Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Posledný výdych - Prológ

Rob


Posledný výdych - PrológNapadlo ma, čo keby Isabella Swan a Edward Masen boli ľudia, smrteľní a tak isto by sa ich týkala smrť?
Ćo keby sa im jeden deň stal osudným, ukázal im nové cesty, lenže je tu jedna prekážka a to je čas, ktorý pre oboch znamená cenu života.
Toto je len krátky prológ. Bude to krátka poviedka, ale s dávkou citu, lásky, ale i bolesti a smútku. Dúfam, že vás to vtiahne do deja, prajem pekné čítanie.
DarkPassion

"Keď na teba čakám, aj minúta je pre mňa hodina.

Ale keď som s tebou, tak aj hodina mi utečie ako minúta."

 

Prológ - Čas hrá veľkú rolu

 

hudba

 

Mladé dievča, zahalené nočnou mlhou, stálo vysoko na útese, hladelo na veľký mesiac a pokúšalo sa nájsť v temnej noci aspoň kúsok nádeje. Mala strach, bála sa, že mesiac znovu zapadne a ona sa bude musieť vrátiť. Vrátiť sa tam, kde sa žije lžou a sklamaním. Vedela, že ak sa vráti, príde deň, kedy sa s ním bude musieť znovu stretnúť, znovu sa mu pozrieť do jasne hnedých očí a odpustiť. No ona nechcela, nemala silu zvládnuť ďalšie klamstvo. Vždy si myslela, že práve on bol človek, ktorý ju nikdy nesklame, nedokáže sa vrátiť späť a znovu sa správať ako jeho najlepšia priateľka. Už toho bolo dosť, už tých vecí, ktorými ju zranil, prevyšovali hranicu.

Dievča spravilo pár krokov k okraju útesu a rozpažila ruky. Darovala úsmev mesiacu a zavrela oči, chcela cítiť ten chladný vietor, ktorý mával s jej malým telíčkom, pohrával sa s jej vlasmi. Už mala dosť toho, ako ju každý len využil a nahradil. Už mala dosť psychickej, či fyzickej bolesti, nechcela byť už sama, tu sa tak cítila, na svete je mnoho ľudí, no ona v ňom nenašla nikoho, kto by ju zachránil, aspoň si to myslela. Zodvihla tvár k nebu a spravila posledný krok do prázdna. Padala...


 

Zobudila som sa na kvapkanie infúzií. Som na mieste, kde sa čas nemeria na hodiny, či minúty, ale podľa padajúcich kvapiek v infuzí a sĺz. Žila som na mieste, kde ľudia čakajú už len na jedno - na smrť. Stačilo prechádzať chodbami, vidieť tie smutné tváre, detské oči bez iskry. Už mi nebolo ľúto mojich čiernych vlasov, už mi nebolo smutno za mojou posteľou, mojou rodinou. Už som nevnímala, ostala som dýchať vzduch plný smrti, ostala som na mieste, kde vidím svet len cez nemocničné okná.

Pousmiala som sa nad iróniou môjho osudu a po tvári mi stiekla slza. Nie, mala som zakázané plakať, tak ako som mala zakázané žiť. Niekto zaklopal na dvere a ja som ostala ležať v posteli bez jediného pohľadu smerujúceho k dverám, už som nečakala nikoho, už som nemala nikoho okrem svojej rodiny. Všetci ma sklamali, ublížili mi ešte keď som bola zdravá, teda vtedy, keď som o svojej chorobe ani netušila.

„Lieky, Isabella,“ šepla sestrička a ja som na ňu pozrela s dobrou dávkou irónie.

„A načo?“ zasmiala som sa a po dlhej dobe som počula svoj hlas.

„Nesmieš strácať nádej!“ Zamračila sa sestrička a ja som na ňu pozerala so zodvihnutým obočím.

„Ležím v čakárni na smrť, kde je nádej?“ sykla som a ona čo najrýchlejšie vypochodovala z mojej izby. Zbabelkyňa! Ďalšia, ktorá sa nedokáže pozrieť pravde priamo do očí.

Už ma to nebavilo, vstala som z postele a chytila infúziu do ruky, obula som si teplé papuče a vyšla von. Prechádzala som sa chodbami a pozorovala smútok, plač nešťastných rodín, až som sa zastavila pri tabuli, kde zapisovali mená detí, ktoré poslednýkrát vydýchli. Čítala som si mená a predstavovala som si tam svoje, predstavovala som si, ako tu stojí niekto iný a premýšľa nad tým istým.

„Predstavuješ si tam svoje meno, však?“ šepol niekto za mnou a ja som sa len ticho otočila. Stál tam chlapec, mal na sebe čierny župan a v očiach iskričky. Dávno som nevidela človeka s toľkou dávkou radosti v očiach, aspoň nie tu. Vidieť, že tu nie je dlho...

 

1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Posledný výdych - Prológ:

 1
04.07.2011 [15:32]

NesiiWau. Krásny prológ. Emoticon Emoticon

03.07.2011 [18:10]

BellaSwanCullen8ten koniec ma úplne dostal Emoticon nádhera Emoticon Emoticon Emoticon strašne sa teším na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [23:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [19:45]

LadyLiliannebože... nádhera! a tá hudba! mega big like! a sľubujem - čestné pionierské! - budem čítať túto poviedku, lebo už teraz sa mi strášne páči nápad! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [19:30]

KrisDzabudla som ešte pochváliť výber hudby.
Emoticon Emoticon Krásne

02.07.2011 [19:28]

KrisDMne sa to veľmi páčilo...Vtiahlo ma to do deja, a slzy som mala na krajíčku. Viem aký je toto život,ak človek ostane na všetko sám, myslí si že všetko je v poriadku a zrazu bum...Určite pokračuj ja si to s veľkou radosťou prečítam... Emoticon Emoticon

02.07.2011 [19:10]

twilightynaÁ tak to je krása... moc se těšim na pokráčování a doufám, že bude brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!