Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdninová láska 24. díl

vps_06


Prázdninová láska 24. dílJe tady další dílek. Doufám, že se bude líbit. V téhle kapče bude pomalu probíhat příprava na svatbu. Prosím komentíky. Vaše Torenc

Pohled Bells

„No, spíš koukám, že jste mě postavili před hotovou věc,“ řekla podezíravě. „Moc gratuluju. A tobě Edwarde, dávám svolení. I když… moc velkou radost z toho nemám. Bella je mladá, ale ve štěstí ji stát rozhodně nebudu!“ René se mi vrhla kolem krku, div, že mě neudusila. „Doufám, že jsi šťastná!“ zašeptala mi do ucha a odtáhla se.

„I tobě gratuluji, Edwarde. Doufám, že bude Bella s tebou šťastná.

„Určitě bude. Děkuju.“ Chytil ji za ruku a tím momentem začaly všechny přípravy.

Po pár minutách zazvonil Edwardovi mobil v kapse. „Alice, děje se něco?“ promluvil skoro neslyšně. Ale já na to byla už zvyklá. Alice něco odpověděla, ale to jsem neslyšela. Mobil zaklapl a tvářil se ublíženě.

„Co se je?“ zeptala jsem se celá vyděšená.

„No, svatba bude… ale podle Alice.“ Já jsem se rozesmála a Edward se přidal. Jediný kdo nechápal, byla máma.

„Čemu se tak smějete?“ vyzvídala.

„Ale. Alice je Edwardova sestra a miluje veškeré zařizování všech oslav. Ale při mé smůle to nebude nic malého.“ Hned pochopila.

„To je to tak hrozné?“ zeptala se máma.

„Hrozné? To je myslím – slabé slovo,“ odpověděla jsem.

Otočila jsem se na Edwarda a můj pohled se střetl s jeho. Měl tak černé oči, že jestli nepůjde na lov, zabije mi matku.

***


Po nějaké době

Celkem dlouho jsem přemýšlela, jestli nedělám chybu, ale zjistila jsem, že nikoliv. Od té doby, co znám Edwarda se můj život točí kolem něj. Ne že se mi to nelíbí, ale opravdu s ním chci strávit zbytek svého života? Co když si ho vezmu a on mě nepromění, jak slíbil. Sakra… proč musím mít tak pitomé otázky na které znám odpověď. I když malinko jiné.

„Bello, pohni,“ řekla Alice, když mi mávala rukou před očima. „Přijdeme pozdě,“ promluvila, když vycházela z pokoje.

Ohlédla jsem se a popadla mobil s taškou. Běžela jsem co nejrychleji z pokoje a z celého domu. Sešla jsem schody, co vedly do obýváku a uviděla tam svoji mamku s Esme. Obě si tam ukazovaly nějaké časopisy, látky a prospekty. Ani si nevšily, že jdu ven. Ale Esme to asi věděla. Usmála jsem se pro sebe a pokračovala v cestě.

„Ahoj,“ zavolala jsem do domu. Nikdo se neozval, ale já ani nečekala žádnou odpověď. Charlie šel zrovna s Carlislem proti mně.

„Carlisle,“ šeptla jsem.

„Bello, jdete nakupovat?“ zeptal se můj budoucí tchán.

„Ano. Prosím řekni Edwardovi, ať se pořádně nají. Děkuju.“

„Bello,“ zakřičela na mě Alice.

„Už jdu,“ křikla jsem zpátky.

„Tak já musím,“ řekla jsem Carlislovi. Ten se jen pousmál a mávl rukou.

„Ahoj,“ zavolala jsem ještě zpátky, ale už jsem nasedala do auta.

„Tak kam jedeme?“ zeptala jsem se Al.

„Asi do centra, co?“ Cože, ona se mě ptá?

„Klidně. Kam chceš,“ řekla jsem a dál sledovala zbytek cesty přes okno.

Po pár minutách jsme byly na místě, protože vím, že Cullenovic rodinka jezdí rychle, nic jsem si z toho nedělala.

Vystoupila jsem z auta a vzala si své věci. Nemusela jsem ani přemýšlet kam a co koupit, protože to vše obstará moje drahá sestřička. Tedy, vlastně si vyberu, co chci já, ale ona myslí na to, abych na nic nezapomněla.

Podívala jsem se na své boty. „Sakra,“ zaklela jsem směrem k zemi.

„Co je?“ řekla nechápavě.

„Nepřezula jsem se,“ odpověděla jsem s menším úšklebkem. Alice nelenila a otevřela dveře svého žlutého porsche.

„Vezmi si tohle,“ hlesla, když mi podávala své modré žabky.

„Alice, ty myslíš na všechno. Jak to zvládáš?“ Jen pokrčila rameny a zamkla.

„Jdeme?“

„Ano. Teď už mě nohy bolet nebudou,“ řekla jsem už s úsměvem ve tváři.

Netrvalo dlouho a já stanula před tím největším centrem v Seattlu. Bylo mi jasné, že mi zákonitě musí upadnout nohy.


Tak co, líbilo? Prosím o komentíky, však to znáte. :D

 

Pac a pusu, pac a pusu Vaše Torenc

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdninová láska 24. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!