě mě už znáš, protože mě zná každý. Ty jsi tu nová? Rád bych ti pomohl nalézt přátele,“ řekl arogantně a napřáhl ke mně pravici. Hleděl na mě tak nějak povýšeně.

Svým sourozencům nevěnoval žádnou pozornost. Podívala jsem se na ně a oni koukali jaksi nevěřícně.

„Myslím Edwarde, že Bella tvojí pomoc nebude potřebovat,“ pronesl tuto moudrou větu Jasper, který celý oběd vůbec nepromluvil.

„Tebe jsem se neptal, Jazzi!“ zavrčel na něj Edward, „ptal jsem se Belly,“ dořekl mile.

Já povstala a s vysunutou bradou jsem si proti němu stoupla. On se na mě pokřiveně usmál, ale já nejsem jako každá husička, kterou tímto trikem oklamal. Myslel si, že od něj pravici přijmu, ale já udělala pravý opak.

„Ano, je mi známo, co jsi zač a myslím Cullene, že tvoji pomoc nebudu teď, zítra ani v budoucnu potřebovat a teď mě prosím omluv,“ řekla jsem pro změnu já arogantně, vzala tác s nedojedeným jídlem a šla od něj.

Celá jídelna poslouchala náš rozhovor a já si to kráčela po středu jídelny, jako by se nechumelilo.

„Ty si myslíš, že bych o tebe stál? To byla jen moje milostná nabídka, ty nicko!“ křičel na mě přes jídelnu Edward.

Já v klidu odložila tác a otočila jsem se na něj.

„Cullene, holt jsi narazil na holku, která ti hned nepochlebuje, tak se pokoušíš nějak si ulevit, ale pamatuj na to, že u mě budeš vždy to hnusný, oslizlý prase,“ zakřičela jsem pro změnu na něj já a hrdě jsem odkráčela na další hodinu, která byla k mé smůle tělocvik.

 

Došla jsem k tělocvičně, když ke mně dorazila Alice. Nepočítala jsem s tím, že na mě skočí a bude mne objímat.

„Bello, ty jsi mu to natřela!“ zapískala a napřáhla pravici na plesknutí.

„Alice, nemám ráda frajery, kteří ani frajery nejsou a promiň, že to říkám, ale tvůj bratr je toho zářným příkladem,“ řekla jsem a vzpomněla jsem si na incident v jídelně.

„Já ti fandím, jsi jediná holka za celý jeho život, která mu to nandala!“ řekla a zapískala.

„Co máš teď za hodinu?“ zeptala jsem se jí.

„Tělocvik s Emmettem a tebou,“ řekla a zvonkově se zasmála. Ta holka snad ví vše.

Došly jsme až k tělocvičně a šly jsme se převlíkat. Všichni se na nás dívali.

„Kde je vlastně Emmett?“ zeptala jsem se Alice, když jsme se převlíkaly.

„Ten se beztak někde fláká,“ odbyla mě Alice.

Vylezly jsme z šaten a tam na nás čekal Emmett.

„Ženy, no kde se flákáte?“ zeptal se nás a začal se smát. Pak mne napadla vynikající otázka.

„Alice, umí Emmett něco jiného kromě smíchu?“ zeptala jsem se a pozorovala jsem smějícího se Emmetta.

Alice se zasmála. „Myslím, že bych věděla ještě o jedné anatomické situaci, kterou provádí každou noc s Rose, ale nic jsem ti neřekla,“ a znovu se rozesmála.

 

Tělocvik začal a profesor byl tak rozumné stvoření, že po mně nechtěl, abych se představovala.

Hráli jsme baseball – moji nejoblíbenější hru. Byla jsem zrovna na pálce a míček mi měla nadhodit ta prsatá blondýna z parkoviště. Ale moje nešikovnost se opět projevila tam, kde neměla.

Odpálila jsem míček největší silou, jakou jsem mohla vydat a ten nešťastný míček se trefil přímo do čela té silikonové barbie. Ta se složila a všichni se k ní seběhli. Jen Alice a Emmett zůstali stát tam, kde byli a Emm se k tomu ještě smál.

„Tys ji zabila!“ hulákal někdo na mě.

Emmett přišel ke mně a ještě se smál, poklepal mě po zádech a pronesl. „Gratuluji, odrovnala jsi jednu z nejhorších holek na škole, jsi hvězda,“ a obdařil mě zářivým úsměvem.

„Emm má pravdu,“ řekla Alice, která právě přitančila.

Ale zrovna se probudila naše silikonová barbie a začala hulákat. „Kde je ta kráva? Já ji zabiji, rozčtvrtím, uškrtím a vydrápu oči. Dyť ona mi udělala bouli! Jen počkej, co ti udělá Edward!“ ječela na mě.

„Tak ty mi ještě budeš vyhrožovat? Já za to nemůžu, že jsi blbě stála. To víš, ty chceš mít vyšpulený zadek, zatažený břicho a vystrčená prsa, tak se potom nediv, že když se tady tak napínáš, že tě ten míček trefí. A ty mi chceš ještě vyhrožovat tím vymydleným blbečkem. Jak se vůbec jmenuje? No jo, vlastně Cullen. A představ si, že ty a ten tvůj blbeček jste mi úplně ukradený?“ to už jsem vypěnila i já.

Ta holka se vůbec nezmohla na slovo a já jsem šla k Alice a Emmettovi.

„Ty dneska válíš,“ poznamenal Emm a Alice souhlasně kývala hlavou.

To jsem si myslela, že to budu mít za sebou, ale opak se stal pravdou. To jsem ještě nevěděla, co mne potká na parkovišti.

_________________________________________________________________________

Tak jak Bella válí? A co se stane na parkovišti? Děkuji za vaše kometáře u předešlých kapitol. Je to můj takový benzín, abych pokračovala dál, takže ještě jednou díky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Převýchova 3. kapitola:

 1
24.03.2016 [19:52]

Emoticon Emoticon

03.08.2011 [15:17]

mollynkaskaHrozně mi chybí pocity. Např. pocity z nového domova a školy, přírody aj. A příjde mi to, no americké, jako v americkém filmu, kde příjde nová holka do školy a tam se začne hádat s ,,královnou/králem školy''. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!