Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 32


Předurčeni 32Neodolala jsem a dala sem další...dočtěte do konce a napište nápady a názory na Bellinu poslední otázku...bude jen na vás, jak to bude dál ___________________________________________________ eunta: Doufám, že ještě dnes napíšeš další díl, jinak si mě nepřej a to samé vyřiď sestře:-D

BELLA

Já jsem zamířila k Volvu na stranu řidiče, už jsem chtěla otevřít dveře, ale pak jsem se zasekla. Vždyť já nemám klíče. Otočila jsem se a moje srdce začalo málem bušit…

…stál pár centimetrů ode mě a propaloval mě svým nádherným pohledem, topila jsem se v jeho očích, čišela z nich láska a ještě něco…odhodlanost? Přestávala jsem nad sebou mít kontrolu, moje tělo si dělalo co chtělo, pomalu jsem se k němu nakláněla…jeno mé já to chtělo…to bylo přesně to, po čem toužilo, ale to moje druhé já si vzpomnělo, proč jsem na něj byla naštvaná…oprava pořád jsem…a to hned tak nepřejde…zatřepala jsem hlavou, aby se mi utřídily myšlenky a ty, které chtěly okamžitě Edwardovi prominout jeho chování a vrhnout se mu do náruče, které byla jen kousek ode mě…

Všiml, mého počínání a trochu se usmál…čemu se sakra směje?

Nechala jsem ho, ať si přečte na co myslím : Co je tady tak směšného?! Třeba to, že po mě někdo jde? Nebo to, že mě ten hnusák Jack tak lehce našel? Nebo třeba v neposlední chvíli to, že jsem na tebe naštvaná jako nikdy?

Nelíbilo se mu na co myslím, jeho obličej se zachmuřil, ale nic neříkal, asi bojoval sám se svými myšlenkami, však má taky proč…

„Chceš řídit lásko?“ zkusil opatrně, možná bych se aspoň trochu uklidnila.

„Když nebudeš sedět vedle mě…“ vykulil oči, takovou odpověď nejspíš nečekal.

„A kde mám sedět?“

„Co třeba v kufru? Tam je místa dost.“ Jestli byl předtím překvapenej, tak teď byl naprosto v šoku, nevěřil tomu, co jsem řekla.

„Víš co zapomeň na to, sednu si dozadu.“ Vykroutila jsem se z jeho dosahu a rychle nasedla dozadu, aby nemohl už nic udělat ani říct, je dost možný, že by se mu povedlo mě zlomit a to nechci…ještě ne…

Nasedl na sedadlo řidiče a byl chvíli ticho, ani se nehl, pak se otočil na mě a chtěl něco říct, ale předběhla jsem ho: „Můžeme prosím tě jet?“ Jen kývl a rozjel se.

Nikdo nic neříkal.Jeli jsme už asi hodinu, pořád po mně pokukoval ve zpětném zrcátku, značně mě to znervózňovalo, nemohla jsem soustředit na nic jiného, než na jeho zlaté oči. Zajímalo by mě, co viděl v těch mých. Já v jeho zvědavost, omluvu a plno dalších věcí.

„Edwarde mohl by ses prosím tě soustředit na cestu?“ zkusím to po dobrém.

„Bells, lásko, víš, že se nic nestane, máme přece…“ skočila jsem mu do řeči.

„Vím, že máme upíří smysly, ale přesto, mohl by ses laskavě dívat na cestu a nečumět na mě?“ Viděla jsem jak moc ho moje slova ranila a zalitovala jsem, jakým způsobem jsem to řekla, tentokrát jsem to asi přehnala já, ale opravdu se na něj zlobím a on dělá jako by se nic nestalo, jako by nic neudělal, ale udělal toho až moc.

„Promiň mi to.“ Špitla jsem po chvilce, vážně mě to mrzelo, nikdy jsem se k němu takhle nechovala, ale on ke mně taky ne a nikdy jsem se na něj tolik nezlobila, nikdy mi nedal záminku, abych něco takového dělala…tohle bylo poprvé a doufám, že i naposledy, ale kdybych mu to jen tak odpustila, tak by to třeba příště udělal zase a o to horší by to pak mohlo být…

„Nic se nestalo, zasloužím si to.“ Smutně sklopil hlavu, ale dál jen bezchybnou jízdou. „Odpustíš mi ten dnešek? Moje chování? Jsem blbec, že jsem se tak choval“

Dostal mě, co teď?!

 

 


<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 32:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!