Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 22


Předurčeni 22Dala jsem sem odkaz na jedno video, jsem to poslouchala když jsem psala a moc děkuju Nikol18 za pomoc:-)

Tohle si pusťte, je to super písnička...

 

 

EDWARD
,Nooo…když mluvíš o knoflících…‘zapřemýšlel jsem se a Alice sledovala jako v kině z první řady co jsem plánoval. Únos Belly do lesa, ležím nad ní, rukou sjedu přes tvář, krk, klíční kost k ňadrům a zastavím se u košile…první knoflík, druhej knoflík a třetí je pryč. Výstřih, který se ji tímto utvořil odhaloval více než by měl, ale tím lépe pro mě…
“Edwarde přestaň!!!” asi už to nemohla sledovat, aspoň ví jaký to je, když já mám před očima v hlavě to co jiní provádějí za zdmi.
“Nechci to sledovat!! A stejně se těch knoflíku nedotkneš!!” Otočila se k ostatním. “Za pět minut vyrážíme.” Otočila se ještě na Bellu a odešla do obýváku. Cestou Belle poslala nějakou myšlenku, ale já ji neslyšel. Stalo se se mnou něco? Když odcházela z místnosti tak se na mě ušklíbla.
Co kdybych ji opravdu unesl a měl ji jen chvíli pro sebe? Kdybych neroztrhal ty knoflíky, tak by se třeba ani Alice nezlobila a Bellu bych zachránil na pár dní před nákupy…cítil jsem na sobě něčí pohled a otočil jsem se tím směrem. Byla to ta, o jejiž únosu jsem přemýšlel a nejraději bych ho skutečně uskutečnil, kdo by mi to taky mohl vyčítat, stačí se na ni jen podívat. Sakra, vždyť ona mě celou dobu sleduje, snad neposlouchala moje myšlenky…si připadám jak puberťák…ani nevím co všechno slyšela, nebo…viděla…hlasitě jsem polkl a díval se všude kolem jen ne na ni, ale nešlo to, prostě mě k sobě táhla vším co udělala i tím co neudělala…
Jasper se očividně velmi dobře bavil a úspěšně se mu dařilo zadržovat dávivý smích. Aby se neudusil pomyslel jsem si. Z ničeho nic vybuchla Bella. Emmet se na ni podíval, pak na mě a Jaspera a když viděl, že se vysvětlení jen tak nedočká začal.
“To mi zase něco uniká?”
“Být tebou Emme, tak ani nechci vědět o co jde…”vyprskl ze sebe Jasper a chytil záchvat smíchu, který byl ještě k tomu zesílený Belliným. Oni si ze mě normálně dělají legraci, já jim dám smát se mi.
“No co no…tak mi trochu zabloudili knoflíky, ale já nejsem viník to ona!!” ukázal jsem na Bellu. To je rozesmálo ještě víc a já se k nim přidal, zvlášť když jsem si uvědomil, co jsem to řekl za blbost, místo myšlenky jsem rovnou řekl knoflíky, jsem to ale blbec. Emmetovi chvíli trvalo než mu to došlo, ale o to větší byl jeho výbuch smíchu.. Ostatní už nedočkavě stály v obýváku a čekali, až se vzpamatujeme z tohoto záchvatu…
Až jsme se dostatečně vysmáli mé blbosti, tak jsme se k ostatním připojili a čekali…čekali až zajde poslední kousek slunce, abychom mohli vyrazit…

Před domem jsme měli nachystaná auta, ani jsme s nimi nezajížděli do garáže. Od té doby co jsme přijeli, jsme se z domu prakticky nehnuli. Samozřejmě jsem tu měl své Volvo, Carlisle Mercedes a Rose BMW. Stěsnali jsme se do dvou aut, já řídil své a Carlisle s Rose taky, ostatní si posedali podle libosti, Bella si sedla vedle mě na místo spolujezdce, jinak s námi v autě nikdo nejel. Něco chystala, jen tak vědět co, vypadala celkem klidně, ale její oči ji prozradily…
Museli jsme jet daleko, jen pro jistotu, abychom nikde nepotkali žádné lidi. Nechceme, aby si pak Bells vyčítala, že někoho zabila a já vím, že by to byla naše vina, protože jsme to moc podcenili a stejně tak to věděli všichni. Téměř všichni někdy uklouzli, až na Esme a Carlisla. Jsou to opravdový rodiče, takoví kteří se snaži být příkladem pro své děti a řekl bych, že jsou pro nás víc než příkladem, jsou pro nás vším a tak to vždy bude…
Vydali jsme se na cestu…čekala nás skoro hodinová cesta…takže spoustu času. Bella sebou párkrát ošila, každý její pohyb mě rozptyloval víc, než by bylo zdravé…co to se mnou sakra je, opravdu se chovám jak zamilovaný puberťák…jsem zamilovaný, ale ne puberťák, vždyť je mi několik desítek let, tak bych měl mít trochu toho rozumu ne?! Ale ono to moc nejde, když se podíval na toho nádherného anděla sedícího vedle mě, tak se mi rozutečou myšlenky všemi směry a já je neposbírám, protože mám jen tu jedinou a to na moji Bellu…
Zase jsem se moc zamyslel a Bells mě celou dobu pozoruje, na tváři šibalský úsměv, sice vypadá jak anděl, ale dříme v ní ďábel a teď je tomu teprve pravda…
Naklonila se ke mně a políbila mě na krk, zaúpěl jsem. Bylo vidět, že ji to potěšilo a udělala to znovu…a znovu…
“Bells, chceš, abych ztratil kontrolu nad řízením?”
“Nic se nám přece nestane ne?” udělala psí oči.
“Nestane, ale škoda auta, kdybych to napral do stromu…”
“Hmm asi jo…”chvíle ticha “ ale víš co, já neřekla, že nemáš dávat pozor na cestu, jen se věnuj řízení a mě si nevšímej jo?” pronesla jako by nic. Bych chtěl vidět ji jak by tohle zvládla, myslím, že to někdy vyzkouším, ale ne v mým autě.


<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 22:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!