Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdninová láska 8. Díl


Prázdninová láska 8. DílBella stojí nad propastí skály, ale někdo jí zastaví! Kdo je ta tajemná osoba? Čtěte a zanechte komentář. Doufám, že se bude líbit. Snad jsem Vás potěšila, už kvůli rychlému přidání. Děkuju za komentáře a doufám, že budou i teď tak rychlé. A dočkáte se dalšího dílu.
Vaše Torenc

Dech se mi zatajil a srdce se rozběhlo na plné obrátky.

Otočila jsem se, a koho jsem tam neviděla.

„Ty?“ zakoktala jsem!

Vrátila jsem se na své místo, které bylo daleko od kraje.  Podívala jsem se znovu na tu osobu, ale nebyla to ta, kterou jsem chtěla vidět.

„Natali, co tu děláš?“ vyhrkla jsem ze sebe.

„Myslím, že bychom si měly promluvit!“ řekla tak rozhodně.

Nechápavě jsem se na ní podívala a šla pomalu k autu. Stále jsem se cítila tak prázdná… Vyndala jsem z kapsy klíče od auta a odemkla. Natáhla jsem se pro mikinu, která ležela hned na místě řidiče. Oblékla jsem si ji, ale vzpomněla jsem si, že boty a ponožky mám tam, kde jsem stála. Otočila jsem se a šla si pro zbytek oblečení.

„Bello, neprodlužuj to zbytečně!“ zakřičela na mě Natalia.

„Já nic neprodlužuju. Chci se obléct!“ odsekla jsem.

„Tak dost!“ Nasupeně se zvedla a došla mi pro ponožky a boty. Bylo vidět, že tohle moje trajdání jí nebaví.

„Tady je máš! Obuj se a konečně si sedni!“ zavelela a já jak poslušný cínový vojáček poslechla.

„Rozkaz!“ Zasalutovala jsem a posadila se. Musela jsem se usmívat, protože tohle mi připomínalo mého tátu, když jsme blbli.

Natalia se otočila k výhledu, který umožňovala skála. Nadechla se a začala.

„Bello, já… nevím, jak začít. Tohle bude znít opravdu šíleně, ale je to tak. Je to pravda.“ Nadechla se a otočila se ke mně. „Já a Cullenovic rodinka – nejsme lidi.“ Já jsem vykulila oči a otevřela pusu.

„Cože nejste?“

„Nejsme lidi Bello. Jak se říká, že člověk, který vyjde jen v noci a pije lidskou krev. Ale v našem případě – zvířecí.“ Když to dopověděla, já se svalila na zem v křečích od smíchu. Byla jsem mrtvá!

„Ty… ty. Ty si děláš fakt srandu! Já chtěla skočit a ty na mě vyrukuješ s tímhle? To nemyslíš vážně!“ Zvedla jsem se a došla do auta. V tu chvíli mi to došlo.

*Jestli je Edward – upír! Není mrtvý! * dumala jsem v duchu.

„Můžu mít otázku?“ zeptala jsem se Natali.

„Edward je v pořádku!“ Jak to ví? Na to jsem se chtěla zeptat.

„Hele…“

„Jak to vím? Už jsem ti to řekla, ale ty jsi mi nevěřila.“ Odsekla.

„Fajn. Začínám věřit, ale jen kvůli tomu, že je Edward živej! Chci ho vidět!“ Žadonila jsem jak malá holka, které berou její oblíbenou věc.

„Jestli je to osud, aby ses s ním potkala. Stane se tak.“

„Ty mluvíš jak… nějakej pošuk.“ Úplně jsem se jí vysmívala, ale při pomyšlení, že je živej – mě hřálo u srdce.

„Bello, nemluvím tak. Ale já jsem jejich stoupenec. Věřím v to, co dělají. A také se snažím jejich zvyky dodržovat. Občas je to těžké, párkrát jsem ujela, ale Carlisle mě navedl zpátky na cestu. Cestu bezpečí -  bezpečí před zkázou z Volterry. Každý upír musí dodržovat určitá pravidla. Za prvé musí chránit naší rasu, ale já ji porušila kvůli tobě, abych tě zachránila. A za druhé nelovit v revíru Volterry. Je to jejich území a ten kdo jí poruší – zemře. Už mě chápeš?“ Dala si ruce na prsa a čekala. Tohle mi přišlo jako velmi směšné, ale při pomyšlení na to, že je moje láska živá… Jsem ochotná na všechno přistoupit.

„Dobře! Věřím ti, ale kdy ho uvidím.“ Než jsem to dořekla, byla pryč! Zmizela jak pára nad hrncem. A hned mi to došlo – ona mluvila pravdu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdninová láska 8. Díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!