Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Potížista - 1. kapitola

Hahaha


Potížista - 1. kapitolaKdo smykem zaparkoval? Samozřejmě že Cullenovi. Jaký bude Bellin první dojem z Edwarda?

Pak jsem ale uslyšela skřípění pneumatik, otočila jsem se a někdo nový zrovna parkoval.

„Sakra, Edwarde,“ řekla blondýna, která zrovna vylezla z auta.

Myslím, že hezčí dívku jsem v životě neviděla. Za ní vylezl svalnatý černovlasý kluk a chytil ji za ruku. Poté vystoupila malá černovláska, která mi připomínala elfa, a s ní vylezl i blonďák. Jako poslední vylezl ze sedadla řidiče docela hezký kluk. Měl bronzové vlasy v elegantním rozcuchu a na očích černé brýle, zasmál se na blondýnku a zamknul auto.  Chvíli jsem na něj koukala. Byl docela vysoký a svalnatý, ale nebyl ani zdaleka takový, jako jeho černovlasý bratr. Zajímalo mě, jak asi vypadá bez brýlí. Všichni každopádně vypadali jako z módních časopisů, až na to, že nebyli retušovaní. Ale ten kluk se slunečními brýlemi byl stejně nejhezčí.

„Co to sakra dělám,“ zašeptala jsem si sama pro sebe. Nemůžu přece takhle koukat na cizího kluka. Zvlášť když mám přítele.

Přinutila jsem se nezírat a chytla Alexe pevně za ruku. Otočila jsem se a rychle s ním mířila ke škole.

Edward. Tak se ten kluk zřejmě jmenoval. Byl fakt hezký, ale rychle jsem tu myšlenku zavrhla. Je to jenom kluk a zřejmě pěkný potížista, když takhle rychle jezdí a je na něj kvůli tomu naštvaná dokonce i jeho sestra.

„Bells, jsi v pohodě?“ zeptal se mě Alex, když jsme došli k mojí třídě.

„Jasně. Měj se,“ řekla jsem a políbila ho.

„Uvidíme se,“ řekl a šel do své třídy na první hodinu.

Sedla jsem si na svoje obvyklé místo a otevřela učebnici, abych si rychle přečetla, co nás dneska čeká. Když zazvonilo, zavřela jsem učebnici a čekala na profesora, až zahájí hodinu. Na biologii jsem seděla sama. Nevadilo mi to. Ráda jsem se soustředila na látku a nevnímala ostatní. Už jsem čekala, že profesor začne svým obvyklým pozdravem, ale místo toho přišel do třídy Edward. Ten kluk z parkoviště.

„Žáci, rád bych vám představil vašeho nového spolužáka. Tohle je Edward Cullen. Přestěhoval se svou rodinou z Kanady. Doufám, že mu budete nápomocni, když bude něco potřebovat. Posaďte se prosím vedle slečny Swanové, pane Cullene. Jsem si jistý, že vám pomůže, pokud budete mít nějaké otázky ohledně výuky,“ řekl profesor.

Já se snažila vstřebat, že vedle mě bude sedět. Měla jsem chuť profesora zabít. Tohle mi přece nemůže udělat. Zhluboka jsem se nadechla a rozhodla jsem se, že ho prostě budu ignorovat.

Edward si vedle mě sedl a usmál se.

„Ahoj, já jsem Edward Cullen,“ řekl a nastavil ruku.

„Bella Swanová,“ řekla jsem a potřásla si s ním rukou.

Byla tak studená. Přinutila jsem se neucuknout. To je ten kluk tak podchlazený, nebo je to u Kanaďanů normální teplota?

Když jsme se pustili ani jeden z nás nepromluvil. Neměl potřebu mluvit, já taky ne. Bezva.

„Vyhledejte si stranu číslo 63,“ řekl profesor a já otevřela učebnici.

Hned jak začal mluvit, začala jsem si psát všechny jeho poznámky, které se mi později budou hodit, až se budu učit na test. Všimla jsem si, že Edward nic nedělá a pomyslela si, že u testu asi pěkně rupne.

„To neděláš nic jiného, než že píšeš?“ zeptal se mě Edward s úsměvem.

Vážně se mě na to ptá?

„Ne, nedělám. Jelikož je hodina biologie a já nechci rupnout u testu, odrazilo by se to na mé přihlášce na vysokou,“ řekla jsem zdvořile a dál si psala.

„Fajn. Ty jsi asi takový ten typ, u kterého je škola na prvním místě. Zařizuješ různé dobročinné akce, abys měla co nejvíce pochval u přihlášky na dobrou vysokou. Tipuju Harvard nebo Yale.  Jelikož už jsem pár věcí zaslechl, vím, že jsi dcera šerifa. To z tebe dělá zodpovědnou. Nikdy neporušuješ žádná pravidla a snažíš se jít všem příkladem. Je ovšem jasně poznat, že bys opravdu ráda udělala nějaký ten průšvih, protože se cítíš, jako ptáček v kleci,“ řekl Edward a mrkl na mě.

Naštvaně jsem se na něj podívala. Ptáček v kleci? Děla si srandu? Proč bych měla chtít udělat průšvih? Mám skvělý život a nic mi nechybí.

„Dokončil jsi mou analýzu? Ve většině věcí jsi měl pravdu. Nevím, jak ses to dozvěděl, ale tady se věcí šíří rychle. Jednu věc sis ale spletl. Necítím se jako žádný ptáček v kleci a nechci porušovat pravidla,“ řekla jsem naštvaně a opět si psala.

Nebylo možné, aby o mně věděl tolik věcí po deseti minutách, co mě zná. Zajímalo mě, jak si to všechno zjistil. A byla jsem moc zvědavá, než abych to nechala plavat.

„Kdo ti o mně řekl všechny ty věci?“ zeptala jsme se ho zvědavě, ale nedala jsem najevo, jak moc mě to zajímá.

„Nikdo. Prostě dobře odhaduju lidi, i když u tebe to bylo trochu těžší,“ řekl Edward a ušklíbl se nad nějakým soukromým vtipem. Připadám mu směšná?

Jenom jsem se ušklíbla a dál si psala. Někdo mu o mně musel něco povědět. Tipovala jsem to na Jessicu, ale jistá jsem si být nemohla. Nechtěla jsem nikoho obviňovat. Zbytek hodiny už jsme strávili mlčky a já jsem pak vyrazila na hodinu angličtiny. Do oběda jsem, i když to nerada přiznávám, Edwarda nemohla pustit z hlavy. Něco na něm bylo. Něco nebezpečného.

Na obědě jsem si vzala salát a posadila se ke stolu. Za chvíli se ke mně přidaly i moje kamarádky.

„Tak co. Viděla jsi ho?“ zeptala se mě Georgie.

Poznala jsem, že se ptala na Edwarda. Na koho jiného by se ptala? Byl jediný kluk z té nové rodiny, který byl nezadaný. A je taky hodně hezký a přitažlivý, napověděl mi hlásek v mé hlavě. Okřikla jsem ho, aby mlčel a nahodila naprosto neutrální výraz.

„Jo, dokonce jsem s ním seděla na hodině biologie,“ řekla jsem bez stopy zájmu.

Nechtěla jsem to nijak zvlášť rozvádět. Pravda byla taková, že jsem na něj moc myslet nechtěla.

„Jaký to bylo? Povídali jste si?“ zeptala se mě pro změnu Tara celá rozjařená.

Co na tom Edwardovi bylo tak úžasného, že z něho byly holky tak na větvi? No jo, přiznávám, mě taky nenechával úplně chladnou. Sakra, už zase. Nemysli na něj, řvala jsem na sebe v duchu.

„Jenom jsme se představili,“ zalhala jsem. Nechtěla jsem, aby věděly, co dalšího mi řekl.

„Aha. No, když s ním teď budeš sedět, začne Alex určitě žárlit,“ řekla Georgie a mrkla na mě.

No to určitě.

„Nemá proč žárlit, protože jeho přítelkyně by ho nikdy nepodvedla. Ahoj, zlato,“ řekl nade mnou Alex a Georgie se málem propadla.

„Ahoj,“ řekla jsem mu a políbila ho.

Alex s námi normálně sedával na obědě jako jediný kluk. Nevadilo mu to a já byla ráda, že můžu být s ním.

„Tak jaká byla hodina s Edwardem Cullenem? O tom klukovi mluví snad všichni,“ řekl Alex a podíval se na mě.

„Nebyla nijak zajímavá. Jenom jsme se představili a já si pak psala poznámky,“ řekla jsem nezaujatě.

Cítila jsem se blbě. Nechtěla jsem Alexovi lhát, ale nechtěla jsem mu vyprávět, jak o mně Edward věděl hodně věcí, ještě by si začal myslet bůhvíco.

O chvíli později přišli do jídelny Cullenovi. Vzali si jídlo a sedli si kousek od nás. Zvláštní bylo, že ani po pěti minutách se ho nedotkli. Něco na nich bylo jiné. Měli hrozně bledou kůži, stejnou a neobvyklou barvu očí a byli prostě jiní. Nevěděla jsem, co si o tom mám myslet.

Po obědě jsem měla ještě tělocvik. Hráli jsme volejbal, a tak jsem byla ve družstvu se svými kamarádkami. Musela jsem pak ještě zanést návrh na vánoční ples řediteli. Vydala jsem se k jeho kanceláři a ze dveří právě vycházela ta černovláska Cullenová, která mi připomínala elfa.

„Ahoj, jsem Alice Cullenová,“ představila se.

„Bella Swanová,“ řekla jsem a potřásla jí rukou.

„Já vím,“ řekla Alice, usmála se a odešla.

Nevěděla jsem, co to znamenalo. Alice se mi ale zdála milá. Zdaleka nebyla jako její nevlastní bratr Edward. I když ten byl taky slušný, řekl znovu hlásek v mé hlavě. Ale je to potížista, zakřičel na něj ten druhý, který měl převahu.

Zaklepala jsem na dveře ředitelovi kanceláře a vešla. Předala jsem návrh na ples jeho sekretářce a počkala. Za chvíli si mě ředitel zavolal. Vešla jsem do jeho pracovny a posadila se na židli naproti němu.

Ředitel si stále pročítal návrh a něco si mumlal. Potom návrh položil na stůl a usmál se.

„Jsem s návrhem velice spokojen, slečno Swanová. Myslím si, že je opravdu dobrý.  Vyřešila jste to skvěle i finančně a přesto to vypadá, že to bude honosné,“ řekl ředitel.

„Děkuji, ale zásluha patří i mým kamarádkám,“ řekla jsem.

„Pochopitelně. Já s vámi chci ale projednat ještě jednu věc.?“ řekl ředitel.

„Poslouchám,“ řekla jsem napjatě.

„Stavila se zde nová žákyně. Alice Cullenová. Chtěla se zeptat, zda byste nestála ještě o jednoho dobrovolníka. Ráda se vším pomůže,“ řekl ředitel.

Chvíli jsem nad tím přemýšlela. Nevěděla jsem, jestli je Alice na tolik spolehlivá, aby do toho nějak nezatáhla i svého bratra. Nakonec mě ale napadlo, že každý člověk se hodí a že Alice mi připadala dostatečně inteligentní, aby něco takového neudělala. Navíc, každý by měl dostat šanci, aby se mohl podílet na přípravě školních aktivit.

„Jistě. Klidně, ať nám pomůže. Čím více lidí, tím líp,“ řekla jsem a zářivě se usmála.

„Výborně. To je všechno, slečno Swanová. Můžete jít,“ řekl ředitel a já odešla z jeho kanceláře.

Vydala jsem se na parkoviště, kde už na mě čekal Alex, aby mě zavezl domů. Došla jsem k němu a políbila ho. Zahlédla jsem Edwarda Cullena, jak nás po očku pozoruje. Udivilo mě to, ale neřešila jsem to. Je to jenom kluk. Mé já, které bylo ještě trochu poblouzněné Alexovými polibky, nadšeně souhlasilo snad poprvé za celý den. Nasedla jsem k Alexovi do auta a rozjeli jsme se směrem ke mně. Když mě doma vysadil, rozloučila jsem se s ním a vešla do domu. Jaké to pro mě bylo překvapení, když jsem spatřila Alici Cullenovou jak sedí u stolu s mojí matkou a smějí se.

„Ahoj, Bells. Alice se tady stavila, kvůli plánování toho plesu,“ řekla moje matka a usmála se.

„Jo, jasně. Skvěle. Tak jdeme na to,“ řekla jsem a Alice přikývla.

Líbilo se mi, že Alice měla takový elán a chuť do práce. Možná to byl jeden z důvodů, proč mi nevadilo, že přišla jen tak, bez pozvání. Taky mi nebylo jasné, jak věděla, že jsem ji přijala. Napadlo mě, že ji možná ředitel zavolal.

Nasedly jsme do jejího auta a vydaly se shánět věci, které jsme potřebovaly k přípravě plesu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potížista - 1. kapitola:

 1 2   Další »
06.02.2012 [14:00]

EmmettkaJá jsem vždycky ráda,když povídka skončí tak, že jsou Bella a Edward spolu. Tady v to doufám taky :) Emoticon Emoticon ale bomba! Emoticon Emoticon Emoticon

14. Faire
07.09.2011 [0:16]

FaireProsím brzké pokráčko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [22:56]

AfroditaAliceCullenSuper, už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [21:42]

mima19974Super!!! Úžasné!! Rýchlo ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. viki
06.09.2011 [20:41]

Moc pěkné !

10. kikuska
06.09.2011 [20:32]

Páni. Jedna hodina. Jedna. A Bella je myšlienkami stále s Edwardom. Aj keď, keby som ja na jej mieste, asi by som omdlela. Emoticon Ja mám na Eda slabosť.
Kapitola sa ti vydarila. Páči sa mi, že má Bella odhodlanie Edwardovi vzdorovať. Len nech bojuje. Som zvedavá ako dlho potrvá kým mu podľahne. Naozaj úžasné. Už teraz sa teším na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [20:05]

kachnullkaÚžasná kapitola! Emoticon Už se nemůžu dočkat té další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. DAlice
06.09.2011 [19:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [19:01]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [18:45]

BellaSwanCullen8úžas Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!