Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdninová láska 6. Díl


Prázdninová láska 6. DílKdyž se Bella konečně vyspí, zjistí, že si jí zdál sen. Ten však bude chtít vyprávět Edwardovi.
Zde se ukáže nová postava, která se o něj také stará. NatynQa... Je to tvoje.
Prosím o komenty. Vaše TorencC.

Vzala jsem si tašku, obula si boty, sundala klíče z věšáku a rychle za sebou zabouchla dveře. Naskočila jsem do auta a nastartovala. Už mi nebránilo jet za Edwardem. Byla jsem si jistá, že mě minule nevnímal. Tak i tentokrát bych mu mohla říct o tom, co se mi zdálo. Trhalo mi to srdce, že ho neznám. Ale ten sen mi dal naději, že ho jednou poznám.

Auto jelo nejméně 130 Km/h a já před sebou zahlédla nějakou postavu. Byla v lese, ale co by dívka jejího věku dělala tak brzo v lese? Vůbec mi to nedocházelo. Dupla jsem na brzdu a auto přiměla k zastavení. Vystoupila jsem a zahlédla zrzku.

„Hej, ty tam,“ podívala se na mě a utekla.

„To jsou dneska lidi,“ zabrblala jsem si pro sebe a nastoupila do auta.

Cesta mi ani tentokrát netrvala věčnost a já se mohla těšit, z přítomnosti Edwarda. Už po několikáté se mi povedlo zaparkovat blízko domečku. Vystoupila jsem, zamkla a namířila si to rovnou za ním. Těšila jsem se, jako nikdy před tím. Vytáhla jsem klíče z kapsy a odemkla. Ten pohled co se mi naskytl, ve mně vyvolal takovou žárlivost… žárlivost, kterou jsem nikdy nepoznala.

Tentokrát tam byla jiná slečna. Zrzka, se zelenýma očima. Vzpomněla jsem si, že to byla ta, kterou jsem viděla v lese. Nevypadala špatně, ale něco mi na ní vadilo. Vlasy měla po lopatky, ale ta ofina mě tam hrozně rozčilovala. Byla zrzavá a padala jí přímo do očí. Kdybych jí neviděla přímo do očí řekla bych, že šilhá. Podle mého může být vysoká tak, 160 až 165 cm. Váha? Jéé… no počítám tak, 50 kg i se železnou postelí na zádech. Při té představě jsem se musela usmát. Ta holka na mě koukala celkem nechápavě. Lítala kolem Edwarda jak namydlená myš. I když zase je pravda, že tolik nepospíchám, ale stíhám všechno.

„Ahoj,“ pozdravila mě.

„Čau, hele jak si sem…“ nestačila jsem nic doříct a začala vyprávět to svoje. Jenže já jí neposlouchala, jedním uchem dovnitř a druhým ven.

„Slyšíš mě?“ před očima mi mávala rukama.

„Slyším,“ odsekla jsem.

„Tak co jsem říkala?“ zeptala se mě uličnickým hlasem.

„Hmm… Promiň.“

„No takže. Edwardovi jsem dala do hrnku čaj, tak mu rty máčej tím. Občas mu načechrej polštář a dál to znáš.“ Co si to o sobě myslí? Takhle mě kibicovat.

„Neboj se, už jsem tu byla,“ udělala jsem milej úsměv a na ní bylo vidět, jak jí to ohromně vytočilo.

„Fajn, musím jít.“ Otočila se na patě a odcupitala do koupelny.

„Ahoj Edwarde,“ zašeptala jsem mu do ucha. Bylo mi hrozně ho takhle vidět. „Až odejde takhle můra, budu ti vyprávět,“ pohladila jsem ho po vlasech a namočila mu rty. Mimochodem pěkně hnusným čajem. Vůbec nevoněl… a byl takovej zelenej. „Fuj!“ při pomyšlení, že bych tohle měla vypít, jsem se otřásla. Ona vyšla z koupelny, oblečená do značkových hadrů a boty na podpatku. Vypadala tak… krásně. Ale i ona ve mně budila touhu bojovat. Bojovat o to co tolik potřebuju.

„Tak zítra, ahoj,“ zamávala a zmizela ve dveřích, které hned v zápětí za sebou zaklaply.

„Edwarde, jen se skočím převléct. Hned jsem tu.“ Jen jsem mu namočila rty a položila misku na stoleček. Popadla jsem batoh ze země a nakročila jsem si to do koupelny. Nijak jsem nepospíchala, protože jsem věděla, že nikam neuteče. Natáhla jsem na sebe, zase ten hnusnej mundůr a své věci jsem si uklidila na židličku, která stála hned pod oknem. Otočila jsem se k umyvadlu a umyla si ruce. Zavřela jsem kohoutek a osušila si je. Jedním okem jsem se koukla do místnosti. Ležel tam bez pohnutí. V hlavě mi bleskl sen, který jsem měla. Opravdu by byl takový? Nebo sny ukazují pravý opak? Je to hrozně těžké.

„Už jsem tady. Víš, co je divné?“ si s tebou teď povídat, když mě nevnímáš. „Dneska se mi o tobě zdálo. Přišel jsi k nám domů, jako by se nechumelilo. A vyznal si mi lásku.“ Podívala jsem se na něj a pohladila ho. „Je to divný tady s tebou o tomhle mluvit, ale nedá mi to. Přišel si po svých a nádherně si se usmíval. Chtěla bych tě poznat.“ Když jsem tohle říkala, dívala jsem se mu do obličeje. „Je to šílené takhle s tebou mluvit. Ani nevím, jestli se někdy uzdravíš. Neznám tě ani pár týdnů a já tě začínám…“ odmlčela jsem se. „Víš, co jsem ti přinesla?“ vytáhla jsem malej přehrávač a v něm kazetu. Nahrála jsem tam moji oblíbenou kapelu a pár dalších skladeb. „Můžeš poslouchat tohle. Tedy do té doby než se vzbudíš a ty mi neřekneš, co rád posloucháš.“

Podívala jsem se na hodiny a bylo něco málo po 12. Když si člověk najde práci… utíká to.

„Za pár hodin mě přijde vystřídat další. Doufám, že mi tady mezi tím nezvlčíš.“ Při pomyšlení na to, jak Edward běhá po lese jako vlk. No… přišlo mi to směšné. Ale tohle byl spíš vtip. Je docela těžké mluvit s někým, kdo neodpovídá. Ale já si poradím… vydržím do té doby, než se probere. Protože nepoznat ho, by pro mne znamenalo umřít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdninová láska 6. Díl:

 1
06.01.2012 [20:30]

77Alex77Vieš čo si o tom mysliím??? ze je to skvele...:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bella mu vyzná lásku a on ju mozno pocuje :D Emoticon Emoticon Emoticon len nech nezacne hovorit nejake trapasy Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!