Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 30

Nezapomen na me Bellooooo


Předurčeni 30Abych vás aspoň trochu potěšila,tak sem dávám rovnou dvě kapči, ale nevím jak to bude o víkendu, holt bez PC to jde špatně...

BELLA

Otočila jsem se po tom známém hlase a koho tam nevidím…stál tam ten netvor, který mi tolik ublížil, kdybych neměla Edwarda, tak bych se asi zabila, protože to co mi provedl, byla potupa, ta nejhorší, jaká se ženě může stát…nikomu bych nepřála tohle prožít. Za tohle ten bídák zaplatí a ne málo.

„TYYYY…ty hajzle. Co tady děláš…to máš odvahu se tady ukazovat?!“ ječela jsem na něj, byla jsem vzteky bez sebe a pomalu se blížila k němu. Zabiju ho!! Za to co mi udělal a kdo ví jestli to neproved ještě nějaké chuděře.

Ušklíbl se. No jo zase šmíruje moje myšlenky. Však ať si to užije…budou totiž to poslední, které uslyší…

Začal se hrdelně smát. „To si vážně myslíš kotě, že zrovna mě bys dokázala zabít?“

„To si piš, že jo…hlavně tebe. I kdyby to byla poslední věc, kterou udělám.“

„No víš koťátko nejsem jedinej, kdo tě hledá a myslím, že to nebude trvat dlouho, tak na sebe dej pozor, aby tě nedostala.“ Co se k čertu stará, ať táhne do pekla.

„No víš, i když jsem ti podle tebe něco proved, pořád se mi líbíš a byla by škoda o tebe přijít, protože je v tobě obrovském talent a ty o něm ani nevíš.“ Zase mi odpověděl.

„Kdo mě hledá? Jaký schopnosti?“ přece toho nemůže vědět o mě víc než já sama, nebo jo?

„Nevím jak se jmenuje.“

„A jak vypadá, třeba tu osobu znám.“

„To taky nevím…“ vypadal bezradně. Že by to bylo poprvé, kdy náš pán vševědoucí nic neví? Zavrčel na mě. Dobrá beru to jako souhlas. Vyplázla jsem na něj jazyk.

V dáli jsem uslyšela přijíždějící auta a otočila se tím směrem. Když jsem se otočila zpět, tak už tam ten bídák nestál, prostě zmizel jako pára nad hrncem. To bylo fakt divný.

Auta se přiřítila a prudce zastavila. Kdo jinej to asi tak mohl být než zbytek mé rodiny. Všichni vystoupili z aut a zkoumavě se na mě dívali, Edward se ke mně rozběhl a chtěl mě obejmout, ale když spatřil můj výraz na to co chtěl udělat, tak se zarazil kousek ode mě. Obličej se mu bolestně zkřivil. Bylo mi ho hrozně líto, ale mohl si za to sám…jen tak mu to neodpustím, takhle by se ke mně chovat neměl a taky že nebude.

Slova se ujala Alice. „Bello není ti nic?“

„Ne není, mělo by?“

„No…víš…měla jsem vizi, ve které jsi zastavila auto, vystoupila a pořád ses rozhlížela, jako by tě někdo volal a pak ta vize skončila. Co se stalo?“ Takže neviděla, moji nevítanou návštěvu a ani to, že po mě někdo jde…mám jim to říct nebo ne? Možná bych si to měla nechat  na později, ale zase když jim to neřeknu teď tak kdy?

„Někdo tu totiž byl…a toho někoho všichni bohužel známe.“

„Kdo tu byl Bells?“ ozval se po dlouhé době Edward.

„Jack“ všichni při vyslovení toho jména začali vrčet a nadávat.

„Co tady k čertu dělal? Co ti chtěl?“ ptal se Carlisle.

„Podle všeho mě přišel nejspíš varovat?“

„Varovat? A předčím?“ vyjekli sborově.

„Přesnější by bylo před kým…někdo po mě prý jde a nebude mu to dlouho trvat a najde mě. Víc  neřekl a myslím, že ani víc neví.“

„Proč tě přišel varovat? Nechápu, jak se před tebou může vůbec ukázat.“ Komentovala to Alice. Ale měla pravdu, pokládala správné otázky…

„Prý mám velký talent, ale nevím co tím myslel.“

Dívala jsem se po ostatních, všichni se tvářili šokovaně a nechápavě, jen Edward byl vzteky bez sebe a celým jeho tělem probíhal vnitřní souboj a třásl se. Nahlédla jsem mu do myšlenek.

,Já toho hajzla zabiju, co si o sobě myslí, že se tady ukáže…jestli se ji dotkne, ne jestli se na ni jen podívá, bude po něm. Najdu ho ať se schová kdekoli.‘

Celkem mě jeho myšlenky zaskočili, tím jak jsou nenávistivé, ale i potěšili tím, že má o mě takovou starost, ale tohle nezmenší moji zlobu na něj.

 

„Měli bychom vyrazit domů a promyslet si co dál.“ Spustila Esme, všichni jsme přikývli a zamířili ke autům.

Já jsem zamířila k Volvu na stranu řidiče, už jsem chtěla otevřít dveře, ale pak jsem se zasekla. Vždyť já nemám klíče. Otočila jsem se a moje srdce začalo málem bušit…

 


<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 30:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!