Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 34

ddvx


Předurčeni 34Snad nejdelší kapitola, co jsem napsala:-)) Snad se vám bude líbit. Vaše Ejdriana;-)

BELLA

„Ano odpustím, ale neříkám, že hned, ani že ti odpustím dnes…nechci, abys tohle ještě někdy udělal…“ Vyskočila jsem z auta a rozběhla se lidským během k domu, tam jsem vlítla přes obývák, po schodech nahoru, do svého pokoje, chtěla jsem být chvíli sama.

Seděla jsem na zemi. Byla sice chladná, ale já chlad necítila. Bylo mi to jedno. V pokoji jsem ještě nic neměla, nebyl čas ho zařídit. Teda já jsem měla mít původně pokoj s Edwardem, ale nemám v plánu tam dnes být, takže tenhle posloužil docela dobře a navíc, myslím si, že by občas neuškodilo mít chvíli klidu o samotě. Asi není úplně ideální být s ním 24 hodin denně, když jsem byla ještě člověk, tak jsem taky měla chvilky pro sebe. Tenhle pokoj by se měl nějak zařídit a myslím, že by to mohlo být dobré odreagování pro mě…snad to Esme nebude vadit, když se toho ujmu.

Jako na zavolanou se do pokoje přihnala Alice s úsměvem na rtech, hned mi bylo jasné o co ji jde a tak jsem jen kývla, rozzářila se jako sluníčko, přiskočila ke mně a objala mě se slovy „Děkuju sestřičko.“ Takže zítra razíme na nákupy, kdyby nebylo tak pozdě, tak bych jela klidně hned, ale kdo by nám taky otevřel obchoďák, i když si myslím, že kdyby na ně Alice udělala ten svůj nevinný kukuč a psí oči, tak by to pro ni přeochotně udělali.

„Měla bys nabrat síly na zítra.“ Usmála se.“Bude to náročný den, ale neboj užijeme si to!!“ Volala už z cesty do svého pokoje nejspíš. Šla nejspíš za Jasperem, nechci raději vědět co tam budou dělat…

Po pár hodinách…

Z vedlejších pokojů byly slyšet jen slastné výkřiky a vzdechy…já se z toho snad zblázním…tohle mi dělají naschvál…to si nemůžou zalézt někam do nějaké jeskyně třeba? Někam odkud nebudou slyšet? Tohle jim oplatím…

Po dalších pár hodinách…

A už dost…mám toho plné zuby…oni si užívají a já tady tvrdnu jako pecka…a teď si za to můžu sama…jen já a nikdo jiný…to ne…

Zvedla jsem se ze země a zamířila si to ke dveřím, ale ještě než jsem stihla vzít za kliku tak se otevřeli a stál v nich můj anděl…tentokrát jsem to nebyla já, kdo měl odhodlaný a toužící výraz…vypadal, že ho ta touha spaluje zaživa…

 

EDWARD

Vystoupil jsem z auta a šel za Bellou do domu. Myslel jsem si, že bude v našem pokoji, ale spletl jsem se…byla v pokoji pro hosty. Šel jsem tedy do svého, doufal jsem, že zase bude našeho. Chtěl jsem ji nechat trochu uklidnit. Nechtěl jsem ji víc dráždit. Slyšel jsem, že za ní šla Alice a viděl její vizi, půjdou nakupovat nábytek…zděsil jsem se…to se mnou nechce být už ani v pokoji…to jsem to vážně tak zvoral…to snad ne!! Chtěl jsem jít za ní a vyřešit to s ní, ale Alice mi poslala v myšlenkách: ,Ještě ji nech, ona vychladne…uvidíš…‘ bylo v tom něco víc, v tom co říkala, ale hlídala si svoje myšlenky, které momentálně směřovali k Jazzovi, tak jsem raději dál neposlouchal…

Po pár hodinách…

Ze všech pokojů se ozývaly hlasité vzdychy plné rozkoše…nemohl jsem to vydržet…ještě k tomu ty myšlenky…proč tohle dělají, máme asi málo míst, kde můžeme být o samotě co?! Zuřil jsem…tohle bych mohl dnes mít, kdybych si to nerozházel u Belly.

Po dalších pár hodinách…

Už nemůžu…tohle se nedá vydržet…zešílím z toho..prostě ne…takhle mě trápit přece nemůžou…ani oni ani Bella…

Vyšel jsem ze svého pokoje můj cíl byl jasný…neomylně jsem šel směrem do pokoje, kde byl klid a hlavně kde byla moje Bella…chytil jsem za kliku a otevřel…hned u dveří stála Bella a dívala se na mě…vypadal překvapeně, ale radostně…co ta změna…to je jedno…teď mě to nezajímá…přestával jsem se ovládat, jediné co mě ovládalo byla moje touha…touha po ní…po jejím těle…byla tak silná, že jsem už vůbec nevnímal…zmohl jsem se jen na: „Odpusť Bells…“ a vrhl jsem se na ni. Nečekala to a svalili jsme se na zem…nebránila se spíš naopak…úplně se mi poddala…roztrhl jsem její oblečení a odhodil někam do rohu…následovala mého příkladu a udělala z mého oblečení cáry, které odhodila a vrhla se na mě…teď jsem ležel pod ní…na nic nečekala a spojila naše těla a pohybovala se na mě a já nebyl pozadu…tolik slasti…prostupovala mi celým tělem, naprosto mě ovládla…vyšlo ze mě několik vzdychů, už to na mě začínalo být moc…svými pohyby mě přiváděla k šílenství…převalil jsem se nad ní…tentokrát jsem udával tempo já a ona se nechala vést…pod náporem toho vzrušení se ohýbala v zádech…jednou rukou jsem ji pod nimi chytil a přitáhl si ji co nejvíce k sobě…líbal jsem ji při tom po celém těle…blížil se konec a nejen můj…oba jsme hlasitě vydechli a příjemně vyčerpaní svalili na záda k zemi a hlasitě oddechovali…oba jsme poslouchali zrychlený dech toho druhého…

Po chvíli se na mě otočila s úsměvem na rtech a v očích ji pláli jiskřičky.

„Stejně jsem ti ještě tak úplně neodpustila.“ A líbla mě na čelo…sjela na rty…znovu ve mně vzplálo vzrušení…nechtěl jsem přestat, přitáhl jsem si ji k sobě, ale ve chvilce nepozornosti se mi vykroutila.

„Jdu do sprchy…přidáš se?“ Nevěřícně jsem na ni koukal, vyšla směrem do koupelny…vzpamatoval jsem se a letěl za ní…

 

 


<< SHRNUTÍ >>


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 34:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!