Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Předurčeni 10

premiera


Předurčeni 10Tak je tady 10.dil, sice asi nejkratší, ale zkusím se polepšit. Víte, že jsem původně ani nevěděla, že se mi tolik povede? :-D

EDWARD
V hlavě jsem uslyšel hlas, to by nebylo nic neobvyklého, ale když se ozval ten hlas, tak jsem neslyšel nic jiného, jen jeho. Klídek kámo nemusíš se o ní bát, nic ji neudělám…teda pokud sama nebude chtít. A začal se smát, mě moc do smíchu nebylo, začal jsem vrčet ještě víc.
“Co se děje?” Ozval se Bellin hlásek. Podíval jsem se na ni, v očích měla strach. Šel jsem k ní a objal ji a ona mě taky. Díval jsem se přitom na Jacka, jak mi byl představen a zdá se, že pochopil.
Edíku, tak se hned nečerti, nic jsem neudělal. Zase se mi ozval ten otravný hlas v hlavě. Myslel jsem na to, co bych mu provedl. Hele nech si svoje představy na doma, vůbec nechápeš legraci. Vždyť je to jen lidská holka. “Nech ji na pokoji!!” Už jsem se neovládal a nemít na sobě přilepenou Bellu, tak mu skočím po krku. “Zatím se tu mějte, ještě se dnes určitě uvidíme.” Kývl na nás. Raději bych to být tebou nedělal, pomyslel jsem si. Nijak na to nereagoval.
“Smím prosit o tanec?” Nechtěl jsem ji pouštět ze své náruče a už vůbec ne z dohledu. A to ne jen kvůli Jackovi, ale i kvůli ostatním. Myšlenky některých pro mě nebyly zrovna příjemné.
“No když slíbíš, že mě nenecháš spadnout, protože to je dost možné díky Alici a jejím botům.” Musel jsem se uchechtnou, je tak roztomilá. “Víš, že bych tě nikdy nenechal upadnout, ale chtěl bych po tobě jednu věc.”
“Jakou?”
“Chtěl bych, aby ses mu vyhýbala.”
“Cože?? Proč?? Vždyť mi nic neudělal.”
“Zatím. Nemá v plánu tě jen tak nechat,”
“Vždyť neloví lidi ne?!”
“Nejsem si tak jistý, sice má stejné oči jako my, ale něco mi na něm nesedí.Slib mi to prosím tě.”
“Dobře, dobře. Ale nebude to zadarmo…” nadzdvihl jsem obočí a ona na mě mrkla. Asi bych se měl začít bát já ji a ne naopak.
Odtáhl jsem ji na parket, kde jsme protancovali několik písniček. Tiskl jsem si ji co nejvíc k tělu a užíval si naši blízkost, chvílemi ji políbil a ona vypadal, že si toho, že jsme spolu užívala stejně jako já. 
“Ehm…Edwarde, mohly bychom si na chvíli odpočinout? Z těch bot mě trochu bolí nohy.”
“Jistě. Zapomněl jsem.” Trochu se zamračila, ale přešla to.

BELLA
Došli jsme ke stolu, kde sedělo pár členů z rodiny. Zbytek byl na parketu, jen co jsme se posadili, tak Tanya začala žebrat po Edwardovi ať si s ní zatančí. Bylo vidět, že se mu to vůbec nelíbí, ale nechápu, proč by s ní nešel tancovat. Podíval se na mě a v očích utrpení. Nevím co proti ní má, vždyť je skvělá. Rozuměla jsem si s ní.
“No tak Edwarde, nenech ji čekat, je slušnost si zatančit se všema a nevíc…ty se neunavíš.” Musela jsem ho trochu popíchnout. Nakonec se zvedl a dost neochotně šel, pořád se při tom díval na mě. Tanya následovala jeho pohled a když viděl, že se dívá na mě, tak se dost mračila. Co to do ní vjelo? Udělala jsem něco špatně? 
Chvíli jsem je sledovala jak tancují. Tanya se na něj snažila lepit co nejvíc, ale on ji od sebe co nejvíc odtahoval, jsou zajímavá dvojka. Pořád se při tom o něčem dohadovali.

EDWARD
Proč mi tohle Bella dělá? Chápu sice, že neví, co Tanya ke mně cítí, ale snad mohla postřehnout, že jsem neměl v plánu s ní tancovat. Nejspíš mí to dělá naschvál, fakt je to pěkná potvora když chce. To ji nedaruju. 
Tanya se na mě pořádla a nedokázala pochopit proč ji to nechci dovolit, vždy jsem ji od sebe odtáhl. Ještě, že jsem silnější než ona. Cítil jsem na sobě pohled Belly. Pořád nás sledovala a měla z nás srandu. Když Tanya zpozorovala kam se dívám, tak zavrčela.”Co na ni máš, vždyť je úplně obyčejná…já jsem lepší.” To mě opravdu vytočilo. “To TY jsi nic. Ona je pro mě dokonalá a tak to zůstane a nic s tím neuděláš, tak se ani nesnaž.” Moje slova ji zpražila, otočila se na podpatku a odcházela, ale ještě stihla dodat.”To se ještě uvidí.”



<< SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Předurčeni 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!