Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Právo na šťastie - 10. časť


Právo na šťastie - 10. časťVolturiovci prichádzajú. Čo sa bude diať? Omilostí Jane porazených upírov? Bella chystá prekvapenie.

10. část

 

Edward

Alice nás naléhavě žádala, abychom si pospíšili. Volturiovi nám nedali moc času a my museli vystupovat jako celek.

Když jsem Bellu co nejšetrněji sundal ze zad, podržel jsem ji ještě ve svém náručí. Zvedla ke mně tvář a s úsměvem mi nastavila rty. Byl jsem tak šťastný, že jsme spolu... že se to povedlo tak, jak jsme plánovali... že se už nebudeme muset pořád otáčet, jestli nám není Victoria v zádech.

Její zabití netrvalo dlouho. Byla rychlá a měla podle všeho talent na útěk, ale Bella a pomsta, spočívající v její smrti, pro ni byla příliš velké lákadlo. Chtěla ji a svůj instinkt odsunula do pozadí. Nespálili jsme ji jako ostatní – její tělo jsem prozatím nechal na místě a hlavu jsem nesl v batohu. Myslel jsem si, že se Volturiovým bude hodit důkaz. Pokud by se rozhodli, že ji chtějí později vyslechnout, její přeprava do Volterry takhle bude snadnější. A nebo ji jen přihodíme do ohně k ostatním jejím výtvorům.

 

Držel jsem Bellu za ruku tak, aby šla kousek za mnou. Věděl jsem, že nás na mýtině čeká nejspíš překvapení, ale abych byl upřímný, nečekal jsem svou rodinu shromážděnou kolem tří evidentně se vzdávajících upírů. Bellina přítomnost byla náhle větší problém, než se zdálo. Riley a další kluk a holka. Všichni tři měli zářivě červené oči... ta dívka nejvíc. A přesto odmítli bojovat? Zvláštní.

 

Přidali jsme se s Bellou k rodině tak, aby tvořili nárazníkovou oblast mezi námi a těmi druhými. Bellina vůně byla příliš přitažlivá, abychom jim mohli věřit.

Carlisle prohodil: „Tihle tři odmítli bojovat. Chtějí odejít, ale to jsme jim momentálně nemohli dovolit. Volturiovi jsou příliš blízko.“

Přikývl jsem a zaměřil jsem se na myšlenky těch tří. Tak o ně tedy Rileymu šlo? Jeho myšlenky měly zvláštně přátelský nádech, když myslel na toho kluka - Diega. O ni mu nešlo, ale zjevně Diegovi ano. Držel ji kolem pasu ve stejně obranné pozici jako já Bellu. A ta dívka – Bree? Zněla hlavně zmateně a vyděšeně. Její city byly zmatené. O Rileyho jí nešlo – v jejích myšlenkách mu nepatřila ani ta nejmenší zmínka. Byl tam zastoupený hlavně Diego... v podobně přátelském tónu, který jsem znal z Rileyho myšlenek, a pak někdo jménem Fred. Hm, zvláštní.

 

Riley mi věnoval tázavý pohled a já mu odpověděl: „Victoria je po smrti. Tedy, ne definitivně, ale přesto dost. Co s ní bude dál, rozhodnou ti, kteří přicházejí.“

Riley lehce přikývl a otočil se na Carlislea: „A co bude s námi?“

Carlisle trochu lítostivě pokrčil rameny: „Už jsem vám říkal, že vás nemůžeme pustit. Volturiovi by vás dostihli a zabili. Takhle máte aspoň nějakou šanci obhájit se. Vědí, že Edward umí číst myšlenky. Možná vám dají druhou šanci. Vy jste podle všeho zákony neporušili.“

Tázavě po mně střelil pohledem a já přikývl. Jejich myšlenky okamžitě potvrzovaly, že jim Victoria vysvětlila, jak důležité je utajení... a že tihle ho skutečně dodržovali. Kdyby se nám podařilo Jane přesvědčit, aby je „vyslechl“ Aro, poznal by to. Jenže Jane se s něčím podobným obvykle nezatěžovala. No, už brzy to poznáme.

Alice varovně sykla a my se otočili směrem, který naznačila. Černé postavy s kapucemi přes hlavu a s výrazným zlatým V na hrudi vystoupily z lesa.

 

 

Alec

 

Když se Jane rozhodla dát té Victorii čas na útok, příliš jsem nesouhlasil. Brzy jsem ale nesouhlas potlačil. Stejně – k čemu by mi byl? Jane byla ta, co vedla. A ona se nikdy neradila. Než jsme vstoupili na mýtinu, kterou Demetri označil jako místo střetu, čekal jsem dvě varianty. Buď najdeme rozzuřenou bandu novorozených, likvidující zbytky Cullenova klanu a hodující na té sladce vonící dívce – což bylo pravděpodobnější, nebo nějakým zázrakem Cullenovi (se ztrátami, jak jinak) přežijí a najdeme velké hořící hranice. Téhle představě bych dal přednost, ale to, co jsme spatřili, předčilo očekávání každého z nás.

 

Na mýtině stáli všichni Cullenovi i s tou dívkou... a za nimi tři novorození, kteří sice vypadali trochu nervózně, ale rozhodně ne poraženě nebo rozzuřeně. Jane se věnovala hlavně Cullenům, ale já se zaměřil na ty tři vzadu – dva muže a dívku.

 

A pak... nechápu, co se to se mnou stalo!

Hned, jak jsem ji tam uviděl, mezi těmi dvěma, vzedmula se ve mně potřeba ji ochránit. Nebyla ničím zvláštní, na upírku průměrná – a přesto jsem nemohl přenést přes srdce, že by se jí něco stalo.

Čím déle jsem se na ni díval – na její velké, doširoka rozevřené oči, plné strachu z následujících chvil, tím víc mi připomínala mě a Jane. Tehdy před přeměnou. Tehdy při honech na čarodějnice.

Ucukl jsem před tím názvem. Neděláme náhodou totéž teď my?

Potřeba ji ochránit se ještě zvětšila, když jsem si všiml Janina pohledu. Byl tak sladký, jako už dlouho ne... a to znamenalo jen jedno. Smrt, kterou si hodlá užít!

Carlisle Cullen nám spolu s Edwardem zatím vysvětlil, co se tu stalo... a představil ty tři. Ten první byl Riley – o něm Victoria tehdy mluvila, dívka se jmenovala Bree a kluk, co ji k sobě tiskl, byl Diego. Viděl jsem, jak naděje, kterou jsem zahlédl na tvářích některých Cullenových – naděje, že těm třem dáme druhou šanci, pohasla. Jane se tvářila jednoznačně. Nebyl důvod je nechat žít. Zvlášť proto, že Rileyho vnímala jako potenciální hrozbu. Nevěděla, co mu Victoria řekla.

 

Zaměřila se na Bree a její úsměv zesládl. Bree okamžitě upadla na zem a začala se svíjet v bolestech. Diego s Rileym na ni jen vyděšeně zírali a snažili se přijít na to, co se děje. Edward vyndal z batohu Victoriinu hlavu. „Není nutné ji mučit, Jane. Řeknou ti, co chceš vědět. Ale lepší by asi bylo vyslechnout přímo jejich stvořitelku, ne?“

Prozradil nám místo, kde je zbytek Victoriina těla. Vyslechnout ji? K čemu by to bylo? Jane se však najednou tvářila, jako by ten nápad zvažovala. Nejspíš proto, že se mohla ujistit, co všechno Victoria řekla. Nechtěla riskovat, že se něco o jejích praktikách donese Arovi. Zničit se ostatně dá vždycky. Hlavu tedy přijala a znuděně prohodila: „Postarej se o to, Felixi.“

 

Dál jsem se rychle snažil přijít na způsob, jak ty tři – tedy hlavně Bree – zachránit. Ale jak Jane zastavit? A najednou se do toho najednou zamíchala ta lidská holka – Bella.

„Počkej!“ vykřikla.

Všichni jsme ztuhli. Nechápal jsem, kde se v ní bere ta odvaha a drzost, ale byl jsem jí zároveň vděčný. Kdybych protestoval já sám, podepsal bych tím té mladé bezpochyby ortel smrti. Jane nesnesla, abych věnoval kolikoli jinému pozitivní cit – i kdyby to mělo být pouhé přátelství. Jedinou výjimkou z tohoto pravidla byl Demetri.

Možná je přece ještě šance.

 

Konec 10. části

9. časť 11. časť

Venované Caiusovi a Marketasaky



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Právo na šťastie - 10. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!