Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 35

BrefBree


Předurčeni 35Stejně se stydím abyste věděly!! Pusťte si písničku:-)

 

 

 

BELLA
Vyčerpaně jsme oddychovali na podlaze, podívala jsem se na něj. Byl neuvěřitelně nádhernej…nevydržím se na něj dlouho zlobit a tohle mi vůbec nepomohlo…možná, že už toho bylo dost. Ale neodpustila jsem ji rýpnutí.

„Stejně jsem ti ještě tak úplně neodpustila.“ Jemně jsem ho políbila na čelo, pak na rty, kde jsem se trochu zdržela…s Edwardem to dělalo teda věci, ale nedostane co chce jen tak zadarmo…přitáhl si mě obrovskou silou k sobě a vášnivě mě líbal, jako by to mělo být naposledy…když v jednu chvíli povolil svůj stisk, tak jsem se vymanila z jeho objetí a přicupitala ke dveřím…nechápavě se na mě díval, v očích se mu mihla bolest, ale snažil se ji zamaskovat. Musela jsem to napravit.

„Jdu do sprchy…přidáš se?“ jeho výraz se naprosto změnil…už v něm nebyl ani zbytek bolesti, ale nadšení, touha a vzrušení, které nebylo jen v jeho obličeji…sjela jsem pohledem jeho tělo, otočila se a vyšla ke koupelně…

Chvíli jsem si myslela, že za mnou nepůjde…už jsem byla ve sprše a kapky dopadaly na mé rozžhavené tělo, příjemně to chladilo. Najednou se přiřítil jak neřízená střela, přitiskl mě na zeď, pár kachliček křuplo, ale to nám teď vůbec nevadilo…pokračovali jsme ve své činnosti…líbal mě na rtech, tvrdě ale přesto něžně…protahoval naše narůstající vzrušení…trápil mě tím, ale já se nemohla ani hnout, ani jsem nechtěla. Jediné co jsem chtěla bylo, aby tahle nádherná chvilka neskončila, aby trvala věčně…

Pořád mě zasypával polibky, byl čím dál tím naléhavější a já se mu čím dál tím víc poddávala, skoro se mi podlamovala kolena pod tím náporem. Líbal mě na krk, rameno a sjel i k mým ňadrům…to už jsem nevydržela a hlasitě sténala…bylo mi jedno kdo mě uslyší, teď jsem si vychutnávala tento okamžik spolu s Edwardem. Byla to neuvěřitelná slast. Moje reakce ho potěšily, zapojil do hry i zuby…bylo to nečekané, ale příjemné…jemně mě kousal, občas zajel hlouběji, ale ranky se okamžitě hojily. Rukama mi jezdil po celém těle a bloudil pořád níž a níž…bloudil kolem mého pasu…na stehna…celá jsem se klepala vzrušením a on nepotlačoval to své, třel se o moje tělo stejně jako já o jeho…prsty se začal přibližovat k mému nejcitlivějšímu místu a pomalu a opatrně jim do mě pronikl a pohyboval s nimi, ze začátku pomalu, ale intenzita pohybu zrychlovala…už jsem v sobě neudržela to vzrušení a moje vzdychy a sténání nabývalo taky postupně na síle, dokud nepřišel ten poslední… Edward zářil spokojeností. Nic neříkal, jen si mě prohlížel…teď byl na řadě on…

Tentokrát jsem ho ke zdi přirazila já, nevěděl, na co se chystám, ale nebránil se…tentokrát jsem jezdila svými rty po jeho nahém těle…započala to polibkem…jemným a nevinným…pokračovala směrem dolů a poslouchala jeho zrychlující se dech…u pasu jsem se zastavila a začala ho vášnivě líbat, dávala jsem do toho všechno…rukama jsem mu bloudila po těle a když jsem přejela přes jeho citlivé místo, tak zaúpěl, ale já nepřestávala…pořád jsem ho dráždila pohyby…jeho ruce mi při tom bloudili po těle…chytl mě za zadek a vysadil si mě na sebe…spojil naše těla…slastně jsme oba vykřikli a pohybovali se v dokonalé souhře našich těl…dlouho to netrvalo a blížil se konec, ale ani potom jsme nepřestávali, nechtěli jsme skončit, ale asi by nám to neprošlo…

 


<< SHRNUTÍ >>




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 35:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!