Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdninová láska 19. Díl

Foto UH


Prázdninová láska 19. DílCo na Bellu čekalo dole? Nechte se překvapit. Prosím čtěte a zanechte známku přečtení. Děkuji. Vaše Torenc

 

Ona se zastavila před schody a usmívala se. „Jdi prosím dolů. Něco jsem tam zapomněla,“ oznámila mi a jemně mě postrčila. Hned jsem pochopila, že tam mám jít sama.

Váhavě jsem sešla dolů. Schod po schodu. Když jsem vyšla na poslední mezi patérko zůstala jsem stát znovu. Otevřela jsem pusu dokořán a v očích se mi objevily známky slziček.

Po celém pokoji se rozléhala hudba, která neskutečně brala za srdce.

Nadzvedla jsem si malinko šaty a postupovala po posledních schodech dolů. Nevěděla  jsem kam mám jít, ale malinko mi napovídala hudba, za kterou jsem šla. Když jsem došlápla na podlahu malinko jsem zavrávorala, protože podpatky nejsou moje silná stránka.

Ale rovnováhu jsem získala, takže se žádný pád nekonal. Šla jsem pomalým krokem směr hudba a uviděla jsem nádherně prostřený stůl.

Doslova mi to vyrazilo dech.

„Ahoj,“ promluvil sladkým hlasem Edward.

Podívala jsem se mu do očí a usmála se. „Je to nádherné. Ale proč?“ řekla jsem celá překvapená touhle situací.

Přistoupil ke mně blíž a chytil mě za ruku. „Bello, poznal jsem, co je to milovat. A teď vím, že miluju tebe!“ říkal to tak krásně. Klidně, ale netrpělivě.

„Já se do tebe zamilovala tehdy už v nemocnici. Myslela jsem si, že tě znám stovky let, ale byla to pouhá hodina. Od té doby, co jsem tě poznala, vím, že ty jsi ten, co má mé srdce.“ Zadívala jsem se mu do očí a on mi jemně třel ruce.

„Nemáš hlad?“ zeptal se, když mi zakručelo v břiše. Teď bych se hanbou propadla. „Musím tě krmit častěji. Já to tolik nepotřebuji.“ Jen jsem se usmála a zavedl mě ke stolu.

Krásně to vonělo, bylo to tolik barevné, tolik jiné. „Děkuji,“ řekla jsem polohlasem, když mě usadil.

On se jen usmál a políbil mě do vlasů. „Krásně voníš. A mimochodem, už jsem ti řekl, jak ti to sluší?!“

„Děkuju. To je ale zásluha Alice,“ pronesla jsem, když jsem voněla k jídlu, co bylo na stole. „Proč tohle děláš? Ty přeci nejíš.“

„Nejím, ale problém mi to nedělá.“

„Aha,“ opověděla jsem jednoduše. Znovu mi zakručelo v břiše a já se málem schovala pod stůl.

„Tak jez, dokud je to teplé.“ Posadil se naproti mně a nandal si také. Sice menší část než jsem měla já, ale dělal jako by byl člověk. Moc se mi to líbilo, ale byla jsem v tomhle světě jako doma.

„Je to moc dobré,“ pochválila jsem mu jídlo, které chutnalo tak skvěle, že bych si jako dezert dala jeho.

„Děkuju, jsem rád, že ti chutná.“ Usmál se a pokračoval v jídle. Chviličku jsem ho sledovala a vypadal úžasně. Proč mě nikdy nenapadlo, že láska na první pohled, by mohla potkat i mě.

„Zavezeš mě prosím potom domů? Máma bude šílet.“ Edward vzhlédl ke mně a usmál se.

„Jistě, že odvezu.“

Dojídala jsem zbytek jídla, které jsem měla na talíři a jako hodná holka ho odnesla do dřezu. Když jsem se vrátila, Edward byl velmi pobavený. Já se začala usmívat, ale v hlavě mi vrtalo, co jsem udělala tak zábavného.

„Co?“ řekla jsem velmi pobavená jeho reakcí na můj příchod.

„Víš, že jsi roztomilá.“

„To je to, co tě tak pobavilo?“

„To ne, ale spíš to, jak uklízíš v těch šatech. Nech to být… Já to mám stokrát rychleji než ty. Prosím posaď se.“ Edward vstal od stolu, hodil ubrousek na talíř a během chvilky bylo vše sklizené.

Seděla jsem, ale když vešel do místnosti, jednu ruku měl za zády. Automaticky jsem vstala, že půjdeme, ale jeho gesto mě zaskočilo natolik, že jsem si musela zase sednout.

„Bello, vím, že to bude znít šíleně. Ale od té doby, co tě znám se tak cítím.“ Klekl si na jedno koleno a z kapsy vytáhl rudě saténovou krabičku. „Otevři to prosím.“ Jemně mi ji vložil do dlaně a já ji otevřela.

„Edwarde,“ řekla jsem užasle, protože na mě koukal z krabičky prstýnek.

„Vezmeš si mě?“ Mně se zatajil dech a dlouhou dobu jsem koukala na to, co bylo v krabičce. Ale nevím, jak se mám rozhodnout! Ano nebo ne?!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdninová láska 19. Díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!