Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Povedal si, že budeme priatelia, naveky - 1. kapitola

555


Povedal si, že budeme priatelia, naveky - 1. kapitola1. kapitola z našej spoluautorskej poviedky. Je nás síce trošku viac, ale v každej jednej poviedke bude niečo odlišné. Obed, na ktorý Bella a Jeremy pôjdu.A potom večer u Jeremyho. Prečo sa Belle sníval ten sen? Nechajte koment :D

1. kapitola - Večera

Bella:

Bežala som domov a umyla som sa, prezliekla som sa a čakala som na Jeremyho, ktorý býval hneď vedľa mňa. Žila som s otcom a matkou v New Yorku. Jeremy konečne vyšiel a mohli sme ísť na obed.

Išli sme na pizzu – ako vždy.

„No pohni!“ kričala som za ním. Išla som pomaly. Nechápem, prečo mu všetko tak dlho trvá. Bol asi 10 metrov za mnou.

„Bože, zasekni sa už konečne!“ zakričal mi naspäť. Vraj som robot.

„Ani náhodou!“ a s tým som sa otočila a rozbehla som sa. Stále sme si robili naschvál. Už od našich piatich rokov, čo sa poznáme. Neprešiel deň, kedy sme spolu neboli. Stále sme blbli, robili si zo seba srandu a ohovárali sme okoloidúcich. Hlavne oblečenie. Napríklad, včera sme stretli babu, čo mala tenisky na podpätkoch.

Dorazila som do pizzerie a sadla som si na lavičku, čo tam bola. Čakala som naňho a zrazu mi zapípal mobil. SMSka od Jeremyho. To nebude dobré. Keď on píše SMSky, nikdy to nie je dobré.

No počkaj, keď si ťa nájdem.

Už sa bojím. Musela som odpísať.

Keď si ma nájdeš, nič nespravíš! To by si ma musel chytiť :-D.

„Vážne?“ ozval sa za mnou. Hneď som vstala a začala som utekať a stále som sa smiala. No on vyzeral naštvane. Začal utekať, ale takou rýchlosťou, akú som u neho ešte nevidela. Chytil ma, ale bol príliš rozbehnutý a nestihol zastaviť, tak sme skončili na zemi a smiali sme sa. Vstali sme a vybrali sme sa do tej pizzerie. Objednali sme si a stále sa smiali.

„Tešíš sa na pondelok? Majú prísť tí noví. Cullenovci.“ Povedal. Áno, vedela som, že majú prísť. Ale to, že by som sa na nich tešila, neviem o tom. Vraj sú bohatí, takže zábava s nimi asi nebude a budú sa držať tých najlepších na škole. A ja medzi ne určite nepatrím.

„Ani nie,“ povedala som. Keď sme dojedli, zaplatila som a išli sme preč. Behať sa mi nechcelo, tak som išla pomaly a čakala som na Jeremyho, ktorý bol aj tak za mnou. Spomalila som tak, aby sme išli vedľa seba.

„Nešla by si dnes večer ku mne? Rodičia nie sú doma a mohli by sme si požičať nejaké horory.“ Ponúkol mi.

„Jasné,“ nadšene som súhlasila. Horory milujem.

Hneď, ako som prišla domov, som si zobrala peniaze a išli sme do požičovne a požičali sme asi milión hororov.

Išla som si domov pre peniaze a išli sme do video požičovne. Vybrali sme veľa filmov, tak som u Jeremyho mala spať. Rodičia súhlasili a Jeremyho rodičia nie sú doma. Jeho staršej sestre, Jenny, to vadiť nebude – už sa odsťahovala.

„Takže, popcorn mám, pizzu som objednal a pitie... to máš ty. Fajn, máme všetko,“ povedal a usmial sa na mňa. „Postele sú nachystané,“ dodal.

„Fajn. Čo si kukneme prvé? Mali by sme začať, lebo... príde dinosaurus a ten popcorn nám zje,“ povedala som a začali sme sa smiať. Ako prvé sme vybrali 3:15 zomrieš.

Pozerali sme strašne veľa filmov. Úplne som stratila pojem o čase. Bolo už pol tretej a mne sa zatvárali viečka.

Zaspala som. Čakala som, že sa mi bude snívať o hororoch, čo sme pozerali, ale snívalo sa mi o mačkách. Bolo tam neskutočne veľa mačiek. Bolo to ako obrovské pole s kvetinami a mačkami. Nikde sa to nekončilo. Rozbehla som sa, aby som videla, kde sa pole končí, kde je nejaká cestička, ale nič. Bolo to ako vesmír. Potom som uvidela malé jazierko. Išla som k nemu, ale bola tam len voda a kamene. V jazierku som zrazu rozoznala tvár. Jeremyho tvár.

„Budeme priatelia, naveky,“ zašepkal, potom jeho tvár zmizla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Povedal si, že budeme priatelia, naveky - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!