Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poznačená nešťastím - 2. kapitola


Poznačená nešťastím - 2. kapitolaBella nastupuje do novej školy - nové prostredie a noví ľudia. Ako budú spolužiaci reagovať na Bellu? Bude ona ochotná priateliť sa s nimi? A čo zvláštna rodina Cullenovcov, ktorá o Bellu neprejavila vôbec žiadny záujem? Prajem pekné čítanie. Vaša LuMo12.

2. kapitola – Som atrakcia

 

 

Stála som v kúpeľni pred zrkadlom a česala si svoje rovné vlasy. Vyzerám ako nočná mora. To je presné pomenovanie. Kašľať na to. Nechala som hrebeň tak, odišla som z kúpeľne a šla dole do kuchyne. Charlie tam už bol a chystal raňajky.

 

„Dobré ráno,“ pozdravil ma a skúmavo na mňa pozrel. „Dáš si niečo?“

„Nie, nemám chuť jesť.“ Popravde mi bolo zle. „Najem sa až v škole.“ Schytila som pripravenú tašku a šla som. „Maj sa, oci.“ Už som bola na odchode, keď ma zastavil.

„Počkaj, Bella. Chcem sa porozprávať.“

Tak a je to tu. Určite mi chce kázať až nerobím problémy. To som však nemala v úmysle.

„Čo potrebuješ?“ snažila som sa nebyť nevrlá, ale môj tón mi nevyšiel.

„Len chcem, aby si vedela, že máš zariadené sedenie s doktorom Carterom. Vo štvrtok o pol štvrtej.“ Pozorne sledoval, ako sa zatvárim.

„Nepôjdem tam.“ Malo to vyznieť rozhodne.

„Bella, sama vieš, že potrebuješ psychiatra. Sama si s tým neporadíš. Potrebuješ odborníka.“ Tak toto ma totálne rozčúlilo. Do tváre sa mi nahrnula červeň a slová zo mňa len tak vyleteli.

„Nepôjdem k žiadnemu cvokárovi. Nepotrebujem sa spovedať nikomu!“ Bola som až nepríčetná, tak som sa radšej rýchlo spakovala.

„Takto sa správať nebudeš, mladá dáma! Okamžite sa vráť!“ No ja som už štartovala auto a fičala preč. To mi ešte tak chýbalo, hneď zrána sa rozčúliť. Pokazený deň.

 

Do školy som prišla medzi prvými. Zaparkovala som v čo najodľahlejšom kúte a vystúpila. Zamierila som rovno do kancelárie, kde ma privítala staršia pani.

„Dobrý deň. Môžem vám pomôcť?“

„Som Isabella Swanová.“ Nemusela som dodať nič viac, hneď pochopila.

„Vítam vás, slečna Swanová. Poďte, prejdem si s vami váš rozvrh.“ Vysvetlila mi, čo som potrebovala a pratala som sa. Ani som sa neobťažovala zdvorilosťami. Sekretárka za mnou pozerala, akoby ma už teraz odsudzovala.

 

Vstúpila som do prvej triedy, ktorú som mala na rozvrhu a šla som k profesorovi.

„Ja som Bella Swanová,“ povedala som a podala mu papiere. Ani som na neho nepozrela.

„Vitajte. Prosím posaďte sa. Vzadu je voľné miesto.“

Rýchlo som sa zvrtla a zamierila si to rovno dozadu. Všetky hlavy, čo tu boli sa za mnou otáčali. Hodina ubehla rýchlo. Len čo zazvonilo, otočil sa na mňa chalan, čo sedel oproti cez uličku.

 

„Ty si Isabella Swanová?“ Ach jaj.

„A čo má byť?“ Daj si pohov kamoš. Všetci sa automaticky otočili a zazerali na mňa.

„No ja len, že... rád ťa odprevadím na ďalšiu hodinu.“

„Nie, ďakujem. Myslím, že to zvládnem aj sama.“ Vstala som a odvrátila od neho pohľad. Vyzeral zarazený. Vlastne to všetci. Bez slova som odkráčala.

 

Takto to pokračovalo celý deň. Len čo som vstúpila na hodinu španielčiny, uvítalo ma dievča s divokými, kučeravými vlasmi.

„Ahoj, ja som Jessica. Ak chceš, môžeš si ku mne prisadnúť. Sedím sama.“ Vlezdoprdelka. Aj som sa chystala odseknúť, že radšej sedím sama, ale v triede nebolo ďalšie voľné miesto.

„Som Bella.“

 

Jessica čosi stále tárala, ale nepočúvala som ju.

„... no a na obede si môžeš prisadnúť  k našej partii.“ Čo to bolo akože pozvanie do klubu, či čo? No tak prosím, sama to chcela. Aspoň na mňa nebudú čumieť, keď budem sedieť sama.

„Fajn.“

 

Kráčali sme preplnenou jedálňou k jej stolu a všetci zízali. „Čaute, decká. Toto je Bella. Bude s nami sedieť.“

Nenapadlo ma nič iné než: „Čaute.“ Potom som si sadla. Všetci sa mi predstavili, no ja som si ich mená nezapamätala.

 

„Takže ty si z Arizony, čo?“ oslovil ma chalan najbližšie ku mne. Myslím, že sa volal Mike.

„Áno, som.“ Načo sa tak vnucuje, je mi ukradnutý.

„Na to, že si z Arizony, nie si veľmi opálená,“ uškrnul sa.

„Pracovala som vo vápenke.“ Môj pokus o vtip zrejme zmaril fakt, že Mike je nechápavý. „Nechaj tak.“

No len čo som to dopovedala, do očí mi vpadli piati ľudia sediaci v rohu jedálne. Keby som ich mala opísať, nestačili by mi slová.

Boli božskí, nádherní... a divní.

 

„Hej, Jess. Kto sú tí v rohu jedálne?“ Ukázala som hlavou, ale Jessica si domyslela, o kom hovorím.

„To sú Cullenovci a Haleovci. Nevlastné deti doktora Cullena. Prisťahovali sa sem z Aljašky, je to pár rokov.“ Takže sú noví, ako ja. A zrejme outsideri – ako ja.

„Ten veľký je Emmett Cullen a tá blondína vedľa neho Rosalie Halová. Ďalej sedí Alice Cullenová a Jasper Hale.“ Tí ľudia mali divné mená. Také staromódne. „No a ten posledný chalan je Edward Cullen.“ Ako to povedala, ten chalan zdvihol hlavu a pozrel na ňu. Zamračil sa a odvrátil zrak. Ja som na neho čumela, nemohla z neho spustiť oči.

Bol fakt nádherný. Vtom znova zdvihol hlavu a zadíval sa mi do očí. Bol to taký ostrý spaľujúci pohľad, až som mala pocit, že mi rengenuje hlavu. Sklopila som oči, celá červená.

 

Viac som na nich nepozrela. Bolo mi jasné, že mi do nich nič nie je, ale musím priznať, že ma zaujali.

 

Všetci sa pomaly zdvíhali zo stoličiek a išli na hodinu. Rozmýšľala som, že zbehnem za roh a zapálim si, keď vtom ma oslovilo to milé dievča, zrejme Angela. „Myslím, že máme spolu hodinu. Pôjdeme?“ Nuž čo, zapálim si neskôr.

 

Na biológiu sme kráčali mlčky, za čo som bola tomu dievčaťu vďačná. Prišla som k stolu profesora, podala mu papier a predstavila sa. Bez ďalších slov ma poslal k stolu. Bolo tam jediné voľné miesto – vedľa Edwarda Cullena. Ach jaj.

 

Len čo som prešla popri ňom, zatváril sa, akoby ho niekto bodol do brucha a odvrátil tvár. No do pekla. To je vrchol. Mám nového nepriateľa. Fajn, mám ho na háku. Aspoň na mňa nečumí ako ostatní.

Celú hodinu presedel bez pohnutia a zaťatú päsť nikdy neuvoľnil. Doľahla na mňa paranoja. Čo tento človek o mne vie, keď sa mu tak veľmi hnusím. Nemôže vedieť pravdu. To je nemožné. Odrazu zazvonil zvonček a ja som až poskočila, keď Edward Cullen rýchlo ušiel z triedy. Fajn. Tomu sa budem vyhýbať. Môžeme sa ignorovať navzájom.

 

Po biológii nasledovala telesná – ďalšie peklo. No veľmi rýchlo ubehla a už ma nebolo. Vystrelila som zo školy a rovno do kancelárie, nech to mám za sebou. Skoro ma porazilo, keď som tam uvidela Cullena.

Dohadoval sa so sekretárkou, či si nemôže prehodiť biológiu na iný predmet. Paráda. No vtom sa otočil a prepichol ma očami čiernymi ako noc. „No tak vidím, že to nie je možné. Dovidenia.“ A bol preč. Vec so sekretárkou som vybavila a pratala som sa. Nasadla som do auta. Ruky sa mi triasli – hnevom a strachom. Čo o mne môže vedieť? Ak si rýchlo nevypijem, asi ma porazí.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poznačená nešťastím - 2. kapitola:

 1
07.05.2012 [11:27]

Barbarelamoc krásné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Brigita
10.07.2011 [8:47]

Krásná kapitola. Mám moc nezodpovězených otázek, a tak honem pospíchám dále. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!