Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Postarej se o moji dceru - prolog

Adioma


Postarej se o moji dceru - prologMatka Rose je turistka, která přicestovala do Ameriky a čekala, že zažije dobrodružství. Hned na letišti ji ale sebere gang a nedobrovolně se z ní stane prostitutka. Po pěti letech pozornosti jí uteče jedna noc a ona otěhotní. Nakonec si rozhodne dítě nechat. Po devíti měsících se narodí maličká Rose. Rosina matka se rozhodne, že pro Rose bude chtít lepší život. Jednoho dne uteče s jediným cílem – zachránit Rose. Utíká bez peněz, malým brečícím uzlíčkem v rukou a v patách má kupu gangsterů, kteří ji chtějí za každou cenu získat zpět. Nakonec skončí na dětském hřišti, schovaná v prolézačce, Rose přitisknutou na prsou… Petruss11

Pohled Roseiny matky

Nevěděla jsem, co mám dělat, o co se vlastně snažím. Ano, snažím se ochránit mou maličkou Rose a musím ji ochránit za každou cenu. V noci jsme se ukryly do nějaké dětské prolézačky, ale už cítím, že mě dohánějí. Musím Rose co nejrychleji najít domov. 

+++ 

Bylo asi sedm hodin, když se u mne najednou zjevil malý klučina, mohlo mě napadnout, že se tady neschovám na dlouho, vždyť sem přece každé ráno chodí děti. Byla jsem dost hloupá. Z myšlenek mě vytrhl chlapcův hlas.

„Paní, jste v pozátku?“ Nad tím jeho vyslovováním jsem se musela pousmát. Škoda, že nikdy neuslyším svou malou šišlat, nebudu s ní vůbec, ale bude to pro ni lepší.

Teprve teď jsem si chlapce pořádně prohlédla. Mohly mu být tak čtyři, měl čokoládové vlasy, velice bílou kůži a zvláštní oči. Měly zlatavou barvu, ale hrála do nich trochu i hnědá, nikdy jsem nic takového neviděla.

Až po chvíli jsem si vzpomněla, že se na něco ptal. Chtěla jsem mu říct, že jsem na útěku kvůli své dceři a že jsem ji vlastně dnes ještě ani nezkontrovala. Rychle jsem ji vytáhla zpod bundy a začala ji kontrolovat.

Až když jsem ji měla zkontrolovanou, všimla jsem si kloučkova překvapeného výrazu. Musel pro něj být šok vidět tak maličkou holčičku.

Po chvíli přesvědčování sám sebe k nám přešel a dal mé dceři ruku na čelo, potom zakabonil tu svou andělskou tvář a podíval se na mě těma překrásnýma očima.

„Paní, ona je moč nemočná, ona má… má…“ zakabonil se ještě více a snažil se vyslovit to slovo, pak se rozzářil, „holecku.“

To snad ne, doufám, že to není moc vážné, pak jsem si uvědomila, že mi to právě řekl čtyřletý hoch. Trochu překvapeně jsem se na něj podívala.

„Jak jsi to věděl?“

„Můj tatínek je doktol,“ řekl hrdě, „můzu si ji pochovat? Plosím,“ dodal a prosebně se na mě podíval. Vlastně jsem nevěděla, proč ne, z nějakého důvodu jsem tomu malému chlapci věřila.

Podala jsem mu Rose a on si ji vzal tak opatrně, jako by se bál, že ji každou chvíli rozbije. Pak se jí podíval do očí a já v nich viděla takové předsevzetí, něco jako ,Neboj se, nikdo ti se mnou neublíží. Pomalu jsem se rozhodovala. Asi jsem našla pro Rose nový domov, vím, že bylo pošetilé svěřit svou dceru cizímu klukovi, ale já mu kdoví proč věřila. Vytrhla jsem ze svého bloku papír a pomalu začala psát.

 

Dobrý den,

jsem matka dívenky, jež drží váš syn v rukou, nechtěla jsem, aby to dopadlo takto, ale musela jsem zajistit mé dceři lepší život. Prosím, hlavně jí neubližujte, ona za nic nemůže. Dala jsem jí jméno Rosalie neboli Rose, narodila se jedenáctého listopadu, je jí rok a jeden měsíc a podle vašeho syna má horečku. Nevím proč, ale věřím mu, a když se o ni nepostaráte, prosím, nevyhazujte ji na ulici. Hlavně jí o mně nikdy neříkejte, chci pro ni normální rodinu.

Postarejte se o ni.  

Ta, jež miluje svou dceru více než svůj život

 

Když jsem dopis dopsala, s těžkým srdcem jsem ho zastrčila Rose do zavinovačky, aby se dal najít, ale ne vytratit. Naposledy jsem ji políbila a pak se otočila k tomu klukovi, který už zase něco povídal.

„Paní, mohl bych ji jít ukásat mamince, plosím, já jí nic neudelám.“ To byl dar z nebe. Jen jsem se na něj podívala, usmála se a přikývla.

„Postarej se o moji dceru,“ zašeptala jsem, jak nejtišeji to šlo.

„Postalám,“ odpověděl klučina. Nechápu, jak mě mohl slyšet. Teď jsem si však musela pospíšit a co nejrychleji zmizet.

Hned, jak ten hoch vesele odcupital, jsem si vzala to nejnutnější a utekla, beze mě bude Rose určitě líp.

 

Pohled Esme 

Dnes bych měla vzít Emma na hřiště, je to sice poloupír, ale aktivitu má za dva upíry.

Vyrazili jsme brzy ráno, aby tam ještě nebylo moc dětí. Došli jsme na hřiště a Emmett hned zalezl do své skrýše v prolézačkách. Já si sedla na lavičku a kochala se přírodou. Emmett už se schovával nějak dlouho. Tak jo, ještě dvě minuty a pak se tam na něj půjdu podívat.

Neuplynula ani minuta od mého rozhodnutí a už ke mně přibíhal, co to ale nesl v rukou? On mi nesl ukázat miminko! To jsem poznala podle pachu. Už ke mně radostně přibíhal na svých malých nožičkách a křičel.

„Mamí, mamí! Hele, holcicka.“ Ano, to šišlání bych ho měla rychle odnaučit.

„Ta je krásná. Mohu si ji pochovat?“

„Pockej, já se dojdu zeptat té paní,“ pronesl důležitě, dívenku mi položil do rukou a odběhl.

Až teď jsem měla pořádnou šanci si ji prohlédnout. Byla překrásná i na člověka. Hlavu měla plnou blonďatých vlásků a nad úsměvem a nosíkem seděly dvě modré oči. Další, čeho jsem si všimla, byl kus papíru, který měla v zavinovačce. Nechtěla jsem se na něj dívat, ale zvědavost mě přemohla. To, co jsem přečetla, mně (i jako upírovi) vyrazilo dech.

Ta žena musela být zoufalá, když svěřila život své dceři neznámému chlapci, ale já zde tu holčičku prostě nemohu nechat. Donesu ji domů a tam s Carlislem a ostatními rozhodneme.

Znovu jsem slyšela dětské cupitání patřící mému synovi, pak i jeho hlas.

„Mamí, ona uz tam není, ta paní zmizela.“ Pak se zamyslel. „Co udeláme s tou holcickou, ze si ji necháme. Plosím.“ Nechtěla jsem mu dávat nějaké naděje, a tak jsem mu odpověděla:

„Emme, vezmeme ji domů a tam se rozhodneme, ano?“ Jeho malinkatá tvářička se po mých slovech rozzářila jako milion světélek, nadšeně mi Rose vytrhl a začal k ní něco žvatlat. Jediné, co jsem zaslechla, bylo: „Tedka budes u nás, holcicko.“ Ale nažvatlal jí toho mnohem více.


Pište prosím, jestli se vám to líbilo a zda mám pokračovat.

Petruss11



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Postarej se o moji dceru - prolog:

 1 2   Další »
29.01.2017 [12:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Venny
15.02.2013 [22:26]

Mně se to líbilo, je to zase něco nového. Jenom dávat roční dítě do zavinovačky je zvláštní, ale proti gustu.. Jinak opravdu super, těším se na pokračování! :) Emoticon Emoticon

18. Leník
15.02.2013 [20:18]

úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Elissa
15.02.2013 [0:05]

Nádhera,píš ďalej určite. Teším sa na pokračovanie Emoticon

16. katka
14.02.2013 [21:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. matus
14.02.2013 [18:52]

matus Emoticon Emoticon skvelá kapitola rýchlo dalšiu Emoticon

14. Mery
14.02.2013 [17:32]

ano ano pokračuj! je to nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Romulek
14.02.2013 [8:16]

Mě se nápad moc líbi, myslím že něco takového tu ještě nebylo a o pokračování rozhodně stojím. Když jsem četla komentář Lenky, tak jsem si schválně přečetla povídku ještě jednou a nemyslím si, že by to bylo nic moc. Určitě tam bylo plno emocí, jednak se daly vyčíst už teď mezi řádky, něco tam bylo naznačeno, jednak jak můžeme vědět, že nebudou víc rozepsané v další kapitole? Každý autor má jiný styl psaní, někdo rozepisuje detaily víc, někdo míň, ale na tomhle neshledávám nic co by mi při čtení nějak vadilo. Takže dál pokračuj ve svém stylu, nemůže se holt líbit všem všechno. Ode mě máš: Emoticon

13.02.2013 [22:38]

mokasinadokonalí honem další určo si jí přečtu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. bara
13.02.2013 [21:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!