Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poznačená nešťastím - 21. kapitola

The Host


Poznačená nešťastím - 21. kapitolaV dnešnej kapitole sa dozviete, ako dopadlo stretnutie s Jamesom a čo sa potom dialo ďalej. Táto kapitola je dosť krátka, ale dúfam, že aj tak sa vám bude páčiť. Pekné čítanie praje LuMo12!

21. kapitola – Rozhodnutia

 

 

Pohľad Edward

 

Boli v presile. Moja myseľ analyzovala pozície dvoch útočníkov sústavne s tým, ako som kontroloval Bellu. Ju musím ochrániť aj keby to mala byť jediná a posledná vec, ktorú urobím. James bol silný protivník, ale mal som výhodu, že som vedel predpovedať každý jeho krok. Victoria to na mňa skúšala z každej strany. Neviem ako dlho sa mi podarí odrážať ich útoky.

 

Nestihol som dostatočne rýchlo reagovať. V jednom momente bol James vedľa mňa a vzápätí sa vymrštil smerom k Belle. Nečakane, bezmyšlienkovo sa po nej zahnal a odhodilo ju do stromu. So zalapaním po dychu sa zviezla na zem. Na malý moment som stuhol. Tú chvíľu využil James a zahnal sa po mne a my sme leteli pomedzi stromy.

 

Edward vydrž!

 

Myšlienky mojej rodiny sa ku mne prihnali a vtom momente som sa vyšvihol na nohy. Toto teda nie je koniec. Stačilo pár sekúnd a aj James s Victoriou si uvedomili blížiacich sa upírov. Ale James si to uvedomil s oneskorením. V tej chvíli sa Victoria zvrtla a rozbehla sa lesom ako raketa. James zostal vyjavene stáť.

„Zdá sa, že tvoja družka radšej zdrhla, ako by mala bojovať spolu s tebou.“ Zasmial som sa.

 

Moja rodina dorazila práve včas. Alice, Jasper a Esme sa okamžite vrhli na Jamesa. Carlisle pribehol k Belle a ja som tam bol v tom istom okamihu. Z miesta, kde sa predtým nachádzal James sa ozývali ohlušujúce zvuky trhania upírskeho tela.

„Bella, Bella,“ snažil som sa ju prebudiť, zatiaľ čo môj otec kontroloval jej stav.

„Má zlomené rebrá a ľavú nohu,“ komentoval. „Možno aj otras mozgu, ale to môžem zistiť až neskôr.“

„Musíme ju vziať k nám.“ Čuchom som opatrne skontroloval, či niekde nekrváca. Nič som necítil a uľavilo sa mi. Ale to nevylučuje nejaké vnútorné krvácanie.

„Postarajte sa tu o to a potom príďte domov,“ nakázal Carlisle Esme, Jasperovi a Alice.

 

Opatrne som vzal Bellu na ruky a spolu s Carlisleom som sa rozbehol lesom k nám domov. Belle sa pomaly začínalo vracať vedomie a preberala sa.

„Ed... Edward,“ vydýchla.

„Ššš, Bella, všetko je v poriadku. Nenamáhaj sa.“ Snažila sa otvoriť oči, ale nedokázala ich udržať celkom otvorené.

Neboli sme ďaleko od domu, keď som začul jeho myšlienky. Laurent sa vrátil tiež.

„Laurent je v dome,“ oznámil som Carlisleovi. Ten hneď nato zacítil jeho pach. Zvažoval, či je bezpečné ísť tam. „Nebude na nás útočiť. Prišiel, aby nás varoval.“

Carlisle prikývol. Bella sa znova ozvala. „Čo sa deje?“

„Neboj sa, láska. Všetko je v poriadku,“ ubezpečil som ju. Snažil som sa hýbať tak, aby som jej svojím pohybom čo najmenej ubližoval. Určite musela mať obrovské bolesti, ale ona nevydala ani hláska.

 

Laurent nás čakal na verande pred naším domom a keď si všimol, ako nesiem zranenú Bellu v náručí, jeho myšlienky boli viac než zmätené. Boli neveriace. Carlisle sa chystal prehovoriť, ale Laurent ho predbehol.

„Zdá sa, že som prišiel neskoro,“ konštatoval. „Ale vyzerá to tak, že ste sa zaobišli aj bez môjho varovania.“ Bella tiež zaregistrovala upíra strnulo stojaceho na verande.

„To je v poriadku, Bella,“ vysvetľoval som jej. „On na nás neprišiel útočiť.“

„To je pravda,“ ozval sa znova Laurent. „Boli sme už na odchode, keď James zachytil stopu, ktorá ako vidím patrila tomuto dievčaťu a pri nej stopu teba, Edward. Ozvali sa jeho inštinkty a hoci si nebol istý, čo presne to znamená, pustil sa za tou stopou, ale nás so sebou nechcel.“ Videl som, ako sa to všetko odohralo v jeho myšlienkach. Jamesa s prižmúrenými očami ako vetrí našu stopu a potom sa po nej púšťa. „Victoria ho najskôr nechala ísť, no potom sa pustila za ním.“ Všimol som si, ako zaváhal a spýtavo sa na nás pozrel.

„O Jamesa sme sa postarali,“ zahlásil Carlisle. „Ale Victoria utiekla.“ Ako som pocítil z jeho myšlienok, vôbec ho to nezaujímalo, nemali k sebe vo svorke nijaké väzby, nijako ho netrápilo, že sa rozpadla.

„Som naozaj prekvapený vaším nezvyčajným spôsobom života. Zaručuje to isté pohodlie...“ Videl som, ako plánuje. Vidina života, ktorý by mohol prežiť dlhší čas na jednom mieste ho lákala. „Zrejme pôjdem navštíviť ten druhý klan na severe, o ktorom ste nám hovorili. Ktovie, možno to bude zaujímavé.“ Pousmial sa, ale sám tomu veľmi neveril. Ešte raz sa zahľadel na mňa v náručí s Bellou a potom sa rozbehol do lesa a ostal po ňom len vánok.

 

„Poďme,“ zavelil Carlisle a vbehli sme do domu.

 

Carlisle dal Belle dostatok morfia, aby jej utlmilo bolesť, ale nebolo vhodné, aby ju ošetroval u nás, keďže v nemocnici by to bolo pohodlnejšie. Ja s Carlisleom sme Bellu, hneď ako upadla znova do bezvedomia, previezli do nemocnice, kde ju už mohol Carlisle ošetriť.

 

Hneď na to sme zavolali Charliemu Swanovi a oznámili mu, že jeho dcéra je v nemocnici. Museli sme si, samozrejme, vymyslieť historku, ktorú sme použili – Bella pri návšteve nášho domu zakopla a spadla zo schodov, pričom si zlomila nohu a odniesli si to aj jej rebrá. Aj on musel uznať, že to bolo možné, pozná Bellinu rovnováha veľmi dobre. Samozrejme, bol poriadne vystrašený a bál sa o Bellu. Neustále sa vypytoval Carlisle na jej stav a on ho ubezpečoval, že Bella bude v poriadku.

 

Ale ani ubezpečenia môjho otca a ani skutočnosť, že sám som si uvedomoval, že Bella bude v poriadku, nedokázali upokojiť mňa. Zožieralo ma to celého, pomaly a zvnútra, že Bella sa ocitla v nemocnici mojou vinou. Budem ju musieť nejako priviesť k rozumu. Ona si nezaslúži, aby musela neustále bojovať o svoj život, aby sa musela naveky vyrovnávať s bolestivými ranami, ktoré jej život uštedril. Ona si najviac o všetkých zaslúži šťastný život. A ja som rozhodnutý jej ho zabezpečiť. Urobím všetko pre to aby viac nemusela trpieť. Už teraz ma nesmierne bolelo len pomyslenie na to, že by som ju ma opustiť, ale vedel som, že ak by to malo byť pre jej dobro, urobím čokoľvek.

 

Nepohol som sa z nemocnice odvtedy, ako som sem prišiel a sledoval som Bellin stav. Lieky ju udržovali v umelom spánku, bolo to lepšie, aby sa nenamáhala a pomôže jej to zotaviť sa. Charlie spočiatku trval na tom, že zostane cez noc pri Belle, ale Carlisle ho presvedčil, aby išiel domov a pospal si a argumentoval to tým, že on zostane pri nej a ak by sa Bellin stav akokoľvek zmenil, bude ho informovať. Namiesto Carlislea som ja bdel nad Bellou celú noc. Sedel som v kresle v rohu miestnosti a sledoval jej pokojný spánok ako mnoho nocí predtým. Nahováral som si, že tak to pre ňu bude lepšie. Keď tu nebudem. Pripravoval som si rôzne verzie, čo a ako jej poviem a prehrával si to neustále v mysli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poznačená nešťastím - 21. kapitola:

 1
12.06.2014 [20:57]

LuMo12Som veľmi rada, že sa vám poviedka páčila aj keď ja som s ňou nebola spokojná. Myslím, že bola moja prvá uverejnená. Emoticon Je mi ľúto, no nepoteším vás lebo v dohľadnej dobe sa nechystám vrátiť k písaniu poviedok nakoľko som na materskej dovolenke a nemám čas na nič Emoticon Nasvedčuje tomu aj fakt, že tento web som navštívila po vyše dvoch rokoch. Musela som si spomenúť na heslo, ktorým som sa prihlasovala Emoticon Dakujem však za prejavený záujem, cením si ho a možno niekedy v budúcnosti dačo popíšem...

5. Izza
23.04.2014 [12:16]

Zas som ju čítala od znovu, a zase nič.. Našla som si tu svoj komentár a mám rovnaký názor a je mi ľúto že ďalej nepokračuješ.. Naozaj ma to mrzí. ..

4. Izza
12.07.2013 [18:54]

co dalsia kapitola? :OO ale no tak :( je to uplne naj povkedka <3

06.07.2011 [18:21]

StevieRayrychlo ďalšiu kapitolu a neopováž sa nechať Edwarda odísť! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. ajeje
06.07.2011 [13:38]

ked ju opusti tak za nim pridem a taku mu stelim az ho to odnesie spat ku nej Emoticon a inak super kapitola Emoticon

06.07.2011 [12:18]

leacullenfunach, tak toto nech ani neskúša! ved ju to úplne zloží!
inak, nádherná kapitola, super vývoj deja....len tak dalej! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!