Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdniny s hvězdou - Prolog + 1. kapitola

Polštáře 1


Prázdniny s hvězdou - Prolog + 1. kapitolaBella Swanová je celkem normální holka, která je zamilovaná do světově proslulého herce, Edwarda Cullena, který za svou slávu vděčí především své neuvěřitelné kráse. Co se ale stane, když Bella jednoho dne uvidí ve výloze obchodu soutěž o léto strávené s Edwardem? Rozhodne se zúčastnit? Vyhraje? Co se stane dál? P.S.: Je to moje první povídka, tak jsem upřímně zvědavá na komentáře. (Jestli se mi nějaké rozhodnete dát.) Příjemnou zábavu, Esme97.

Prolog

Seděla jsem ve svém pokoji a zamilovaně pozorovala plakát Edwarda Cullena, pravděpodobně nejkrásnější celebrity na planetě. Byla jsem do něj blázen. Jeho vypracovanému tělu, bronzovým, naoko rozcuchaným vlasům a hlubokým, zlatým očím se prostě nedalo odolat.

„Bello, večeře!“ zavolala na mě máma. S povzdechem jsem se zvedla ze židle a šla se najíst.

„Ty jsi zase namalovaná? Víš, že to máš zakázané!“ Jejda, zapomněla jsem se odlíčit.

„Ale mami, jsem hrozně bledá, potřebuju trochu barvy.“

„Je ti šestnáct. To máš na malování dost času.“

„Mami, všichni už se malují, jen já ne,“ namítla jsem.

„Podívej se na svou kamarádku Rosalii, ta se nemaluje.“ Slabý článek.

„Ona to nepotřebuje, je dokonalá.“

„Ty to taky nepotřebuješ.“

Mávla jsem rukou, vzala talíř s rohlíkem a odešla do pokoje. Když si máma něco zamane, nemá cenu se s ní hádat.

Sedla jsem si k počítači a pustila internet, zkontroluju e-mail. Přitom jsem pomalu uždibovala rohlík. Monitor hlásil dvě nové zprávy. První byla nějaká reklama a druhá zpráva od Alice.

„Zítra, hned po škole jedeme nakupovat. Vezmi si s sebou peníze a nezkoušej se z toho vykroutit, stejně se ti to nepovede. Ahoj zítra. Al.“ To je celá ona, shopaholik až za hrob, naposledy jsme byly nakupovat minulý týden. Povzdechla jsem si. Zítřejší várka se mi už do skříně určitě nevejde.

Rozhodla jsem se, že místo čtení knížky půjdu radši rovnou spát. Zalezla jsem pod peřinu, zhasla světlo a po několika vteřinách usnula.

1. kapitola

Ráno jsem se probudila se zazvoněním budíku, neochotně vylezla z postele a oblékla se. Vzala jsem si šaty, které jsme s Alicí koupily minulý týden, abych jí připomněla, že tak četné ty nakupovací výlety zase být nemusí. Namalovala jsem se (jemně, aby to mamka nepoznala), vzala si náušnice a sešla ze schodů do kuchyně, kde už na mě čekala snídaně v podobě cereálií. Moje máti dnes zřejmě odjela do práce dřív. Najedla jsem se, sebrala z podlahy školní tašku, obula se a vyšla před dům, kde už čekalo moje auto. Vlastním Citroën Smart, který je u nás ve škole celkem průměrný.

Bydlíme s rodiči v Chicagu. Otec tu je vyhlášeným právníkem a matka pracuje jako šéfkuchařka v místní restauraci. Nasedla jsem do auta a vyrazila směrem škola. Času jsem už moc neměla, takže ručička na mém tachometru občas nepatrně (značně) překročila povolený limit.

Do školy jsem dorazila jako jedna z posledních, takže na mě zbylo jen místo na nejvzdálenějším okraji parkoviště. Auta Rosalie i Alice tu podle místa byla už dlouho. Obě dvě jezdí včas. Do třídy jsem dorazila v těch několika vteřinách mezi zvoněním a příchodem profesora. Dělala jsem to tak často, že to moje kamarádky začaly nazývat mým šestým smyslem.

„Ahoj, Bello, doufám, že jsi dostala ten mail o nákupech a máš s sebou peníze,“ vrhla se na mě Alice.

„Neboj, něco málo s sebou mám, ale můžeš být ráda, že mi vůbec ještě něco zbylo. Jezdíme nakupovat každý druhý den. Víš jistě, že bys neměla chodit na léčení?“

Alice se na mě na oplátku jen zaškaredila, protože do třídy právě přišel profesor matematiky a zahájil hodinu.

Zbytek školy uplynul v pravidelném úterním stereotypu. Po matematice angličtina, biologie, tělocvik a fyzika. Následoval oběd, při kterém Alice soustavně brebentila o dnešním nákupním výletu a Rosalie jen soucitně mlčela. Po obědě byla hodina španělštiny a nakonec zeměpis.

Poslední hodinu jsme měli s Alicí i Rosalií společnou a hned po jejím skončení jsme se odebraly na parkoviště, nastoupily do aut a vyjely směrem největší nákupní centrum ve městě. Zaparkovaly jsme hned vedle sebe a vydaly se utrácet naše úspory.

Když jsme prolezly všech  tři sta obchodů co tu je, zaujala mě ve výloze jednoho z nich reklama. Text na plakátu hlásal:

Je skoro léto a vy nevíte, co budete celou tu dobu dělat? Prožijte prázdniny s hercem Edwardem Cullenem! Stačí jen znát správnou odpověď na naši otázku a poslat ji sms zprávou na číslo 78 514. Ze správných odpovědí vylosujeme jednoho šťastného výherce!

Pod tím byla úžasná Edwardova fotka a otázka:

V kolika filmech dosud Edward Cullen hrál?

Odpověď jsem samozřejmě znala. Třicet pět. Hodně lidí si myslelo, že je to třicet čtyři, ale já věděla, že hrál ještě v jednom filmu, jen se tak prošel před kamerou.

V tu chvíli jsem měla v hlavě jen jednu myšlenku. Musím se té soutěže zúčastnit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdniny s hvězdou - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!