Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prečo láska bolí? 14. kapitola

BD 5 - svatba


Prečo láska bolí? 14. kapitolaPrinášam Vám ďalšiu kapitolku. Neviem čo Vám k nej napísať. Všetko sa dočítate. Snáď len, tak trošku + 15 :-DD. Príjemné čítanie. Komentík vždy poteší :-DD. A za každý, ktorý od Vás mám, Vám nesmierne ďakujem. Radšej menovať nebudem, lebo ešte na niekoho zabudnem a to bude celé zle. Veď vy viete, ktorým patrí moja veľká vďaka. ĎAKUJEEEEEEEM!!!!!!!!!!!!!! :-*

14. Rozchod, alebo len pobláznenie

 

Hudba

 

Bella

 

„Edward, ja, ja... ako to myslíš? Ja ti nerozumiem! Láska, ty sa so mnou rozchádzaš? Milujem ťa, nie, neopúšťaj ma, prosím!“ chrlila som zo seba. A nie len slová, ale aj slzy si razili cestu po mojej tvári.

„Ukľudni sa Bells, zlatko kľud, šššš...“ ukľudňoval ma, no bola som z toho až príliš rozrušená. Čo to vraví? Ako by som mohla byť bez neho?

„Ako si to myslel?“ spýtala som sa po chvíli.

„Bells, myslel som to tak, ako som to povedal a ako si to aj pochopila.“

„Ale...“

„Ššššš, láska, upokoj sa,“ priložil mi prst na pusu, vzal do náruče a tíšil ma.

„Ostaneš so mnou však?“

„Milujem ťa láska, nech sa stane čokoľvek!“ povedal mi, ale toto ma nepresvedčilo. Správal sa tak odmerane. Bol celý taký čudný. Rozhodla som sa, že ho musím nejako rozptýliť, nech si vyhodí z hlavy niečo také hlúpe.

Začala som ho bozkávať. Zosunula som sa k jeho opasku. Chcela som ho rozopnúť, ale potom som ho len pohladila po rozkroku.

„Bella, čo to robíš?“ spýtal sa s privretými očami a zrýchleným dychom.

„Nič, čo by som robila?“ odpovedala som mu otázkou, s huncútskym úsmevom a išla hore. Pri tom som mu vyhŕňala hore tričko a bozkávala každučký kúsoček odhaleného tela. Strašne som ho milovala. Nedá sa to ani slovami opísať.

Pomaly som sa dostala hore a vyzliekla som mu tričko.

„Bells, to nie je dobrý nápad.“

„Prečo? Edward, už zase začínaš?“ spýtala som sa ho trochu nahnevane.

„Ale Charlie...“ umlčala som ho bozkom.

„On už dávno spí. Veď sa budeme snažiť byť čo najtichšie,“ usmievala som sa na neho a videla, že hoci sa snaží odolať, nejaksi mu to nejde. A tomu som sa ja tešila.

Začala som ho znovu bozkávať. Sedela som na ňom obkročmo, takže som cítila ako jeho odhodlanie odolávať mi slabne čím ďalej tým viac, v priamej úmere s tým, ako sa mu nadúvajú nohavice. Náš malý kamarát reagoval lepšie ako jeho majiteľ. Teda niežeby bol malý, to nie! Ale... veď viete.

Začal ma konečne aj on vyzliekať. Keď sme už ležali nahí vedľa seba, Edward mi obšťastňoval prsia. Bolo to už na nevydržanie, tak som sa mu vyšmykla a usalašila sa  v jeho rozkroku. Jeho stony a prerývaný dych ma ešte viac vzrušovali. Zrejme toto už nevydržal, tak si ma potiahol vedľa seba. Opäť mi začal bozkávať a sať bradavku. Druhú dráždil medzi prstami. Bola som tak strašne vzrušená. Chcela som ho cítiť čo najviac. Tisla som sa k nemu čo najtesnejšie a jeho ruku na prso ešte silnejšie. Už som mala pocit, že mi ho urve, ale mňa to nebolelo. Práve naopak. Neskutočne ma to vzrušovalo a chcela som ešte viac. Chcela som ho už cítiť v sebe, tak som sa vyhupla na neho a konečne spojila naše telá v jedno. Obaja sme slastne vzdychli. Tisla som sa na neho čo najviac, už sa to viac ani nedalo, no stále som mala pocit, že je to málo. On to zrejme pociťoval rovnako. Tiež si ma tisol k sebe čo najviac. Doslova mi drvil zadok a prso, ale dával pozor, aby mi neublížil. Veľmi rýchlo som dosiahla vrchol, až príliš rýchlo. No neprestávala som, lebo Edward ešte nevyvrcholil. O chvíľu som sa zvíjala v ďalšej vlne orgazmu a to už chvíľu po mne aj Edward.

Prudko sme obaja oddychovali. Ostala som sedieť na ňom. Ten pocit nášho spojenia ma neskutočne napĺňal. Ležala som na ňom. Edward ma hladkal po chrbte, hral sa mi s vlasmi a bozkával ma.

„Toto bolo niečo úžasné, perfektné, milujem ťa,“ vravela som zadýchane a bozkávala som ho po krku.

„Aj ja si myslím. Tiež ťa milujem.“

Aj keď nerada, ale zliezla som z neho, odpojila som nás a ľahla si vedľa neho. Pritisol si ma k sebe. Cítila som sa krásne, šťastne. No cítila som aj Ewdardovu strnulosť. Pozrela som sa na neho. Tváril sa tak bolestne.

„Edward, láska, deje sa niečo? Si taký, taký, ani neviem. V posledných dňoch si odmeraný!“

„Bells, vyzeralo toto odmerane?“ spýtal sa a pri tom mi hľadel do očí. No stále v nich bola bolesť.

 

Edward

 

Ach nie. Čo teraz? V mojej hlave sa bilo niekoľko myšlienok. Bella už spala. Stále som si ju tisol k sebe. Ako ju môžem teraz opustiť? Po tomto, čo sme práve zažili? Bolo to nádherné. Nikdy som nezažil niečo také. Ona bola nádherná. Nie. Nemal som to dopustiť. Mal som sa kontrolovať. No to sa nedalo. Je taká krásna a ja ju tak veľmi milujem. Dokážem ju vôbec opustiť? Ona miluje mňa a len naznačenie, že ju chcem opustiť bolo pre ňu bolestivé. Ale ona je človek a rýchlo zabudne.

Nepokojne sa zavrtela v mojom náručí, akoby cítila moju neistotu. Moje odhodlanie zlomiť jej srdce, ktoré dosť kolíše. Najmä po tomto zážitku. Toto milovanie mi z pamäti nikto nedostane.

Prestaň Edward. Musíš! Pre jej dobro. Trhalo mi to moje mŕtve srdce na márne kúsočky. Od kedy sa stala tá nehoda, nedokázal som myslieť na nič iné, len ako ju môžem pred sebou ochrániť. Jediná nesebecká a reálna možnosť, je opustiť ju a nechať žiť jej vlastný ľudský život, bez nebezpečenstva. Lenže ako? Ako môžem opustiť toto nežné stvorenie? Potrebuje ochranu. Lenže nie takú, ktorá jej môže byť zároveň aj záhubou. Ach Bože, čo mám robiť?

Hodnú chvíľu som ešte uvažoval. A potom... bol som rozhodnutý.

 

15. kapitola

 

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prečo láska bolí? 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!