Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prečo láska bolí? - 23. kapitola

3


Prečo láska bolí? - 23. kapitolaAhojte. Prinášam Vám ďalší dielik mojej poviedky. Opäť sa ospravedlňujem, že to trvalo tak dlho, ale mala som na práci trochu iné veci. Venovala som sa iným poviedkam, z ktorých, ak pán Boh dá, sa jedna objaví v knihe jednej slovenskej spisovateľky. Tak držte palčeky, budem Vám vďačná.
OK, takže k poviedke:
Je z pohľadu Alice a Edwarda. Nájdete tu list od Cullenovcov pre Bellu. Aj dôvody, prečo Alice chce, aby sa Bella vydala.
Ďakujem Vám za komenty k predchádzajúcim kapitolkám. Veľmi si ich cením a vážim. Dávajú mi silu písať. Ďakujem!!!!
Hádam už len, prajem príjemné čítanie. Vaša Letty.

23. kapitola

Alice

 

Po tom fiasku, ktoré som Edwardovi nevedomky spôsobila tým, že som ho poslala za Bellou, znovu odišiel. Nechcel byť s nami, až mi to bolo strašne ľúto. Stalo sa to kvôli mne! Keby som ho nenútila ísť za Bellou, nič by sa nestalo a možno by bol na tom už aj lepšie. Chýbal mi, chýbal celej rodine.

 

Raz, v mojej depresívnej nálade, keď som chcela byť sama, som sa vybrala do lesa, aby som sa upokojila. Prišla vízia. Videla som svadbu. Bellinu svadbu. S tým chlapom, s ktorým ju videl aj Edward. Ona mala vystúpené bruško. Bella je tehotná!!

Vízia sa zmenila. Videla som Bellu a toho Nicka, ako sedia na lavičke na verande domu a okolo nich poskakuje malé dievčatko. Malo nádherné hnedé vlasy a oči, očividne po Belle. Len vlasy jej občas zableskli do bronzových odtieňov. Pokojne by to mohla byť aj Edwardova dcéra. No lenže my sme upíry a deti mať nemôžeme. Bolo po vízii. Nikomu som to nepovedala. Premýšľala som aj nad tým, že by som niekde vyhľadala Edwarda, aby tomu zabránil, ale asi by to nebolo nič platné. Len by som im obom ublížila. Znovu. Bella vyzerala šťastne a presne to Edward chcel, aby bola šťastná a žila svoj ľudský život. A je jasné, že ho žije a užíva si ho. Tehotná Bella sa mi páčila. Vyzerala šťastne a pekne. No bolo vidieť, že v hĺbke srdca ešte určite myslí na môjho brata. A tak som bola rada aspoň tomu, že bude mamina. Možno by som sa s tým mala podeliť aj s ostatnými, no nebola som si istá.

 

Pár týždňov po tých prvých víziách prišli ďalšie. Bella si nevie nájsť šaty, ktoré by jej sedeli, kvôli brušku. A tu som sa potešila. Ide sa nakupovať.

„Zlato, prečo si ideš kupovať svadobné šaty? Chceš sa znovu vydávať?“ spýtal sa trochu prekvapene Jasper.

„Nie, nejdem sa vydávať, ale niekto áno a tej osobe musím pomôcť, pretože si nevie nájsť vhodné šaty. Doslova volala o pomoc!“

„A smiem vedieť, kto je tá osoba?“

„Bella,“ vyslovila som a čakala na reakciu.

„Ona sa ide vydávať? A za koho?“ pýtal sa udivene.

„Za toho Charlieho kolegu, na ktorého Edward žiarlil tak trošku. Nicka. A nie len, že sa ide vydávať, ale je aj tehotná.“

„Edward o tom vie?“

„A povieš mi kedy a ako som mu o tom mala povedať, keď nevieme ani poriadne kde je? A navyše ani nechcem, aby to vedel!“ povedala som rozhodne.

„Prečo?“

„Pretože sa bojím, že by tú svadbu chcel prekaziť, a to by ublížilo nielen Belle, ale aj jemu, preto. A teba by som chcela poprosiť, keby mu tiež nič nevravíš. A myslím, že ani zvyšok by nemal nič vedieť.“

„A to už prečo?“ opýtal sa ešte viac udivene, ako doteraz. Ale to som ho už nevnímala, pretože som našla šaty, ktoré Belle perfektne sadnú a bude s nimi dokonca spokojná. Boli presne také, aké by si priala. Našla som k nim aj nádherné topánky, no ich jediný problém bol v tom, že mali dosť vysoký podpätok. A to Belle nemôžem spraviť. Nielen že tam nebude nikto z nás, aby na ňu dával pozor, keby sa potkne. A navyše je tehotná, takže také niečo som ani nechcela riskovať. Vybrala som preto len obyčajné balerínky, aspoň ju prekvapím. K tomu celému jednoduché doplnky a bolo po nákupoch.

 

„Skutočne sa Bella vydáva a je tehotná?“ vrútil sa mi do spálne Emmett, práve keď som išla písať Belle list.

„Jasper!“ zvreskla som na svojho miláčika, ktorý nedodržal slovo. O chvíľu som už stála pri ňom a strašidelne na neho vrčala.

„Vravela som ti, že to nemáš nikomu vravieť!“

„Ale nechápal som prečo. A myslím, že by to mali vedieť.“

„Zlatíčko, čo je na tom zlé, že to vieme?“ spýtala sa materinsky Esme.

„Ja ani neviem. Mala som pocit, že budete trvať na tom, aby to vedel Edward. A ten by sa to určite snažil prekaziť. Tým by trpel on ešte viac a znovu by ublížil aj Belle. Tak som si zvolila cestu menšieho zla. Kúpila som Bells šaty a chcem jej ich poslať. Práve som jej išla napísať list.“

„A čo keby sme jej ho teda napísali spolu?“ spýtala sa Esme. To nebol ani taký zlý nápad. A tak sme začali komponovať niečo ako pozdrav a svadobné želanie.

 

Hudba

 

Milá Bella!

Samozrejme, videla som tvoje rozhodnutie vydať sa. Tešíme sa všetci spolu s tebou z toho, že budeš maminka. Je to úžasný dar. Chceme, aby si vedela, že nám všetkým veľmi chýbaš! Nič iné mi nenapadlo, keď som videla tvoje problémy so šatami, len ti nejaké pekné podľa tvojho vkusu vybrať a, samozrejme, k nim doladiť aj doplnky. Dúfam, že ťa to nenahnevá. Viem, že sa ti budú páčiť. Hádam si nezabudla na môj dar :-).

Viem, že aj mi tebe chýbame a neber to, že sa ti teraz chceme opäť montovať do života, to nie! Chceme aby si bola šťastná. Máme ťa veľmi radi. Vieš, že ak by si čokoľvek potrebovala, tak sme tu pre teba. Nezabúdaj, že ja to uvidím.

Edward o ničom nevie a ani nechcem, aby sa niečo dozvedel, takže sa nemusíš báť. Všetko bude v poriadku. Sme radi, že si šťastná. Aj napriek dosť nepriaznivým okolnostiam, stále zostávaš naša sestrička a pre Esme a Carlisla dcéra. Posielajú ti srdečné pozdravy. Samozrejme Emmett si nedokáže odpustiť blbé poznámky o tom, ako bude tvoje bábo vyrastať bez toho, aby sa s ním on zabával, ale snáď ho to prejde. Popravde, ani mi si nejak nevieme predstaviť, že budeš mamina a my sa nebudeme podieľať na výchove tvojho dieťaťa. Hoci pravda je aj to, že s ním nemáme nič spoločné... No už len to, že je to tvoje dieťa, už len to je úžasné a chceli by sme patriť do jeho sveta. Jasné, Edwardovi by sa to vôbec nepáčilo. Už len to, že ti teraz píšeme a pomáhame ti, ho určite rozzúri, ak sa to niekedy dozvie. Vieš Belli, on s nami už nežije. Takže preto sa nemusíš báť, že sa niečo dozvie a nedaj Bože by sa ti do toho montoval. On sám si vybral, že to bude takto. No čo už, je somár. Mohla to byť jeho svadba. Aj keď s ním by si asi nemala možnosť prežiť takú radosť, akú prežívaš iste teraz, keď pod srdcom nosíš to bábätko. Nevieš čo by som dala za to, aby som bola pri tebe. Teraz, aj keď sa to malé narodí.

Mimochodom, ja už viem, čo to bude, ale to si nechám pre seba :-). Tvoje bábo bude prekrásne a bude sa na teba ponášať. Takisto na jeho otca.

Ach Bella, ani nevieš ako rada by som tam bola s tebou a pomáhala ti so všetkými prípravami na svadbu. Ale aspoň som ti mohla vybrať šaty, keď už nič iné. Ešte radšej by som bola a nielen ja, keby to bola tvoja a Edwardova svadba. No žiaľ osud, alebo môj hlúpy tvrdohlavý brat, to chcel a zariadil inak. Strašne radi by sme tam boli, ale viem, že už aj týmto gestom sme ti spôsobili dosť veľkú bolesť. Takže nám prepáč, ale inak to nešlo. Vieš si predstaviť nevestu bez svadobných šiat? To predsa nejde!

Nie je to ani pre nás vôbec ľahké. Myslím, že pre Teba to nie je tiež o nič ľahšie. No veríme, že to zvládneš. Si silná, Bella.

Ešte Ti chcú dať na záver pár slov aj ostatní z rodiny. Som sa nejako rozpísala :-).

Bella, ľúbim ťa! Nezabúdaj na to.

Z láskou, tvoja sestrička Alice.

Zlatíčko, ani nevieš, aká som šťastná z toho, že čakáš bábätko. Je to úžasný dar, váž si to! Chýbaš nám. Ako rada by som ti pomohla s výbavičkou a všetkým, čo sa týka tvojho budúceho materstva. Dievčatko, prajem ti veľa šťastia v tvojom ďalšom živote. Stále si naša dcéra, nezabúdaj na to!

Carlisle a Esme

Dievča, ty si sa nejak rozšupla, že tehotná?! Ségra, aj nám chýbaš.

Bells, teším sa s tebou a opäť ti závidím. Vieš, že ťa mám napriek všetkému rada? Nikdy som ti to nedala najavo a je mi to ľúto! Veľa šťastia.

Rose a Emmett

Bella, aj mne chýbaš. Tiež ti prajem všetko dobré. Nech si šťastná. Verím, že si našla svoju lásku a aj tomu, že Nick ťa spraví šťastnou.

Jasper

Prajeme ti všetci, nech sa tebe a dieťatku darí.

S láskou Cullenovci.

Všetko som to poslala Belle. Videla som, že ju to poteší, ale rovnako som vedela, že jej to aj ublíži.

Ako to ublížilo aj Edwardovi, keď sa to dozvedel. Keď sa vrátil nachvíľu domov, pretože sme mu chýbali.

„A toto si mi chcela zatajiť?!“ pýtal sa nahnevane.

„Nie, chcela som ti to povedať, ale až vtedy, keď bude po všetkom,“ vravela som mu, keď sedel zronene na gauči s hlavou vloženou do dlaní. Keby mohol, plakal by. Aj plakal, ticho, vo svojom mŕtvom srdci.

„Alice, ty si neuvedomuješ čo to znamená?“

„Čo to znamená?“ Vážne som nechápala o čo mu ide.

„Ona na mňa zabudla! Zabudla na mňa!“

„Nie, Edward. Len žije ďalej. Predsa to si chcel, či nie? Chcel si, aby bola šťastná s niekým normálnym. Chcel si, nech žije svoj ľudský život. Tak ho žije. Bude mať bábätko. Vezme si dobrého muža, ktorý ju bude chcieť spraviť tou najšťastnejšou osobou pod slnkom. Čo viac si pre ňu praješ? Toto si chcel, tak sa tu teraz neľutuj. Nemal si ju opúšťať, ak si chcel byť s ňou. A nechcela som ti to povedať, lebo som sa bála, že by si tú svadbu prekazil a tým znovu ublížil Belle. Už jej neubližuj. Už si to spravil raz a bolí ju to doteraz! Nerob to znovu, prosím!“ povedala som mu, pohladila po ruke a nechala ho rozmýšľať nad mojimi slovami.

 

Edward:

 

Alice mala pravdu. Mala pravdu vo všetkom. Toto som chcel. Chcel som, aby bola šťastná. Tak prečo ma tak štve, že si berie iného a je s ním tehotná? Prečo?

 

„Neboj, Alice, nič nevyvediem! Chcem ju len vidieť. Chcem ju vidieť v svadobných šatoch a s bruškom, kde nosí svoje dieťa. Aj keď je od iného chlapa. Ale chcem ju vidieť.“

A tak som bol na ceste do Forks, kde sa mala každú chvíľu vydávať moja láska. Za iného chlapa. S ktorým je tehotná.

Stál som na kopci a hľadel na altánok, pred ktorým  stála Bella s Nickom. Držali sa za ruky. Usmievali sa na seba. Belle sa zračili v očiach slzy. Bola prekrásna! Celá, ako tam stála bola prekrásna. Na chvíľu som si predstavil, aké by to bolo, keby tam namiesto Nicka stojím ja. Keby čakala moje dieťa. Keby som len obyčajný smrteľný človek. Lenže to je nemožné! A preto som napriek môjmu smútku bol aj rád, pretože Bella si nič lepšie nezaslúži. Toto je to, čo som chcel. Ale sakra to bolí! Bolelo ma aj to, keď vyslovila svoje „áno“.

Po obrade, keď sa otočili k hosťom, sa na chvíľu zahľadela na miesto, kde som stál. Zmizol som, ako som najrýchlejšie vedel. Ani neviem, či ma zhliadla, alebo sa mi to len zdalo. Milujem ju stále!

 

 

Zhrnutie

 

24. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prečo láska bolí? - 23. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!