Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 16

5.JessicaBrikker-Edward Cullen


Předurčeni 16Twigirl se trefila:-)

EDWARD
“Chci, abych byla přeměněna. Co nejdřív, klidně hned…” Začala se zvedat. “ a Edwarde, chtěla bych si s tebou promluvit.” Šel jsem poslušně za ní ven. 

BELLA

Ostatní právě dorazili, ale něco bylo špatně. Všichni byli skleslí a dívali se na Edwarda. Jasper s Alicí se vytratili. Bylo pořád ticho, dokud Carlisle nepromluvil. “Pojďte všichni do kuchyně, musíme si promluvit.” přesunuli jsme se, u mě by se to neobešlo bez zakopnutí a kdyby mě Emmet nechytil, tak jsem se natáhla na zem.
„Stala se taková věc…”začal mluvit, ale přestal a díval se na Edwarda, ten po chvíli promluvil.  
“Souhlasím.” Otočil se ke mně. 
“Bell víš, jak jsme se s Tanyou na tom plese hádali?” moc dobře si to pamatuji. 
“Bylo to kvůli tobě.” 
“Proboha proč?”
“Protože ona mě už pár desítek let uhání a nedokáže pochopit, že ji nikdy nebudu brát víc jako sestru, i když teď bych ji nejraději utrhl hlavu.”
Proč mi to neřekl dřív? Má přede mnou co tajit? Můžu mu vůbec věřit? Zkusila jsem se mu podívat do myšlenek, ale nedokázala jsem se natolik soustředit. Otočila jsem se zpět ke stolu.
“No když jsme byli na lovu, potkali jsme ji, byla plná hněvu a chce se pomstít, snažili jsme se ji přemluvit, ale měla svou hlavu, myslím, že bychom odtud měli co nejdřív odjet a měla bys i ty Bello, půjde po tobě a tady pro tebe není bezpečno, její rodina proti ni nepůjde.”
Oni chtějí, abych jela s nimi? Ale co když to dopadne jako posledně a oni mě někde nechají, už bych to nezvládla. A najednou mě to napadlo…přeměna…od NĚJ…bude to pro něj moje odpuštění…teda pokud to udělá, klidně se nechám přeměnit od někoho jiného, ale pokud by to udělal on…
“Chci, abych byla přeměněna. Co nejdřív, klidně hned…” zvedla jsem se “ a Edwarde, chtěla bych si s tebou promluvit.” 
Prošla jsem dveřmi ven a zastavila se. Vypadal hrozně sklesle, ale já nehodlám ustoupit.
“Edwarde, chci abys to udělal ty.”
“Bello já nemůžu, co kdybych nemohl přestat, zabil bych tě, víš co to znamená? Nemohl bych takhle dál žít.”
“Pořád je to lepší, než aby mě zabila ona!! Chci abys to byl ty, teda pokud se mnou stále chceš být, pokud mě pořád miluješ, tak to uděláš!!” musela jsem na něj udeřit trochu tvrději, jinak bych s ním nehnula.
“Bello, Bello, proč mi tohle děláš? Proč si nemůžeš vymyslet něco jiného…cokoli, proč zrovna tohle, proč zrovna věc, kvůli které jsem tehdy odešel??”
“Ale vrátil ses, hledal jsi mě, musel jsi vědět, že i kdybys mě našel, tak bych na tom pořád trvala, na to mě snad znáš dobře nebo ne?”
“Doufal jsem, že dostaneš rozum.”
“V tom případě ho nemám a nehodlám ho hledat, měl by ses s tím smířit. Teď mi ale odpověz…uděláš to ty?”
“Proč já?”
“Protože chci, abys mi dokázal, že jsi schopném kvůli mně podstoupit čehokoli…” a chci mít v sobě tvůj jed. To poslední jsem mu poslala v myšlenkách. Trochu ho to zaskočilo.
“Proč můj?”
“Protože pak si budu připadat, že k tobě doopravdy patřím.”
“Bello co mám s tebou dělat? Nechci ti zničit duši.”
“No jak myslíš, když to neuděláš ty, tak to stejně udělá někdo jiný, takže moje duše to má stejně spočítané, ale ty mě očividně nechceš jako UPÍRA, JSEM PRO TEBE JEN HRAČKA CO?!” s těmito slovy jsem utíkala do svého pokoje a zavřela se tam. Nikdo se ke mně neodvažoval jít. Aspoň zatím ne.

EDWARD
Proč mi tohle udělala? Ví, že bych pro ni udělal cokoli na světě, ale TOHLE?
Vždyť ví, že bych to nemusel zvládnout, ale přesto to po mě chce. 
A jak si může myslet, že bych ji jako upírku nechtěl, je to blázínek. Jenže teď je momentálně hodně naštvaná. Tohle si asi jen tak nevyžehlím. Ale nemáme moc času.
Došel jsem zpátky do kuchyně, všichni samozřejmě poslouchali, co se dělo.
“Synu, ona má pravdu. Je to jediná možnost, takhle se bude moct bránit sama kdyby se něco stalo, taky u ní nemůžeš být každou vteřinu.”
Esme se na mě lítostivě dívala a chápala proč to nechci udělat, ale souhlasila s jejím manželem.


<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 16:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!