Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední - 4. kapitola

Bella and Edward by Lareth


Poslední - 4. kapitolaPoprvé potká Cullenovi. Má tým, upíři a měniči, šanci vzít k nim i vlkodlaka?

Poslední - 4. kapitola

 

Smečka, klan a rodina

 

 

„Dobře, takže sem jdou Volturiovi. Co o tom víš? Kolik? Kdo? Kdy?" ptal se Alfa druhé smečky.

 

„Nevím kdy, ale přijde sem asi ten blondýn a jeho poskoci. To on se „stará" o vlky," zašklebila jsem se.

 

„Same," ozval se Jacob, „myslím, že je to dost vážný. Tohle nemůžem probírat sami. Nechce se mi do toho, ale musíme zavolat Culleny."

 

Samovi se to rozhodně nelíbilo, ale nakonec uznal, že je to nutné.

 

„Táborák končí," řekl rozmrzele Jacob.

 

„O půlnoci na louce kam přišli minule!" zavelel Sam.

 

„Už k nim běžím," ozval se Jacob, „Nessie, za chvíli u stromu za naším domem."

 

„Poběž s námi, jestli to dokážeš!" přikázal mi Sam.

 

„Jen si běžte, já vás najdu," odpověděla jsem bojovně.

 

Nesnáším, když mi někdo přikazuje.

 

„Dobře, tak jo. Za hodinu na louce," řekl mi Sam.

 

„Pomůžu Billymu, Quille pomoz otci!" ozvalo se Samovo děvče s jizvami přes půlku obličeje.

 

Někdo polil oheň a většina z nich se rozeběhla k lesu. Jacob zamířil na druhou stranu a Nessie pomalu odcházela se Samovou dívkou a mužem na vozíku. Pomalu jsem se vydala za většinou vlků a cestou přemýšlela.

 

Když jsem dorazila k lesu, stál tam šedý vlk, veliký jako kůň. Tušila jsem, že je to Leah. Jistě jí vadilo, že je jediná vlčice ve smečce. Rozběhla jsem se a ona běžela vedle mě, přizpůsobujíc se mé rychlosti. Tak jsem postrádala rodinu... Po několika kilometrech začal les řídnout a já viděla zbytek smečky. Myslím, že některé bych poznala.

 

Velký černý vlk je jistě Sam, druhý největší, s delší srstí, je Jacob, poznala jsem ho, i když se kolem něj neotáčela Nessie, vychrtlý pískový vlk je jistě bratr Leah. U Jacoba stáli dva další, menší z nich, s čokoládovým kožichem, byl asi ten, co si do Jacoba občas dloubl a ten druhý - štíhlý šedý vlk, s černými fleky - byl poslední z Jacobovy smečky, ten vysoký a hubený.

 

Zaujímali volnou, klínovou formaci, každá smečka z jedné strany. Za Jacobem stála Leah a její bratr, za Samem stál šedý vlk s vyceněnými zuby a vcelku vysoký hnědý vlk. Blíž u lesa stáli mladší vlci.

 

Jacob mi naznačil, že mám jít před ně a tak jsem to udělala. Za chvíli se z lesa ozvalo tiché šustění a po pár vteřinách vstoupili na louku. První vyšel blondýn, ze kterého vyzařovalo sebevědomí a soucit? Vypadal rozhodně jinak než Volturiovi. Těsně za ním vyšla drobná žena s hnědými vlasy a přátelským obličejem. Vedle ní stála rudooká žena a držela za ruku Nessie. Po její pravé ruce stál muž s bronzovými vlasy. Z jedné strany stála blondýna a na druhé elfka. Volnou řadu uzavíral, na straně blondýny, černovlasý svalovec a na elfčině, zjizvený blondýn. Ačkoli stáli ve volné řadě, bylo vidět, že rozumí boji. Moc jsem se divila, že z nich vyzařuje takový klid a mír.

 

Nessiin otec vyšel dopředu za vůdcem klanu.

 

„Vítají nás, je to moc důležité," řekl, „Jake nám to chce říct osobně."

 

V tu chvíli Jacob zaběhl do lesa a po chvíli se vrátil v lidské podobě.

 

„Je to zlý," řekl Jake.

 

Ano, to je. Konečně si to uvědomili...

 

 


 

 

3. kapitola

 

2. kapitola

 

Prolog + 1. kapitola

 

Shrnutí

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!