Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdninová láska 20. díl

mosto


Prázdninová láska 20. dílCo řekla Bella na otázku sňatku? Vaše Torenc

Ahojky, byla jsem docela zklamaná. Myslela jsem, že se kapitolka bude líbit. Tenhle dílek, bych ráda věnovala BlackBeauty. Přeji mnoho štěstíčka při zkouškách. To dáš!


 

„Edwarde,“ řekla jsem užasle, protože na mě koukal z krabičky prstýnek.

„Vezmeš si mě?“ Mně se zatajil dech a dlouhou dobu jsem koukala na to, co bylo v krabičce. Ale nevím, jak se mám rozhodnout! Ano nebo ne?!

„Já, já…“ Nějak mi došla slova, která jsem si plánoval, když tohle nastane. Podívala jsem se Edwardovi do očí a usmála se.

„Nenutím tě! Je to jen na tobě! Vím, je to narychlo, ale miluju tebe. Bez tebe můj život…“ Usmál se a nedechl, „moje věčnost je bez tebe prázdná!“  Zamyslela jsem se a rozhodla se udělat ten největší krok ve svém krátkém životě!

„Edwarde Cullene, vezmu si tě.“ Silně mě objal a políbil na rty.

„Děkuju,“ šeptal mi do ucha a mě mrazilo, protože jeho sladký dech mi ovíval ramena. Přitiskla jsem se k němu, jak to jen šlo. Milovala jsem ho, tak proč bych měla říct ne?!

Letmo jsem se podívala na hodiny, co měl Edward na zdi za zády. „Odvezeš mě domů? Je pozdě.“

„Jistě,“ odpověděl, ale vytáhl prstýnek z krabičky a navlékl mi ho na prst. „Sluší ti.“ Když to říkal, vypadal tak spokojeně. Byla jsem přesvědčená, že udělám všechno proto, aby byl takový celou dobu.

„Miluju tě,“ řekla jsem, jak nejšťastněji to šlo. Přitáhla jsem si jeho obličej k sobě a políbila ho na špičku nosu.

„I já tebe!“ Vzal mě za pas a vedl mě k autu.

Během chviličky jsme stáli u auta a on mi otevíral dveře. Už jsem se necítila tak divně. Měla jsem skvělého přítele a byla jsem zasnoubená. Teď ve vzduchu, ale visí jiná otázka.

Jak to všechno řeknu doma. Máma asi nebude moc nadšená. Skoro ze školy a už se budu vdávat.

Celou cestu domů mi Edward nechával prostor. Nevím jak, ale vycítil, že si nejsem stále jistá, jak jsem se rozhodla. „Bello,“ promluvil skoro na konci cesty.

„Copak,“ odpověděla jsem mu a zamilovaně se mu podívala do očí.

„Jsi si jistá, že tohle chceš udělat?“

„Co chci udělat? Myslíš jako vzít si tě?“ překvapil mě, ale jsem rozhodnutá, že to udělám.

„Ano,“ řekl skleslým hlasem.

„Kdybych si nebyla jistá, proč bych ti říkala ano. Miluju tě a na tom se nic nezmění!“ Usmál se. Konečně se usmál po té dlouhé cestě.

Zastavil na příjezdové cestě, kde stálo auto mamky. „Mám jít s tebou nebo to chceš napřed oznámit?“ On se mě opravdu na tohle ptá?

„Zlato, mohl bys jít semnou,“ řekla jsem svůdným hlasem, ale moc se mi to nepovedlo. Políbila jsem ho na rty a rukou zajela do jeho vlasů. Začala jsem po něm toužit, ale věděla jsem, že teď to nejde.

„Dobře, jestli chceš,“ řekl po chvilce.

Usmála jsem se a do očí se mi hrnuly slzy velikosti krokodýla. Byla jsem šťastná jako nikdy před tím.

„Proč pláčeš?“ zeptal se mě.

„Štěstím.“ Objala jsem ho a vyšla z auta. Zastavila jsem se před vchodovými dveřmi.

„Půjdeme?“ zeptal se mě Edward, když jsem se zastavila. Vyndala jsem klíče z kapsy a odemkla.

Bylo odemčeno, takže máma je doma.

„Mami,“ volala jsem do domu.

„Tady jsem,“ ozvalo se z obýváku.

Podívala jsem se na Edwarda a ten mě chytil za ruku. Připadala jsem si tak lépe, ale děsila jsem se toho, co máma řekne.

Oba jsme vešli najednou do obýváku a máma se na mě podívala tak nějak… nechápavě.

„Mami, tohle je Edward,“ oznámila jsem jí. Ona se usmála a hned jí došlo, kdo to je.

„Těší mě, Edwarde, já jsem René.“Vstala a podala mu ruku.


Jak bude reagovat, až jí Bella všechno vyklopí. Doufám, že jste byli spokojení a zanecháte komentík.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdninová láska 20. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!