Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední trosečník 3. kapitola

děti pozor na pančovaný alkohol


Poslední trosečník 3. kapitolaDruhá výzva... Bella bude ve dvojici s Edwardem, jak si povedou? Dají si najevo vzájemné sympatie? Anebo je všechno jinak?

 

 

Řekla jsem si, že je načase, abych se sdružila s ostatními. Potřebovala jsem si utvořit spojence, aby mě, pokud bychom příští výzvu prohráli, nevyhodili. Problém byl v tom, že jsem nevěděla, jak na to. Měla jsem hodně přátel, to ano, ale vždy si našli oni mě a ne já je. Nebyla jsem zvyklá oslovovat první.

Dalo by se říct, že jsem se spřátelila s Annou. Samantha se stále všech stranila a kluci… ti se drželi pohromadě.

Uviděla jsem Liama, jak sedí na pláži – sám, a tak jsem si k němu přisedla. Dobře Bello, zhluboka se nadechni.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho tiše. Nechtěla jsem narušit tu poklidnou atmosféru.

„Ahoj. Bella, že?“ optal se celkem nesmyslně. Měli jsme téměř stejně dokonalou paměť jako upíři, jména jsme si pamatovali snadno.

„Ano, a ty jsi Liam,“ usmála jsem se na něj a on přikývl.

„Proč ses sem přihlásil?“ zeptala jsem se ho po chvíli mlčení.

„Doufal jsem, že tu potkám nádherné dívky. A mé přání se splnilo.“ Sklopila jsem pohled a kousla se do rtu. Snažila jsem se působit nervózně, i když jsem nervózní vůbec nebyla. Liam nebyl můj typ. Byl krásný, to ano, ale něco mu chybělo.

„Děkuju,“ řekla jsem a zamrkala řasami. Bože, tohle jsem ještě nikdy nedělala. Flirtuje se vůbec takhle?

***

„Dnešní souboj o imunitu bude úplně v jiném duchu, než byl včera. Všichni máte stejné šance. Z každého týmu schováme jednoho člena a ten tým, který ho najde první, vyhrává sošku imunity. Z týmu Mortem jsme vybrali Catherin a z Kapangyarihanu jsme vybrali Samanthu. Prosím jmenované, aby přišli k nám a vy jeďte na svou polovinu ostrovu. Zatím můžete zkusit promyslet taktiku hledání. Za hodinu si pro vás přijdou dva muži a odvedou vás na místo, na kterém začnete s hledáním. Hodně štěstí.“

Samantha neochotně přicupitala k Dannymu a se zoufalstvím v očích se na nás otočila. Bylo mi jí líto, ale o to víc jsem byla odhodlaná ji co nejdříve najít.

Došli jsme k našemu táboru a shlukli se dohromady.

„Měli bychom se strategicky rozdělit. Tak nám hledání půjde o mnoho líp. Je nás třináct, takže se rozdělíme po dvojicích a jedné trojici. Souhlasíte?“ zeptal se Simon a všichni souhlasně zamručeli.

„Já půjdu s Bellou,“ vykřikla Anna. Její plán byl ale brzy překažen.

„To určitě, akorát byste celou dobu drbaly a nevěnovaly se hledání. Bellu si vezmu na starost já, ty půjdeš s Thomasem. Nevadí?“ ujal se vedení Edward a já nestačila koukat. To má znamenat co?

„V pohodě,“ přikývl Thomas a stoupl si vedle Anny.

„Tak dobře. Budeme muset pročísnout každé zákoutí, keř, díru… My ji najdeme a soška imunity bude opět naše.“ Poslouchá se to dobře, ale realizace bude o něco horší.

Za chvíli pro nás přišel jeden indiánský muž, nejspíš obyvatel Panamy. Tělo mu zdobily barevné nápisy a čáry. Byl snědý a starý…

Odvedl nás hluboko do džungle, kde nás také zanechal samotný. Ostatní se rozeběhli do všech možných stran, ale Edward stál na místě a na něco se soustředil. Přišla jsem k němu a chvíli ho pozorovala. Jeho obličej byl něžný a zároveň nebezpečný. Zelené oči dominovaly jeho obličeji. Bože, tak krásnou zelenou jsem ještě nikdy neviděla!

Vlasy měl nepřirozeně bronzové a rozcuchané, což by nebylo nic zvláštního, jelikož jsme na pustém ostrově, kde se hřeben jen těžko najde.

Postavu měl hubenou, ale vypracovanou. Byl vysoký, toho jsem si všimla na poslední chvíli. Byl minimálně o hlavu větší. Ale oproti mně jsou vysocí všichni, protože mám nějakých sto šedesát centimetrů.

„Neměli bychom vyrazit?“ zeptala jsem se ho opatrně, jelikož mě to čekání přestávalo bavit. Ostatní hledají a my stojíme na místě.

„Počkej,“ uzemnil mě ledovým hlasem a zavřel oči. Proč vůbec chtěl jít se mnou, když mě naprosto ignoruje?

Pak se rozešel nějakým směrem a já ho poslušně následovala.

„Hej! Slyšíš mě? Kam se tak rychle ženeš? Takhle Samanthu jen těžko najdeme,“ zakřičela jsem na něj. Každým krokem zrychloval a já musela skoro běžet, abych mu stačila.

„Sakra, Edwarde!“ Nic, ticho. Začínala jsem si myslet, že mi to dělá naschvál. Při chůzi si přidržel jednu větev, která mě vzápětí praštila do obličeje. Teď už jsem vážně vzteky zavrčela.

Jaké pro mě bylo překvapení, když se přede mnou objevil obrázek Samanthy svázané ke stromu. Ke stromu byla uvázaná hned na několika místech. Edward ji začal rozvazovat a pak se podíval na mě.

„Budeš tam jenom tak stát, nebo mi pomůžeš?!“ Škubla jsem sebou a rozeběhla se ke stromu. Uzly byly opravdu pečlivě uvázané, takže bylo obtížné je jakkoli uvolnit. Edward rozvazoval uzel na rukou a já uzel na nohách. Konečně se mi podařilo nohy uvolnit, a tak jsem jí chtěla rozvázat pas. To samé ale plánoval Edward, takže jsme se srazily hlavami. Podíval se na mě… ošklivě a já mu raději o krok ustoupila.

Hbitě Samanthu osvobodil z vězení a my tak vyhráli druhou výzvu. Zatím šlo vše podle plánu.


Moc brzo jsem to nepřidala, já vím. Ale začala jsem psát ještě jednu povídku, a tak toho mám trochu moc. :-D

Rozhodla jsem se, že budu přidávání kapitol střídat. Přidám kapitolu k této povídce, a pak k té druhé...

Nicméně nás příště čeká Edwardův pohled a jen upozorňuji, že nás také čeká první vyřazování. :)

2. kapitola ≈ 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední trosečník 3. kapitola:

 1 2   Další »
20. Míša
19.02.2012 [19:19]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.02.2012 [17:11]

klarushaHm... Moc zajímavé. Jsem zvědavá, co se z toho Edwarda vyklube. Doufám, že další kapitola bude co nejrychleji. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [1:06]

zuzinecckaa Emoticon Emoticon Emoticon Nikol, tohle je super. Mně se to líbí. Jo, trochu zrychlený děj, ale... Zapracuješ na tom a bude to ok! Emoticon (zase nesmysli, já vím Emoticon)
No, už je docela dost pozdě na něco extra... Tak napiš další kapitolečku, abych ti napsala další komentíček... A nějaký smysluplný a takový, co je hoden tvé úrovně psaní. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2012 [18:45]

jesikatakrasny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. incompertus
04.02.2012 [20:34]

zatím je ale důležité slovo ;)

15. rezule
03.02.2012 [23:20]

rezuleKdo vypadne? Emoticon Suprová kapitola! Emoticon Emoticon Eda je tu divný, nebo teda spíš jeho chování je divné, takže na jeho pohled se rozhodně těším... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. LuLuu
03.02.2012 [21:59]

LuLuu Emoticon Emoticon

03.02.2012 [21:51]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.02.2012 [13:49]

MatikEsmeCullenNaprosto SUPER Emoticon Samozrejme ako všetko čo napíšeš Emoticon Emoticon Emoticon
Je Super výhoda môcť to čítať dopredu Emoticon Je to Geniálne Emoticon A prvé vyraďovanie? Tak to som veľmi zvedavá kto vypadne Emoticon Emoticon
Na Edwardov pohľad sa veeeeeľmi teším Emoticon istotne to bude dokonalé.

Ešte k tejto kapitole:
Hľadanie v lese. Chuderka Samantha. Ale našli ju celkom rýchlo, takže to až také traumatizujúce nebolo. A to Bellino flirtovanie, no paráda :DD
Len tak ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Janula
03.02.2012 [13:08]

Úžasná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon těším se na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!