Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední trosečník 1. kapitola


Poslední trosečník 1. kapitolaEdward a Bella jsou poloupíři. Neznají se, ale oba se přihlásí z osobních důvodů do reality show Kdo přežije. Poloupíři z celého světa se sejdou na ostrově Panama. Soutěž o jeden milion dolarů. Kdo by ho nebral, že? Každý den se bude pořádat soutěž o imunitu a každý den někdo vypadne. Povídka plná změn, intrik a možná i lásky. Tak kdo přežije jako poslední trosečník?

Loď s námi házela do všech stran. Na očích jsme měli všichni roušku, takže jsme byli odkázáni na náš sluch. A ten mi prozrazoval jen to, co jsem už dávno věděla. A to, že jsme na moři.

Kolem sebe jsem byla obklopená poloupíry. Jejich nasládlá vůně mě dráždila v nose, ale dalo se to snést. Loď sebou prudce trhla a podle svištění zvuku jsem pochopila, že se otáčí.

Teplý vzduch se mi dostával pod kůži a způsoboval jemné krůpěje potu na celém těle. Už jsem si přála být na místě. A podle nedočkavých výroků, které pocházely ze zadní části lodi, jsem nebyla jediná.

Další trhnutí lodi, ale tentokrát se zastavila. Byli jsme na místě. Nějací chlapi nás navigovali a my postupovali podle jejich pokynů. Seřadili jsme se vedle sebe a sundali si masky.

Chvíli trvalo, než si mé oči zvykly na tolik světla, ale po chvíli se jim to podařilo. Stáli jsme na pláži, slunce na nás pražilo a teplota vzduchu jistě přesahovala čtyřicítky. Nedaleko od nás začínal prales, který na pohled moc bezpečně nevypadal. Pak jsem se ohlédla na lidi kolem sebe.

Odhadla jsem, že nás tam bylo tak třicet. Drtivá většina byli muži. Všichni byli neuvěřitelně krásní a… obezřetní. Zkoumavě si prohlíželi každého kolem sebe a bylo poznat, že vymýšlí taktiku. Ten jejich arogantní úsměv prozrazoval, že ostatní neberou jako konkurenci. Takový typ lidí nemám ráda. Sebevědomí z nich sálalo na metry daleko.

Vedle mě stála drobná dívka. Rukama se objímala a třásla se strachy. Byla malá a hubená. Bylo mi jí líto.

„Jsi v pořádku?“ zeptala jsem se jí. Dívka po mně šlehla pohledem a ucouvla o krok dozadu. Ruce jsem dala do obraného gesta a ohlédla se na muže, který si právě odkašlal.

„Dámy a pánové, vítám vás v soutěži Kdo přežije. Já jsem Danny. Přišli jste zde soutěžit o jeden milion dolarů, ale cesta k výhře nebude jednoduchá. Jako poloupíři si musíte shánět jak lidskou, tak upíří potravu. Rozdělím vás na dvě skupinky. Každá skupina bude obývat část ostrova a shánět si svou vlastní potravu. Je jen na vás, s kým se spojíte a koho ze skupiny vyřadíte. Každý den proběhne rada, na které bude jeden člen vyřazen. Také budeme pořádat souboje o imunitu, která vám může pomoct při vyřazování. A nyní vás rozřadíme do skupin,“ řekl Danny a začal se rozhlížet okolo.

„Třeba ty a ty. Jak se jmenujete?“ zeptal se nějakých dvou kluků.

„Já jsem Marc.“

„Simon,“ řekl a stejně jako Marc si s Dannym podal ruku. Každý si měl vybrat členy svého týmu. Ani jeden mi nepřišel sympatický, takže jsem neoplývala touhou dostat se speciálně k jednomu z nich.

„Ten v tom modrém tílku,“ vybral si Marc. A takhle to pokračovalo… Mě si nakonec vybral Simon. Spolu se mnou v týmu byla i ta ustrašená dívka a ještě jedna holka. Ta ale moc komunikativně nevypadala. Pak s námi byli samí muži. Dohromady nás bylo dvanáct.

„A teď názvy vašich týmů. Dám vám den na rozmyšlenou a zítra mi oznámíte vaše jméno. Rozdám vám mapu, díky níž doplujete na správnou část ostrova, kde se zabydlíte. Tam si vyhledáte studnu s pitnou vodou a můžete začít se stavěním přístřešku. Zítra si pro vás přijdu a začneme první souboj o imunitu.“

Tím to skončilo. Nasedli jsme do dřevěných lodí a s pomocí mapy vypluli na naší část ostrova. Nebylo těžké ji najít. Pláž byla stejně slunečná a ani teplota vzduchu se nezměnila.

„Tak, co kdybychom se představili? Já jsem Simon,“ řekl, když jsme skončili s prohlídkou pláže. Simon byl poměrně malý, ale pod trikem se mu rýsovaly svaly. Měl dlouhé blonďaté vlasy a modré oči.

„Já jsem David.“

„Lukas, Jake, Ben, Christopher, Liam, Thomas, Edward, Kevin, Bella, Anna, Samantha.“ Takže ta ustrašená dívka se jmenuje Samantha. Zajímalo by mě, čeho se tak bojí, ale nechtěla jsem se znovu ptát.

Nejvíce mě zaujal Edward. Kdybychom nebyli v soutěži o jeden milion dolarů, pokusila bych se ho sbalit. Měl krásné zelené oči lemované hustými řasami. Byl vysoký a měl vypracovanou postavu. To nejlepší na něm byly jeho vlasy. Měly bronzovou barvu, takovou jsem u nikoho nikdy neviděla. A ten úsměv! Bylo jasné, že tím úsměvem dostává každou dívku do kolen.

Možná bych s ním mohla navázat bližší kontakt. Pak by mi věřil a nehlasoval pro mě. A mělo by to jistě mnoho výhod… Jo! Sbalím ho! Ale chudinku jako mě by nechtěl.

No tak, Swanová! Jsi krásná a inteligentní žena, to on je pod tvou úroveň!

Balení Edwarda jsem zařadila do plánů mé strategie. Ty peníze potřebuju, a tak udělám cokoli, abych vyhrála.

„Dobře, Bella půjde s Annou hledat studnu, dobře? A my mezitím seženeme něco k jídlu,“ zaúkoloval nás Simon. S Annou jsme přikývly a vydaly se na průzkum okolí. Kolem pláže nic nebylo, a tak jsme zašly hlouběji do lesa.

„Takže… Proč ses sem přihlásila?“ zeptala se mě Anna. Možná nebude tak hrozná.

„Asi jen pro peníze, jako všichni. Nebo jsi snad měla jiný důvod?“ Prodírala jsem se větvemi, ale stále jsem nic nenašla. Jen jsem měla pocit, že se každou chvílí rozteču.

„Peníze, ale taky jsem chtěla odcestovat a poznat další poloupíry. Moc jsem jich v životě nepotkala.“ Chápavě jsem přikývla a zatočila doleva.

„Mám ji!“ zapištěla jsem celá šťastná. Nalezení studny pro mě znamenalo obrovský úspěch.

„Skvělý!“ S Annou jsme si plácly a vydaly se za ostatníma.

„Thomas je fakt kus,“ řekla najednou Anna. Thomas se mi moc nelíbil. Byl to špinavý blonďák a ty já moc nemusím.

„Můj typ to není,“ odpověděla jsem jí a váhavě se usmála. Dál už jsme nemluvily. Každá se zaobírala vlastními problémy. Konečně jsme došly zpátky na pláž.

„Našli jste ji?“ zeptal se nás Ben, myslím.

„Jo, Bella ji našla. Je hlouběji v džungli. Už je tma, ale hned, jak se rozední, vezmeme nějaké nádoby a přineseme vodu,“ spustila Anna a já se šla projít k moři.

Nikdy jsem u moře nebyla, ale vždycky jsem toužila ho navštívit. Je nádherné. Má nádhernou modrou barvu. A větší romantiku než je zapadající slunce za ním si nedokážu představit. Nad hlavou mi proletěl racek a já se potichu zasmála.

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední trosečník 1. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
31. Subtrop
26.01.2012 [17:20]

Takže tyjsi udělala dokonalý text! Nejen, že tam je nejlepší show na světě, ale jsou tam i 2 nejlepší hráči na světě!:DXD

30. Kika57
24.01.2012 [20:39]

Kika57Tak jsem se k tomu konečně dostala. Páni, Niky, ty jsi opravdu moc dobrá. Líbilo se mi to a já už se strašně těším, jak se bude vyvíjet vztah Belly a Edwarda. Jestli i on použije taktiku "balení" a zkusí to na Bellu nebo rovnou na všechny dívky, které o tom navzájem nebudou vědět - to by bylo drsný. Emoticon Takže šup, šup! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. ank24
23.01.2012 [14:28]

ank24 Emoticon pěkný moc si přeji pokračování v Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. BabčaS.
23.01.2012 [9:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Terry
22.01.2012 [21:27]

Pokračování!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. incompertus
22.01.2012 [18:53]

no tak,honem sem s další kapitolou ne ? :)

22.01.2012 [18:36]

mima19974Dokonalé!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [12:39]

SummerLiliZačiatok poviedky ma veľmi zaujal, rada si prečítam pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.01.2012 [18:04]

lilik007Tahle povídka, je jedna z nejlepších. Ráda bych ale chtěla vědět,kdo má jaký dar.? Jsem strašně zvědavá, určitě pokračuj! Rychle strašně se těším na další díl.

Emoticon Emoticon

21.01.2012 [13:44]

klarushaSuper! Moc jsem se na tu povídku těšila a začátek mě rozhodně nezklamal. Rozjíždí se to nádherně. Bella a Edward jako poloupíři v Posledním trosečníkovi... Nemůžu se dočkat na další díl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!