Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 36

Kreslený Edward, Bella a Jacob


Předurčeni 36Tak sem dávám aspoň dneska jeden díl, podle mě je celkem o ničem, ale potřebovala jsem se dostat dál...snad vás aspoň trochu potěší.

EDWARD
Doléhaly ke mě pohoršené myšlenky ostatních...ozývaly se z každého pokoje, ve kterém někdo byl. Však ať...

Emmetovy myšlenky na mě přímo křičeli, ale věděl jsem, že se tím baví. Má Bells rád, stejně jako ostatní. Věděli, že mě dělá šťastným.
,Ti dva jsou horší jak tornádo, i to by nadělalo mít škody a hluku.' Zrovna on má co říkat, jeho a Rose jsme všichni museli poslouchat bůhví jak dlouho a že to zrovna zábava nebyla a pro mě už vůbec ne, protože oba dva ve své mysli vytvářeli živé obrazce, lepší nevědět...ať si to teď užijí i oni.

Muselo už být pozdní ráno, protože jsem slyšel Alici jak netrpělivě pochoduje sem a tam ve svém pokoji a pořád myslela an dnešní nákupy a na to jak s Bellou vyjedou, chvílemi přemýšlela, že by sem vtrhla a prostě si ji odvedla, ale raději to vždycky zavrhla...ještěže tak. Jasper z ní byl značně nervózní.
,Ede, jestli za chvíli nevylete...tak si pro vás dojdu sám, protoře jinak se z Alice zblázním, ta její nervozita je nakažlivá.' Musel jsem se zasmát, ale představa, že by sem vtrhl, když je tu nahá Bella se mi vůbec nelíbila...pošeptal jsem jí to do ucha a jemně ji na něj políbil, zachvěla se a naběhla jí husí kůže po celém těle...škoda, že musí...

Vylezli jsme z koupelny a hned se k nám přiřítila Alice, popadla Bells za ruku a po mě hodila  vražedný pohled (štěstí, že neumí pohledem zabíjet, tohle by byla jistě moje smrt) a táhla ji do svého pokoje se slovy "Musím tě obléct, takhle nikam nepůjdeš i kdybys měla jít sama."
Vešly do pokoje a z něj se vyřítil Jasper.
"Tak tohle je i na mě moc, tohohle se účastnit nebudu, ještě by se vrhla i na mě, raději odtud uteču, přidáš se na lov Ede?"zeptal se mě. Možná je to lepší teď zmizet dokud to jde...
"Jazzi já to slyšela!!" ozvalo se z Alicina pokoje.n Jazz se na mě prosebně podíval a raději jsme vyběhli z domu než by si nás Alice vzala do parády, ta s tím nadělá...


BELLA
Pořád jsme byli nazí ve sprše a užívali si jeden druhého, pak se Edward zaposlouchal a chvíli na to se na mě otočil, políbil a do ucha mi pošeptal:"Měli bychom jít ven, nebo sem přijde Jasper." ,Co by tady proboha dělal?' poslala jsem mu moji myšlenku, jen se uchechtl a pokrčil rameny.
"Kvůli Alici přece, neslyšíš její kroky? Chvíli poslouchej..." Udělala jsem co říkal a vážně, slyšela jsem, jak chodí sem a tam jako nějaké zvíře chycené v kleci. Úplně jsem zapomněla, že jsem ji slíbila ty nákupy, že já do toho pokoje lezla, že jsem ji vůbec něco slibovala. Ale zase je pravda, že bychom neměli být celej den nebo kdo ví i dýl zavřeni my dva v koupelně, i když...mně by to nijak nevadilo a nebránila bych se tomu.

V koupelně jsme měli nachystané oblečení...no jo ta Alice, doufám, že to nebude nijak komentovat. Ono to asi taky není moc příjemný vědět, co kdo bude dělat. Oblečení bylo pohodlné, přesně takové, jaké bych si vybrala sama, celkem se divím, že mi ho sem dala. Čekala jsem, že to bude zase nějaký její šílený komplet, do kterého se ani nenasoukám.
Jen co jsme vyšli, tak nás u dvěří odchytla Alice, chytla mě a táhla do pokoje, kde seděl na posteli Jazz a jen co nás spatřil, tak se vypařil z pokoje. Ani se mu nedivím...taky bych utekla.
"Tak na to Isabello ani nemysli, mě neutečeš."
"Já...no napadlo mě to, ale víš, že bych ti to neudělala...i když..." přistál mi na hlavě polštář.
"Pojď se prosím tě už nachystat, ať můžeme vyrazit, než se ti dva vrátí z lovu...to by nás pak už nepustili."

Do půl hoďky jsme vyrazily, nasedly jsme do Volva a vyjely. Nejely jsme nějak dlouo, Alice pořád šťebetala o tom, co všechno musíme vybrat do toho pokoje. Nechápu, co s tím tak nadělá, je to jen pokoj, do kterýho si může jít každej z nás.
Cesta netrvala dlouho, ale pořád jsem měla pocit, že nás někdo sleduje, ale nikoho jsem neviděla ani necítila.
"Alice, co vidíš v moji budoucnosti?" škaredě se zašklebila.
"Právěže ji vůbec nevidím...myslela jsem si, že je to tvým štítem, ale teď když se mě ptáš, tak na mě asi nepůsobí co?"
"Mám ho pro tebe stáhlej...pořád."
"Tak to je špatné...moc špatné...už pár dnů nevidím tvoji budoucnost."
"Víš, že mě celkem strašíš?"
"Hlavně to straší mě."
"Co budeme dělat?"
"To nevím a teď s tím nejspíš nic neuděláme...možná má přijít nějaké rozhodnutí, které nevidím a teprve pak se ukáže. Teď už jsme na místě tak vyrazíme, přece si nebudeme kazit den." Na její tváři se zase ukázal úsměv. Trochu mě uklidnil.

Táhla mě všema možnýma obchodama...vybraly jsme barvu do pokoje...svě stěny budou zelené a jedna bílá a poslední bude mít tapetu s ornamenty
Pak jsme zamluvily obrovskou postel, nevím na co teda...a záclony a stolek...i tak jsme tam byly strašně dlouho, takže byl nejvyšší čas vyrazit zpět domů...tam nás čekalo překvapení...


<< SHRNUTÍ >>




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 36:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!